دستگیری عامل ترور پاسدار شهید ابراهیم محمدی

Ebrahim Hoseeniمعاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان از شناسایی و دستگیری عامل ترور پاسدار شهید ابراهیم محمدی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدا ترور کشور) به نقل از فارس، سرهنگ پاسدار ابراهیم حسینی چهارشنبه‌شب در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کردستان در سنندج، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش نیروهای امنیتی عامل ترور شهید محمدی از پیشمرگان کرد مسلمان که در طول سال‌های بعد از انقلاب در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب تلاش‌های فراوان کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

شهید ابراهیم محمدی از پیشمرگان کرد مسلمان بود و حدود ۱۵ سال پیش بازنشسته شده بود که هفتم ماه جاری در داخل زمین زراعی خود به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: ریخته شدن خون این شهید بزرگوار به دست شیطان خودفروشی که به خاطر وعده‌های دشمنان و گرفتن مبلغی از سوی آنان دست به چنین اقدامی زده بود نشان از کم‌کاری در حوزه فرهنگی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: کم‌کاری در حوزه فرهنگی امکان و ظرفیت را برای دشمنان فراهم می‌کند و نتیجه آن به شهادت رسیدن یکی از یاران انقلاب در حین کار و تلاش در باغش توسط عامل دشمنان نظام و ملت می‌شود.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان