طرح ایده مشکوک «پایان منافقین» فرصتی برای رنگ عوض کردن آنهاست

Hasheminejjad

دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: اینکه بگوییم امروز جریان منافقین وجود ندارد، فضایی برای منافقین فراهم می‌شود تا آنها رنگ و لعاب خیانت‌های خود را عوض کنند.

سید محمدجواد هاشمی‌نژاد دبیرکل بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سابقه جنایات تروریستی منافقین نسبت به ملت ایران و تلاش های امروز نظام سلطه برای تروریست خواندن جمهوری اسلامی عنوان کرد: یک جریان فکری در داخل و خارج از کشور در تلاش است که وانمود کند، منافقین متعلق به گذشته اند و امروز این جریان تمام شده هستند، در حالی که این همان چیزی است که رهبر انقلاب نسبت به آن هشدار دادند و فرمودند نسبت به این مسئله غفلت شده است. امسال نیز ایشان در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) عنوان کردند که نباید اجازه داد جای شهید و جلاد عوض شود.

وی با اشاره به اینکه شبکه نفاق به دنبال ترویج این تفکر در بین مردم است، افزود: جنایاتی که توسط داعشی‌ها شکل گرفت، در دهه ۶۰ حتی بزرگتر از این ابعاد، در داخل کشور انجام می‌شد.

دبیرکل بنیاد هابیلیان عنوان کرد: اینکه بگوییم امروز جریان نفاق وجود ندارد، فضایی برای منافقین فراهم می‌شود تا آنها رنگ و لعاب خیانت‌های خود را عوض کرده و در سایه مخفی کردن رهبر خود در دهه ۶۰، رهبر جدیدی را روی کار آورده و چهره حقوق بشری به خود بدهند و در حقیقت، جانیان مدعی حقوق بشر شوند.

هاشمی نژاد گفت: تیم اطراف ترامپ کسانی هستند که هر سال در میتینگ‌های منافقین شرکت می‌کنند، طراحی‌های نفاق‌گونه، طراحی‌های نزدیکان نظام آمریکا و استکبار جهانی است و اگر ما اجازه دهیم تفکر پایان منافقین جاری شود، غفلت کرده ایم و درواقع آن‌طور که باید، گذشته این انقلاب را تبیین نکردیم.

وی ادامه داد: روسیاه‌ترین گروه‌ها، گروه‌هایی بودند که در زمان جنگ ایران و عراق در کنار صدام نشستند و امروز در کنار جنگ‌طلب‌ترین چهره‌های آمریکایی قرار می‌گیرند و با پررویی تلاش می‌کنند بر واژه دموکراسی مانور دهند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان تصریح کرد: کسانی که بیش از همه ما را به حمایت از تروریسم و نداشتن آزادی و دموکراسی متهم می‌کنند، کسانی هستند که دریچه آزادی را از نگاه جانی‌ترین گروهک‌ها تبیین می‌کنند.

هاشمی نژاد گفت: ما در بنیاد هابیلیان به دنبال آن هستیم تا پیشینه، خیانت‌ها و جنایات این گروه‌ها را در داخل کشور و در سطح جهانی مطرح کنیم؛ حال که بحث مبارزه با تروریسم در دنیا مطرح است، ایران باید به عنوان بزرگترین قربانی تروریسم در دنیا معرفی شود.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان