داعش ایران را تهدید کرد/ منتظر انتقام افراد اعدام‌شده باشید

Daeesh1

گروهک تکفیری‌تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای رسما حمایت خود از گروهک «توحید و جهاد» را اعلام و همزمان جمهوری اسلامی ایران را به انتقام تهدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، دادگستری کل استان کردستان ایران از اعدام تعدادی از اعضای گروهک تروریستی «توحید و جهاد» خبر داد.

در پی اعدام این تروریست‌ها که صدای برخی مدعیان حمایت از حقوق بشر را در غرب درآورد، اکنون صدای گروهک تروریستی تکفیری داعش نیز بلند شده است.

رسانه‌های وابسته به دولتهای مخالف ایران در منطقه و فراتر از آن این عناصر را از نگاه فرقه‌گرایانه به افکار عمومی معرفی و آنان را صرفا افراد «سنی» مذهب توصیف کردند و اکنون داعش نیز با همین اقدام، گفته که حکومت ایران، افراد سنی مذهب را اعدام کرده است.

داعش با انتشار بیانیه‌ای با اعلام حمایت خود از افراد تروریستی اعدام شده، آنان را «جوانان اهل سنت» نامیده و حکومت ایران را تهدید کرده و گفته که انتقام این تروریست‌ها را خواهد گرفت.

در بیانیه داعش حکومت ایران «رافضه» خوانده شده و از خانواده اعضای اعدام شده این گروهک تروریستی خواسته شده که منتظر انتقام افراد اعدام شده باشند.

این گروهک تروریستی تکفیری بعد از سفر رهبری به استان کردستان در سال 88 با هدف تفرقه بین شیعه و سنی و احیای غائله‌های قومی در استان کردستان تشکیل شد.

ترور روحانی برجسته اهل سنت، دو قاضی دادگستری، چهار نفر محیط‌بان و یک طلافروش در کردستان حاصل جنایات این گروهک است که در نهایت با تلاش نیروهای امنیتی استان عاملان آن دستگیر و به جنایات خود در استان اعتراف کردند و نهایتا اعدام شدند.

در فاصله اعدام برخی اعضای این گروهک تاامروز طرف‌های مختلفی با اعدام این افراد مخالفت کرده‌اند. «زید رعد الحسین» کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل روز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعدام اعضای یک گروهک تروریستی در ایران را مورد انتقاد قرار داد. به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس، این مقام سازمان ملل ادعا کرده است که «تردیدهای جدی در مورد منصفانه بودن دادگاه‌ها، احترام به فرآیند دادرسی و دیگر حقوق متهمین» وجود داشته است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان