شعبه ویژه رسیدگی به جرایم ناشی از جنگ تحمیلی و تروریسم تشکیل شد

Rajabi684434

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین از تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرایم ناشی از ۸ سال جنگ تحمیلی و تروریسم در دادسرای قزوین خبر داد.

به گزارش هابیلیان، حسین رجبی با اعلام خبر تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرایم ناشی از جنگ تحمیلی و تروریسم در داسرای قزوین، اظهارکرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان نظام توطئه‌های متعددی را علیه حاکمیت و ملت ایران اسلامی برنامه ریزی، طراحی و اجرا کرده‌اند.

وی افزود: در برحه ای از تاریخ انقلاب، ۸ سال جنگ ناجوانمردانه بر کشور ما تحمیل شد و خسارت های سنگین و جبران ناپذیری به کشور و ملت عزیز ایران وارد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین ادامه داد: همچنین با حمایت دشمنان نظام از منافقین، معاندین و عناصر داعش نسبت به ترور نیروهای مومن، متدین و انقلابی اقدام شد و برخی از نیروها شهید، اسیر و جانباز شدند و همین موضوع منجر به جریحه دار شدن جامعه و ورود خسارت های جبران ناپذیر به کشور، نیروهای انقلابی نظام و خانواده های آنها شد.

رجبی همچنین یادآور شد: در راستای ماده ۵ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ به شکایات ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده های شهداء از رژیم بعث عراق و منافقین به سرپرستی مسعود و مریم رجوی و عوامل آنها و همچنین جنایات رژیم غاصب اسرائیل، آمریکا و انگلیس و کشورهای غربی حامی تروریسم رسیدگی خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد: برهمین اساس در اجرای قانون مذکور یکی از شعب بازپرسی دادسرای مرکز استان قزوین به عنوان شعبه ویژه رسیدگی به جرایم ناشی از ۸ سال جنگ تحمیلی و تروریسم تعیین شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین افزود: در همین راستا ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده های شهدا استان قزوین با توجه به جرایم و جنایاتی که نسبت به آنها توسط دشمنان نظام واقع شده، می توانند طرح دعوای کیفری کنند، تا به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گیرد.

منبع: میزان


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان