ریشه همه ناامنی‌های منطقه قدرت‌گرفتن گروه‌های تکفیری و تروریستی است

Najafabadi

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری کودتای نافرجام ترکیه را محکوم کرد و گفت: ریشه همه ناامنی‌های منطقه در شدت‌گرفتن قدرت گروهک‌های تکفیری و تروریستی است.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در گفت‌وگو با ایرنا گفت: جامعه ایران اسلامی همواره خواستار برقراری امنیت در منطقه بوده و ضمن محکومیت ناآرامی های اخیر ترکیه، پشتیبانی خود را از مردم این کشور اعلام می کنند.

وی ادامه داد: جامعه بین المللی نیز باید با حمایت از مردم ترکیه، حاکمیت قانونی دولت فعلی این کشور را به رسمیت شناخته و خواستار مجازات برهم زنان نظم اجتماعی این کشور باشند.

وی، در خصوص حادثه تروریستی در شهر نیس فرانسه نیز گفت: به دنبال این جنایت، ترس و وحشت بی‌سابقه‌ای همه نقاط جهان به خصوص اروپا را فراگرفته، بنابراین امروز بهترین فرصت برای اتحاد بین مسلمانان و همه آزادیخواهان جهان برای نابود کردن هر گروه ترور و ارعاب به ویژه گروهک داعش است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: مسلمانان باید روحیه وحدت و همدلی را در خود تقویت کنند و آل سعود و اسرائیل را از حمایت این گروهک ها منع کنند و در این صورت شکست داعش و همه گروهک های تکفیری قطعی می شود.

وی، در خصوص تصویب دو لایحه ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا نیز گفت: این اقدام ناپسند نه تنها ارزش های ملت ایران را زیر سوال برده، بلکه توهین بزرگی به نماینگان1+5 بود و نمایندگان مجلس آمریکا باید در این لوایح تجدید نظر کنند.

امام جمعه اراک بیان کرد: ملت ایران منش همراهی، صلح و نوعدوستی را دارد اما از ارزش های ناب انقلاب اسلامی کوتاه نمی آید.  


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان