اولین یادواره شهدای ترور در بافق برگزار شد

Bafgh

یادواره شهدای تروربافق با محوریت بازخوانی جنایات آمریکا با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین، امام جمعه بافق، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در مهدیه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله عابدینی امام جمعه قزوین در مراسم گرامیداشت شهدای ترور با گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (س) و دهه کرامت، به جایگاه این بانوی مکرمه پرداخت و گفت: اشاعه فرهنگ، علم و اعتقادات اصیل اسلامی از شهر قم به سرتاسر دنیا به برکت وجود حضرت معصومه (س) است.
آیت‌الله عابدینی با تحلیل جایگاه دهه کرامت به هجرت‌های طول تاریخ ائمه اشاره کرد و افزود: سه هجرت همانند سه رشته قنات سرزمین ما را ولایی کرد که هجرت حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) از مدینه به طوس، هجرت حضرت معصومه(س) به قم و هجرت برادران امام هشتم(ع) از این موارد است.

8319774 256

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین در ادامه سخنان خود به بازخوانی جنایت‌های آمریکا پرداخت و گفت: مبانی این جنایات و ریشه‌های استکباری این شیطان بزرگ را باید شناخت و معرفی کرد.
آیت‌الله عابدینی با اشاره به آیات قرآن و رهنمود‌های امام و مقام معظم رهبری در زمینه نابودی استکبار و مبارزه با آن، افزود: دشمنان به گفته‌های خود متهعد نیستند و این را در برجام به وضوح نشان داده‌اند.
وی با عنایت به آیات قرآن در زمینه دشمنی دشمنان اظهار داشت: دشمن در صدد توطئه است که حضور مردم را در عرصه‌های معنوی و انقلابی کمرنگ کند؛ اما اگر مردم صبور باشند و تقوا پیشه کنند بنا بر قرآن هیچ کدام ازخدعه‌های آنان اثری نخواهد داشت.
امام جمعه قزوین با اشاره به سرنوشت منافقین و بنی‌صدر بیان کرد: خیانت به مومنان نتیجه‌ای جز خواری و ذلت ندارد.
عابدینی به جنایت‌های آمریکا در دوران انقلاب اشاره کرد و به تشریح این جنایت‌ها پرداخت و گفت: کودتای ۲۸ مرداد و خسارت‌های پس از آن، شهادت دانشجویان در ۱۶ آذر، حمایت از استبداد شاهنشاهی، جنگ تحمیلی، تامین سلاح‌های شیمایی عراق، حمایت از سازمان منافقین، به شهادت رساندن بهترین مهر‌های انقلاب و تاسیس ساواک نمونه‌ای از این جنایات است.
وی ساواک را دست نشانده آمریکا عنوان کرد و بیان داشت: این شیطان بزرگ از هیچ دشمنی و ایجاد فتنه در کشور کوتاهی نکرد و حتی مسئله کاپیتولاسیون در زمان شاه بلا‌های بسیاری را بر سر کشور آورد.

8319772 811

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تحریم‌های آمریکا و ایجاد رعب و وحشت را از جمله جنایات آن دانست و وظیفه همگان را ایستادگی در برابر شیطان بزرگ برای حفظ انقلاب اسلامی تا سپردن به صاحب اصلی آن بیان کرد.
این روحانی با تشریح وظایف مسلمانان در قبال توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام افزود: با قدردانی از خانواده شهدا و استقامت آنان در این زمینه می‌توان در برابر تهدیدات دشمنان ایستادگی کرد.
وی به تشریح جایگاه شهدا پرداخت و بیان داشت: شهدا کرامت دارند و هر چه داریم به برکت عزت این شهداست و همواره زنده هستند و باید راه آنان را ادامه دهیم، چون راه آن‌ها راه شهدای کربلاست.
امام جمعه بافق نیز در این آیین با تجلیل از شخصیت نماینده ولی فقیه استان به تشریح ویژگی‌های وی پرداخت و گفت: امام جمعه قزوین مدت‌ها سکاندار دانشگاه‌ها بود و امروز در ساعاتی که در بافق سپری کرد نیز از دانشگاه‌ها بازدید کرده است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان