خاطره محافظ روحانی که توسط مناقین قطع نخاع شد

Banaee1

رئیس جمهور کشورمان  با حیدر بنایی جانباز 70 درصد قطع نخاعی انقلاب اسلامی که در سال 1360 محافظ وی بود، دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور) و به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در دیدار حیدر بنایی جانباز 70 درصد قطع نخاعی انقلاب اسلامی که در سال 1360 و به دست منافقین به درجه جانبازی نائل گشته است، با اشاره به اینکه همسران جانبازان، به ویژه جانبازان قطع نخاعی با رسیدگی به حال همسران جانباز خود فداکاری زیاد و عظیمی انجام می دهند، گفت: جانبازان و خانواده معظم آنان مایه افتخار همه ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

رئیس جمهور با اشاره به خاطره‌ای که این جانباز انقلاب اسلامی از همراهی‌اش در سال 1360 برای حفاظت از روحانی تعریف کرد، اظهار داشت: این نظام روزهای بسیار سختی را از سر گذرانده و شاید سال 60 یکی از سخت ترین این ایام باشد. در آن ایام هم دشمن خارجی به مرزهای ما حمله کرده بود، هم دشمنانی خونخوارتر از داعشیان در داخل، مردم و نظام را آماج شدیدترین حملات تروریستی خود قرار داده بودند و هم در عرصه بین المللی دشمنی و توطئه های متعدد و متنوعی متوجه جمهوری اسلامی بود.

روحانی افزود: خداوند مقام امام خمینی (ره) را متعالی کند که با رهبری ایشان و فداکاری و پیروی مثال زدنی مردم از امام امت، توانستیم از این مسیر سخت عبور کنیم. شهیدان و جانبازان زیادی تقدیم راه استقرار و بقای این انقلاب و نظام شده اند تا این جمهوری اسلامی در گذر از این مسیر سخت در برابر همه دشمنان پیروز و سرافراز باشد.

وی تصریح کرد: امثال شما جانبازانی که بیش از 30 سال سختی ها و رنج جانبازی را تحمل کرده اند و همسران و خانواده شما فقط با توکل بر خدا و اطمینان از رضایت خداوند و اجر بزرگی که در انتظار شماست توانسته اید این همه سختی را تحمل کنید و از خداوند متعال درخواست می کنم که شما را سلامت بدارد و اجر شما و خانواده تان را مضاعف گرداند.

حیدر بنایی جانباز 70 درصد قطع نخاعی انقلاب اسلامی، در خرداد سال 1360 زمانی که به عنوان مسئول ستادهای عملیاتی کمیته های انقلاب اسلامی انجام وظیفه می کرد، توسط تیمی از منافقین کوردل ترور شد.

بنایی در دیدار خود با رئیس جمهوری با ذکر خاطره‌ای بیان داشت که وقتی در سال 1360 حسن روحانی در اثر تصادف به بیمارستان منتقل می شوند، او مسئول حفاظت از وی بوده است.

Banaee2


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان