حلقه انسانی گرداگرد سایت هسته ای نطنز

متن بیانیه پایانی مراسم تشکیل حلقه انسانی به دور تأسیسات نطنز


Natanz1


پیروزی انقلاب اسلامی ایران با سعی و تلاش ملت ایران برای استقلال و وارهیدن از قید و بندهای وابستگی به شرق و غرب، در همان آغازین روزهای عمر انقلاب اسلامی این حقیقت را آشکار کرد و نقاب از چهره استعمار برکشید و نشان داد که آنچه دنیای استکبار و استعمار را به رعب و وحشت می ‌‏اندازد همانا آگاهی یک ملت از جنایت و خیانتشان و جزم اراده برای رسیدن به استقلال و عزم راسخ یک ملت برای فرار از اسارت است.
عناد دشمنان با انقلاب یک روز به شکل جنگ، روزی به شکل تهاجم فرهنگی، روزی به قالب تحریم اقتصادی و اینک جنگی برای محرومیت از دانش و فناوری هسته ‌‏ای و ایجاد آپارتاید علمی نمود پیدا می کند و عجیب آنکه دشمنان درهمه جبهه ‌‏ها عده‌‏ ای معلوم‌‏ الحال بوده ‌‏اند.
آمریکا، اسرائیل، انگلیس، فرانسه و آلمان، کشورهایی که طی دوران دفاع مقدس رژیم بعث عراق را به انواع سلاح‌‏ های شیمیایی و میکروبی مجهز کردند تا بلکه این موسی مبعوث در عصر فرعونیت مدرن را با سحر ساحران خویش از مهلکه به درکنند و چه ذلیلانه در این وادی باختند.
ما دانشجویان دانشگاه‌‏ ها و طلاب حوزه ‌‏های علمیه کشور به عنوان قطره‌‏ ای کوچک در دریای ملت ایران، درحالی که از دستیابی فرزندان این ملت به چرخه سوخت اتمی علی ‌‏رغم تمامی محدودیت‌‏ ها، محرومیت‌‏ ها، تحریم‌‏ ها و کارشکنی ‌‏های دشمنان به خود می‌‏ بالیم و ضمن اعلام حمایت همه ‌‏جانبه خویش از این دستاورد بزرگ و اعلان آمادگی خویش برای دفاع و پاسداری از آن، بیان می‌‏داریم:
1ـ به کشورهای اروپایی مذاکره ‌‏کننده و همچنین شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار گوشزد می ‌‏کنیم و اعلام می ‌‏کنیم دست از لجاجت و درنده‌‏ خویی برداشته و این را به خاطر داشته باشید که آزموده را آزمون خطاست و مواجهه با ملت ایران بدون هیچ شک و شبهه ‌‏ای نتیجه ‌‏ای جز شکست برای شما نخواهد داشت و این مردم در راهی که انتخاب کرده‌‏ اند مطمئن و استوارند.علی ‌‏رغم دشمنی‌‏ های شما بدون هیچ کمکی از سوی سایرین و با توکل به خداوند متعال به دستاوردهای بزرگی دست یافته است و این بار نیز همچون گذشته به اهداف خویش نائل خواهد شد و شکست، زبونی، خواری و حقارت برای شما باقی خواهد ماند.
2ـ سخنان رئیس‌‏جمهور محترم در سازمان ملل ‌‏متحد و اعلام آمادگی ایران برای گسترش روابط با شرکت‌‏ های دولتی و خصوصی سایر کشورهای جهان، این واقعیت را به خوبی آشکار می‌‏ سازد که ایران در فضای منطقی و به دور از خصومت و دشمنی تنها در پی دستیابی به حق مسلم خویش است. ایران را به سلاح اتمی نیازی نیست زیرا بزرگ‌‏ ترین و ارزشمند ترین سلاح‌‏ها برای دفاع از این مرز و بوم اعتقاد به عناصر کارآمدی است که ذهن مادی شما قدرت‌‏ های استکباری از درک و شناخت آن عاجز است. عناصری همچون ایمان دینی، ولایت‌‏پذیری، منطق مهدویت وانتظار فرج، نهراسیدن از مرگ و شهادت‌‏طلبی، سلاح‌‏هایی است که پوزه دشمنان را در عرصه‌‏های پیکار به خاک مالیده است.
3ـ آنچه امروز بشریت را تهدید می‌‏کند، بهره‌‏مندی قدرت ‌‏های مستکبر از سلاح‌‏های هسته ‌‏ای است که بر خلاف موازین حقوقی از جمله پیمان NPT که در آن بر خلع سلاح این کشورها تأکید شده است، هیچ‌‏ گونه تمایلی برای از بین بردن این سلاح‌‏ها وجود ندارد. از آژانس بین ‌‏الملی انرژی ‌‏اتمی و سایر سازمان‌‏ های بین ‌‏المللی انتظار می‌‏رود مطابق این قوانین برای برقراری عدالت در برخوردهای خود به خلع سلاح کشورهای دارنده سلاح هسته ‌‏ای از جمله اسرائیل این فرزند نامشروع و و ناخلف دنیای استکبار اقدام کند.

4ـ از دولت ایران و به ویزه دستگاه سیاست‌‏ خارجی آن انتظار می‌‏رود با حفظ مواضع مقتدرانه گذشته و ضمن جبران امتیاز دهی‌‏ های صورت گرفته در دولت سابق با توجه به عدم تمکین کشورهای اروپایی و زیاده ‌‏خواهی ‌‏های گستاخانه و بی‌‏ شرمانه آنها نسبت به تعلیق امتیازهای داده شده نظیر اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی، تعلیق غنی ‌‏سازی و قطعه ‌‏سازی تصمیم عاجل را اتخاذ کند و در این راستا راه‌‏ اندازی مجتمع غنی‌‏ سازی نطنز از اولین خواسته‌‏ های ماست که باید بدون هیچ‌‏ گونه تأخیری صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
گزارش تصویری از خبرگزاری مهر :

قسمت اول

قسمت دوم
قسمت سوم


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان