«شو امنیتی» بمباران هوایی لطمه ای به تروریست ها نمی زند

Larijani Genevرئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به خشونت‌های صورت گرفته علیه زنان توسط تروریست‌ها گفت: رفتار خشونت‌آمیز تروریست‌ها علیه زنان باید در صحنه بین‌المللی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) علی لاریجانی در صد و سی و یکمین نشست بین‌المجالس جهانی با اشاره به موضوع خشونت علیه زنان و برابری جنسیتی، خشونت تروریستی علیه زنان را از دلایل پایمال شده حقوق زنان دانست و گفت: خشونت تروریستی علیه زنان که در سال‌های اخیر افزایش یافته، رفتار خشونت بار تروریست‌ها نظیر داعش در سوریه و عراق علیه زنان و گروگان‌گیری آنان و کشتار آن‌ها، فجایعی است که می‌بایست در صحنه بین‌المللی به آن توجه شود.

وی با اشاره به جنایات تروریست ها در سوریه و عراق افزود: فقط در حمله نیم شب به خانه‌های مردم در روستای شرق لازقیه بیش از 160 نفر قتل عام و 200 زن و دختر توسط جبهه النصره به اسارات گرفته شدند. یا جنایت هولناک سوزاندن و سر بریدن اهالی روستای عدراکارگری در حومه دمشق توسط جبهه النصره یا قتل عام بیش از 100 نفر از مردم اهل سنت که عمدتا زنان و کودکان بودند در روستای حوله و یا رفتاری که داعش با ایزدی‌ها و کردها در عراق انجام داد و امروز در کوبابی مرتکب می‌شود. این‌ها نمونه‌هایی از صدها جنایت و خشونت علیه زنان توسط تروریست‌هاست که در حال وقوع است و در چند سال اخیر ظلم جدیدی تحت عنوان نکاح جهادی درست کرده‌اند که به تنهایی برای سیاه کردن چهره قرن حاضر کافی است.

رئیس مجلس نقش حامیان گروه های تروریستی در افزایش این جنایت ها را جدی دانست و گفت:  این جریان‌های وحشی تروریستی که چنین اقداماتی را انجام می‌دهند همان گروه‌هایی هستند که تا چند ماه پیش برخی کشورهای بزرگ به آن‌ها کمک مالی و تسلیحاتی می‌کردند، چرا، به‌خاطر این که از این ابزار منافع دیگری را دنبال می‌کردند. مشکل این است که با پدیده تروریسم برخورد تاکتیکی می‌شود و همین امر، یک اشتباه استراتژیک است.

لاریجانی به ائتلاف مبارزه با داعش به رهبری آمریکا اشاره کرد و افزود: متاسفانه ظلم این جریان تروریستی در حال رشد است و بعید است با «شو امنیتی» بمباران هوایی لطمه‌ای به آن وارد شود. شاید برای ژست مبارزه با تروریسم فایده‌هایی داشته باشد، اما مانع خشونت تروریستی علیه زنان نمی‌شود. باید درک واقعی از رشد تروریسم و دلایل آن منجمله تحقیر تاریخی مردم مناطق مختلف توسط قدرت‌های بزرگ شود و ضمنا بدانیم مبارزه با تروریسم توسط کشورهایی که در رشد آن نقش داشتند امکان‌پذیرنیست چون این کشورها باور به آن ندارند.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان