حمله به لیبرتی با همکاری یکی از اعضای گروهک منافقین در داخل این اردوگاه انجام شد

3872 269

یکی از فرماندهان جیش‌المختار گفت که حمله خمپاره‌ای به اردوگاه لیبرتی در هفته گذشته با همکاری اطلاعاتی یکی از اعضای گروهک منافقین در داخل این اردوگاه انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان به نقل از فارس یکی از فرماندهان گروه جیش‌المختار، در خصوص حمله خمپاره‌ای پنجشنبه هفته گذشته به لیبرتی، گفت: مختصات حمله به این پایگاه از سوی یکی از اعضای سازمان تروریستی منافقین که در حال حاضر در داخل لیبرتی است به ما داده شد.

وی افزود: اعضای فرقه به دلیل خستگی از شرایط سخت داخلی و اینکه هیچ راه فراری از آن ندارند دست به اقداماتی می‌زنند از جمله همکاری با نیروهای خارجی حاضر در لیبرتی (در گذشته نیروهای آمریکایی و در حال حاضر نیروهای عراقی) و یا اینکه مختصات و اطلاعات داخل لیبرتی را در اختیار گروه‌هایی نظیر جیش‌المختار می‌گذارند تا شرایط موجود تغییر کند.

این فرمانده میدانی یادآور شد: برای این افراد کشته یا مجروح شدن و انتقال به خارج از لیبرتی تنها شانس فرار از زندگی فعلی‌شان است و بر همین مبنا گاهی همکاری‌های اطلاعاتی با ما دارند.

در عملیات موشکی پنجشنبه هفتم آبان ماه به لیبرتی 25 عضو گروهک ترویستی منافقین کشته و 200 نفر زخمی شدند. حسین ابریشمچی عضو این گروهک و برادر مهدی ابریشمچی از سرکردگان این گروهک در بین کشته شدگان بودند.

سران گروهک تروریستی منافقین با وجود آمادگی برخی کشورهای غربی و آلبانی برای پذیرش اعضای این گروهک، همچنان اصرار بر ماندن در خاک عراق دارند، زیرا ادامه حیات خود را منوط به این حضور می‌دانند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان