رفتار دوگانه آمریکا در حمایت از منافقین و ادعای مبارزه با ترویسم از زبان راشاتودی

Russia Todayدولت آمریکا بر خلاف ادعاهای دروغین خود در مبارزه با سازمان‌های تروریستی، اجازه تاسیس دفتر سازمان منافقین را در مجاورت کاخ سفید صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان به نقل از مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر، مجری برنامه «برین واش آپدیت» شبکه راشا تودی روسیه با اعلام این مطلب افزود: گروه شبه نظامی مجاهدین خلق (منافقین) هم‌زمان با پیروزی انقلاب‌اسلامی در ایران، حملات تروریستی متعددی را در این کشور انجام داده است. این گروه تروریستی همچنین باعث کشته شدن شش شهروند آمریکایی شده است.

وی ادامه داد ریچارد انگل از خبرگزاری «ان‌بی‌سی»؛ گروه شبه نظامی سازمان مجاهدین خلق (منافقین) موسوم به «ام کی او» در سال دو هزار و دوازده با همکاری عوامل اطلاعاتی اسراییل موساد در کشتن دانشمندان هسته‌ای ایران نیز دست داشته است. اسراییل وظیفه حمایت مالی و نیز آموزش نیروهای این سازمان را برعهده داشته است. مجاهدین خلق (منافقین) در سال هزار و نهصد و هشتاد‌ و یک میلادی مرکز دفتر حزب جمهوری‌اسلامی ایران در تهران را بمب‌گذاری نموده و باعث کشته شدن دست‌کم هفتاد و سه مقام ایرانی شد. مجری برنامه ادامه داد در حالی‌که جرج دبلیو بوش رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در کمال ریاکاری، تجاوز به عراق را مشروع جلوه می‌داد، زمانی حمایت صدام رئیس‌جمهور پیشین این کشور از تروریسم بین‌المللی را منطقی و صحیح می‌دانست. صدام به گروه‌های تروریستی از جمله سازمان مجاهدین خلق (منافقین) که مسئول عملیات خشونت‌بار در ایران و نیز کشتار چندین نفر از نظامیان و غیر نظامیان آمریکایی در دهه هفتاد میلادی بوده است، پناه داده است.

مجری راشا تودی در پایان گفت: چگونه می‌شود که این گروه نه تنها در لیست سازمان‌های تروریستی قرار نگیرد بلکه اجازه تاسیس دفتر در مجاورت با کاخ سفید به آن داده شود؟ وی گفت: چنین اقدامی ناشی از کمپین کشورهای نفت‌خیز است. این کشور‌ها میلیون‌ها دلار به کنگره و مقام‌های آمریکایی کمک مالی نموده‌اند. «هاوارد دین» و «جان کین» با دریافت ده‌ها هزار دلار در قالب رشوه‌های سیاسی، از جمله شخصیت‌های ارشد آمریکایی هستند که تلاش زیادی برای خارج کردن نام سازمان مجاهدین خلق (منافقین) از فهرست سازمان‌های تروریستی انجام داده‌اند.

«گلن گرین والد» کار‌شناس سیاسی نیز گفته است: صرف نظر از همه نظراتی که دیگران در خصوص سازمان مجاهدین خلق ایران (منافقین) دارند، این گروه به‌ طور رسمی یک سازمان تروریستی است که با حمایت مستقیم دولت آمریکا فعالیت می‌کند.

مجری راشاتودی افزود: جای شگفتی است چگونه است مقام‌های آمریکایی دریافت پول برای حمایت از این گروه‌های تروریستی را قانونی تلقی می‌کنند در حالی‌که از مخالفان سرسخت اسلام‌گری افراطی هستند. آمریکایی‌ها کمک‌های مالی گروه‌های امدادی به گروه حماس فلسطین را محکوم و این حزب فلسطینی را تروریست می‌خوانند. بیش از یک صد تن از نمایندگان آمریکایی در سال دوهزار و دوازده؛ از حذف کردن نام سازمان مجاهدین خلق (منافقین) از فهرست سازمان‌های تروریستی و اجازه تاسیس دفتر آن در همسایگی خانه باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا، حمایت کرده‌اند. سازمان مجاهدین خلق (منافقین) اجازه چاپ و انتشار گزارش‌های دروغین و اغراق‌آمیز خود در خصوص برنامه هسته‌ای ایران در نشریات مهم امریکایی از جمله وال‌استریت ژورنال را دارد. این سازمان به طور واضح قصد براندازی رژیم ایران و شکست مذاکرات هسته‌ای ایران را در دستور کار خود دارد.

مجری راشا تودی گفت: تا زمانی‌که گروه‌های تروریستی در راستای منافع آمریکا فعالیت می‌کنند، واژه جنگ با تروریسم بی‌معنی است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان