حمایت کنگره آمریکا از منافقین چه معنایی دارد؟

Images254236

دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: ما یکی از بزرگترین قربانیان تروریسم در دنیا هستیم. این موضوع باید در این مجامع مرتب تکرار بشود و ما سندهای فراوانی را جمع آوری کرده‌ایم که می‌شود در اختیار مسئولان قرار گیرد.

به گزارش هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، گروهک منافقین از مدت ها در لیست گروهک‌های تروریستی قرار داشت که هیلاری کیلینتون وزیر امورخارجه اسبق ایالات متحده آمریکا تلاش کرد تا آنها را از لیست گروهک های تروریستی خارج کند ولی اکنون این تروریست‌ها به کنگره آمریکا راه پیدا کرده اند.

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد دبیرکل بنیاد هابیلیان، در برنامه جهان امروز شبکه خبر، حول همین موضوع که چه تغییری در گروهک منافقین ایجاد شده که از لیست گروهک‌های تروریستی خارج شده به گفت‌وگو پرداخت. در ادامه مشروح آن را می خوانیم.

 

هاشمی نژاد، در زمینه حمایت کنگره آمریکا از گروهک تروریستی منافقین گفت: تغییری در این گروهک صورت نگرفته و اقتضای زمانه کارکرد این گروهک را تغییر داده است.

هاشمی‌نژاد اقدامات گروهک تروریستی منافقین را به سه دوره تقسیم کرد و گفت: منافقین در دهه شصت تصورشان این بوده که چون نظام اسلامی تازه روی کار آمده و درگیر جنگ تحمیلی و محاصره اقتصادی است قادر خواهند بود با ترور رهبران انقلاب اسلامی و همچنین ترور مردم، رعب و وحشت ایجاد کنند و با این کار قادر خواهد بود که نظام اسلامی را از پا دربیاورند. اما با حضور گسترده مردم و رهبری ناجیانه‌ی امام راحل عظیم‌الشان، ترفند دشمن ناکام ماند.

هاشمی نژاد به همکاری گروهک تروریستی منافقین با حزب بعث اشاره کرد و گفت: این گروهک به عراق رفت و به همکاری با صدام پرداخت و تبدیل به بخشی از ارتش صدام شد، که حاصل این همکاری لو رفتن و لو دادن بسیاری از عملیات‌های رزمندگان اسلام توسط این خائنین بود.

در ادامه دبیرکل بنیاد هابیلیان به تبیین کارکرد فعلی منافقین پرداخت و گفت: کارکرد امروز منافقین تروریست‌ به سوی لابیگری و جاسوسی و جمع آوری اطلاعات است و در حال حاضر مشغول به خیانت در این زمینه هستند.  

وی ادامه داد: مردم امروز می‌دانند قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران بلامنازع است. بنابراین گزینه تروریسم را در برابر جمهوری اسلامی ایران کنار نگذاشته‌اند، گزارش های متعددی خود آمریکایی ها دارند مبنی بر اینکه دانشمندان هسته ای توسط سه گروه که یکی از آنها گروهک تروریستی منافقین بود صورت پذیرفته است.

دبیرکل بنیاد هابیلیان در پاسخ به این پرسش که چرا آمریکایی ها که خودشان می دانند این گروهک هیچ جایگاهی بین مردم ندارد باز روی آنها سرمایه گذاری می کنند و این سرمایه گذاری چه پیامدهایی را می تواند به همراه داشته باشد، گفت: این از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است که 44 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ آلترناتیوی در برای جمهوری اسلامی متصور نیست و ملت ایران به جز نظام جمهوری اسلامی ایران به هیچ کس و هیچ گروه و سازمانی نگاهی ندارند. خود آمریکایی‌ها در گزارش هایشان به صراحت می گویند این گروهک به شدت مورد نفرت مردم ایران است. آمریکا چیز دیگری در دست ندارد و ابزار هایی که بخواهند علیه ملت ایران بکار ببرند بسیار محدود است. به قدری که مجبورند سراغ گروهک‌هایی بروند که منفور ملت ایران هستند. این مایه شرمساری برای کنگره آمریکا است که وقتی می گوید ما در کنار ملت ایران هستیم، کنار ملت را تفسیر می کند به قرار گرفتن در کنار گروهک منفور نزد ملت ایران!

هاشمی نژاد در پاسخ به این پرسش که جمهوری اسلامی ایران از چه ساز و کارهای سیاسی، حقوقی و دیپلماتیک می تواند بهره برداری کند تا بر روی آمریکا فشار بیاورد که از مداخله در امور ایران و حمایت از گروهک تروریستی منافقین دست بردارد، گفت: به نظر می رسد در این رابطه کوتاهی زیادی انجام شده است. رهبر عزیز انقلاب در طول 7 سال گذشته چندین بار به این موضوع تذکر داده اند، که ما در داخل کشور خودمان آن آگاهی‌های لازم را که بایستی برای مردم انجام می دادیم را انجام نداده‌ایم. البته این خلاء وجود دارد و بایستی اقدامات حقوقی لازم در مورد ظرفیت خانواده شهدای ترور که سندهای زنده جنایت‌های گروهک‌های تروریستی و پشتیبانان آنها به خصوص آمریکایی ها و کشورهای غربی هستند، انجام شود. همچنین باید از ظرفیت های حقوقی به این شکل استفاده شود و اصطلاحاً موضوع روی میز باید باشد و ما باید از ظرفیت هئیت های دیپلماتیکی که به کشور می‌آیند در این زمینه استفاده کنیم. با اینکه منافقین دست‌شان تا مرفق به خون ملت آغشته است، این کار را در هرمناسبتی که می توانند استفاده می کنند. به دروغ بحث حقوق بشر را مطرح می کنند و ما می توانیم در مجامع حقوقی و حقوق بشر از این ظرفیت خیلی خوب استفاده کنیم.

هاشمی نژاد در پایان به این نکته اشاره کرد: ما یکی از بزرگترین قربانیان تروریسم در دنیا هستیم. این موضوع باید در این مجامع مرتب تکرار بشود و ما سندهای فراوانی را جمع آوری کرده ایم که می شود در اختیار مسئولان قرار گیرد.

دلیل حمایت نمایندگان کنگره آمریکا از منافقین را از نگاه سیدمحمدجواد هاشمی نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) و کارشناس حوزه ضدتروریسم ببینید:


مطالب پربازدید سایت

جدیدترین مطالب

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان

لزوم بازنگری در فهرست شهدای ترور کشور

همزمان با سالگرد عملیات مرصاد

گزارش سالانه تروریسم در ایران 1402 منتشر شد

شهید ترور

شهید ژاله ملکی

شهید امیرحسین افضلی

جلوی چشمم نفس‌های آخرش رو ‌زد

سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز خبر داد

۱۷ شهریور؛ زمان دادگاه کیفری پرونده ترور شهید سلیمانی

شهید ترور سامی‌مقام

پيکر پاکش 44 سال مفقود ماند

مطالب پربازدید بخش خبر

نماینده کشوری دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل تاکید کرد

ایران نقش مهمی در مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر دارد

سعید حقیقی، پژوهشگر حوزه تروریسم و حقوق بشر

ردپای دولت‌های آمریکا در نقض حقوق بشر داخلی و خارجی

قاضی دهقانی؛ در پانزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین

استرداد منافقین امر پذیرفته‌شده بین‌المللی است و ایران آن را اجرا می‌کند

همزمان با سالگرد عملیات مرصاد

گزارش سالانه تروریسم در ایران 1402 منتشر شد

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان