شهدای حرم بر دستان مردم به پابوس حضرت رضا(ع) رفتند

Shohada Shiraz64315

مردم شهیدپرور مشهد امروز با ‌نام ایران و برای ایران، برای همدردی با خانواده‌های داغدار جنایت تروریستی شیراز، در میدان بسیج حضور پیدا کردند تا یک‌دل و یک‌صدا بگویند ؛ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم ...

به گزارش هابیلیان به نقل از تسنیم، مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر ‌‌شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) با حضور مردم شهیدپرور استان خراسان رضوی، مسئولان لشکری و کشوری، ‌خانواده محترم شهدا،‌ ایثارگران و جانبازان و... از میدان بسیج مشهد آغاز شد.

ازدحام شدید جمعیت از میدان بسیج تا حرم مطهر

پیر و جوان و زن و مرد ساعاتی پیش از آغاز مراسم مثل همیشه برای حضور پرشور آمده اند به طوری که مسیر‌های منتهی به میدان بسیج با ازدحام جمعیت مواجه شده است.شرکت کنندگان در آیین تشییع با اشک و آه و سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرئیل»، «مرگ بر آل سعود»، «راه نفوذ دشمن مصدود باید گردد»، «داعش وهابی دو عامل آمریکا»، «برای دفن شهدا مهدی بیا مهدی بیا» در حال بدرقه پیکر شهدا هستند.

برخی از مردم نیز با در دست داشتن شاخه گل، تمثال امام راحل و تصاویری از رهبر معظم انقلاب و شهدا به خیل عظیم جمعیت پیوسته‌اند تا  پیکر پاک شهدای حرم مطهر احمدبن موسی(ع) را به سمت حرم مطهر رضوی بدرقه کنند.

عوامل پلیس نیز حضور موثر و فعالی در مسیر برگزاری مراسم دارند و با ایجاد نظم و آرامش شرایط مناسبی را برای تشییع پیکر پاک شهدا فراهم کرده‌اند.نکته جالب توجه این مراسم حضور نسل اول انقلاب تا نسل‌های چهارم و پنجماست که مثل همیشه باحضورشان قوت قلبی برای ایران و ایرانی هستند.

یکی از زنان جوان حاضر در مراسم تشییع در حالی که کنار دیگر بانوان در حال حرکت است نوای این گل پرپر ماست, هدیه به رهبر ماست... را تکرار می‌کند به سمتش می‌روم ،با او که صحبت می‌کنم می‌گوید:در برابر این فتنه باید بایستیم، کشور ما پر از بسیجی است، هیچ منطقه‌ای بی شهید و رزمنده و فدایی ملت نیست من از مسئولان امر انتظار برخورد قاطع با آمران و عاملان این جنایت وحشیانه را دارم.

یکی دیگر از بانوان می‌گوید: تشییع شهدا هم عبادت و هم سیاست است، اگر تاکنون مردم و نظام کاری نکرده‌اند به دلیل خویشتن داری آنها بوده است و اینکه عزیزان ما را در خانه امن خدا به رگبار بستند، دیگر جای درنگ باقی نمی‌گذارد و این آئین هم تشییع و همچنین اعلام انزجار است.

 گروهی دیگر از مردم مشهد در مراسم تشییع هماهنگ و کوبنده با سردادن شعارهایی همچون "داعشی بی‌ریشه، ایران دمشق نمیشه" و "زن زندگی شهادت،رهبرم تسلیت تسلیت" این پیام را به تمامی تروریست‌های داعشی و اربابان مستکبر آن‌ها می‌رسانند که مردم ایران زیر بیرق اهل بیت و شهیدان تا آخرین خون در میدان مبارزه هستند.

در حالی جمعیت انبوهی در میدان بسیج مشهد منتظر ورود پیکر شهدای تروریستی شیراز برای آغاز مراسم تشییع هستند، مراسم عزادای و مرثیه خوانی با مداحی حاج حسین طاهری برگزار شد و تشییع‌کنندگان با ذکر "علم از دست علمدار نیفتد هرگز/پرچم مالک و عمار نیفتد هرگز" بر تداوم راه شهدا و حمایت از آرمان‌های انقلاب تاکید کردند.

امروز در شیراز از دقایق اولیه صبح در میدان امام حسین(ع) همه آمده بودند پیر و جوان، زن و مرد، کودک و بزرگسال، با پای پیاده و ویلچر؛ همه با چشمانی اشک‌آلود همراه با خانواده.هر کجا چشم می‌انداختی همه یکصدا و متحد موج ابراز همدردی خود را با کودک شیرازی که در حمله تروریستی داغدار شده بود و پدر، مادر و برادر خود را از دست داد؛ نشان دادند.حزن و اندوه در چهره‌های مردمان موج می‌زند، ذکر یا حسین(ع) و یا علی‌اصغر(ع) به‌یاد شهدای ترور حرم فضای مراسم تشییع را عطرآگین کرده بود، گویی ماه محرم هنوز تمام نشده است.

این صحنه‌ها در میدان بسیج مشهد مقدس نیز ‌تکرار شد؛ خیل عظیمی از مردم شهیدپرور مشهد امروز با ‌نام ایران و برای ایران، برای همدردی با خانواده‌های داغدار جنایت تروریستی شیراز، برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و برای دفاع از ایران و ایرانی‌ها در میدان بسیج حضور پیدا ‌کردند تا یک‌دل و یک‌صدا بگویند‌؛ ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم ...

هزاران نفر ‌آمدند تا بگویند ملت امام حسین (ع) دریای بی‌کرانه و اقیانوس پر پهنه و بی‌پایان است و این شهدای به خدا پیوسته حرم احمد بن موسی « شاهچراغ »‌، چراغ غافلان و گم گشتگان خواهد شد.

خیل عظیم جمعیت عصر امروز در میدان بسیج مشهد که محل تجمع مردم برای تشییع شهداست؛ فریاد‌ زدند‌، "جنبشی که اینک عامل اجرای نیات شوم دشمنان قسم خورده دین و ملت، ناموس و وطن شده‌اند بدانند وعده انتقام؛ نزدیک، سخت، ندامت‌آفرین و عبرت‌آموز خواهد بود".

امروز، هفتم آبان، جمع عظیمی از مردم شهیدپرور مشهد با در دست داشتن عکس شهدا و سر دادن شعار‌هایی علیه جنایت تروریست‌ها، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود، از میدان بسیج  تشییع شهدای تروریستی حرم مطهر شاهچراغ را ‌آغاز ‌کردند.

لحظه ورود شهدای تروریستی شیراز به فرودگاه مشهد مقدس

پس از برگزاری آیین تشییع باشکوه 11 شهید ‌‌حمله تروریستی‌ حرم مطهر شاهچراغ در شیراز، این شهدا با رضایت همه خانواده‌ها به مشهد مقدس منتقل ‌شدند تا در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) نیز توسط زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی بدرقه و تشییع شوند.


مطالب پربازدید سایت

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

جدیدترین مطالب

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان