ردپای کشورهای استعمارگر در تمام حوادث تروریستی مشهود است

 Sanand7

دبیرکل بنیاد هابیلیان کشور گفت: در تمام موارد از حوادث بی‌رحمانه تروریستی از ردپای کشورهای استعمارگر و تلاش آنها برای جهت‌دادن به حرکت‌های تروریستی در راستای هدف کلی سرنگونی و نابودی نظام جمهوری اسلامی مشهود است.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور)، سید محمدجواد هاشمی‌نژاد شامگاه پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی «بررسی زمینه‌ها و تاریخچه تروریسم در کردستان» که در دانشگاه آزاد اسلامی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: تعداد ۱۷ هزار شهید ترور اعم از مردم و مسئولین از اقوام، مذاهب و قشرهای مختلف کشور ما در حوادث گوناگون تروریستی توسط ۳۰ گروه تروریستی از اوایل انقلاب تاکنون به شهادت رسیدند.

وی افزود: به گواهی تاریخ و اسناد موجود، تروریسم همواره به نیابت از قدرت‌های خارجی به مصاف ساختار سیاسی و اجتماعی حاکم پس از انقلاب اسلامی، آمده است.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با اشاره به نقش و دست داشتن کشورهای استعمارگر در حملات تروریستی، اذعان کرد: در تمام موارد از حوادث بی‌رحمانه تروریستی از ردپای کشورهای استعمارگر و تلاش آنها برای جهت‌دادن به حرکت‌های تروریستی در راستای هدف کلی سرنگونی و نابودی نظام جمهوری اسلامی مشهود است.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه ایران قربانی تروریسم و پرچمدار مبارزه با تروریسم است، عنوان کرد: تلاش و کوشش خانواده‌ها و بازماندگان شهدای ترور کشور برای افشای چهره تروریست‌ها و کسانی که ادعای حقوق بشر بر چهره می‌زنند، در حقیقت نوعی رسواسازی تروریست‌ها، محسوب می‌شود.

وی بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاهی را برای انعکاس این واقعیت‌ها به جهان و رسوای چهره تروریست، ضروری دانست و خطاب به اساتید دانشگاهی، گفت: مباحث علمی شما به اهداف ما غنا می‌بخشد.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه مبحث تروریسم دامنه گسترده‌ای دارد، افزود: ما با چندین مرتبه حضور خود در شورای حقوق بشر سازمان ملل، بعد از ۳۰ سال توانستیم نام جمهوری اسلامی ایران را به عنوان قربانی تروریسم در سازمان ملل قرار دهیم.

هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: امروزه آمریکایی‌ها بنابر اسنادی که خود ارائه دادند و ما در بنیاد هابیلیان آن اسناد را جمع‌آوری و به صورت کتاب درآوردیم، جنایاتی را برشمرده‌اند که به تروریستی بودن گروه‌ها و جریان‌های مختلف تروریستی که در کشورهای مختلف مرتکب جنایت شده‌اند، دلالت دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: گروه‌های تروریستی در کشورهای اروپایی دارای دفتر بودند و از جانب مقامات مختلف اروپایی، مورد حمایت قرار می‌گیرند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان، با بیان اینکه از تعداد ۱۷هزار شهید ترور کشور، بیش از ۱۰ درصد آن متولد استان کردستان هستند، خاطرنشان کرد: استان کردستان تعداد یک هزار و ۸۷۰ شهید ترور از ابتدای انقلاب تاکنون را داشته است.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه کشور ایران قربانی تروریسم است، اظهار کرد: ما در کشور به اقدامات تبلیغی، نظرات و دیدگاه‌های جامعه دانشگاهی برای شناسایی اسناد و مدارک شهدای مظلوم ترور نیازمندیم و این امر در مباحث علمی و محافل دانشگاهی باید مطرح شود.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران سال‌ها ما را متهم به حمایت از تروریسم خطاب می‌کنند و به شکلی اتهامات را علیه ما مطرح می‌کنند که گویی تا به حال کشور ما در این زمینه متضرر نشده است.

هاشمی‌نژاد به دسترسی کشورهای غربی به رسانه‌های گسترده و تلاش برای بازتاب وقایع تروریستی اشاره کرد و گفت: حوادثی که در کشورهای دیگر صورت می‌گیرد با انعکاس گسترده‌ای همه اذهان و حواس‌ها را به خود جلب می‌کند ولی متاسفانه در کشور ما این مهم صورت نمی‌گیرد، ضرورت دارد همه مردم، مسوولین مخصوصا جامعه دانشگاهی و اساتید برجسته در بازتاب گسترده‌تر این جنایات در کشور اقدام کنند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان