حضور منافقین در عراق کاملاً به سود داعش است

Naeliعضو ائتلاف دولت قانون با تروریست خواندن منافقین گفت حضور این گروهک به طور آشکار به سود داعش و دیگر گروه‌های تروریستی است.

عبدالاله النائلی نماینده مجلس عراق و عضو ائتلاف دولت قانون در گفتگو با خبرنگار هابیلیان در بغداد گفت: منافقین در لیست گروه‌های تروریستی بین‌المللی هستند؛ بنابراین طبیعی است که از هر فعالیت تروریستی که امنیت داخلی عراق را به خطر بیندازد حمایت کنند.

این نماینده پارلمان عراق گفت: منافقین از هر فعالیت یا گروه تروریستی در عراق یا خارج از آن که علیه امنیت و ثبات ایران فعالیت کند پشتیبانی و حمایت می‌کنند، از این رو حضور این گروهک به طور آشکار به سود داعش، القاعده و دیگر گروه‌های تروریستی است.

النائلی با افشای ابعاد جدیدی ازهمکاری میان منافقین و داعش افزود:  برخی از بخش‌های گروهک منافقین همکاری امنیتی با داعش دارند و اطلاعاتی را در اختیار این تروریست‌ها قرار می‌دهند؛ بنابراین روشن است که حضور این گروه در عراق خطرآفرین است.

عضو ائتلاف دولت قانون با اشاره به اقدامات نخست‌وزیر سابق عراق در محدود کردن فعالیت‌های منافقین گفت: همه از حضور گسترده منافقین در دیالی آگاه هستند. نوری مالکی نیز برای دورکردن این گروه از استان دیالی و اخراج آن تلاش‌های زیادی انجام داد. در نتیجه منافقین از پادگان اشرف که تهدیدی علیه امنیت مردم استان و مناطق پیرامونی بود اخراج شدند.

النائلی در پایان با یادآوری تلاش‌های کشورش برای پایان دادن به حضور منافقین گفت: عراق و دستگاه دیپلماسی آن با همه امکانات خود تلاش می‌کند تا این گروه و عناصر مشکوک آن را که ممکن است به دنبال کمک به سرنگونی حاکمیت کشور باشند به شکل نهایی از خاک خود بیرون کند.

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش گفتگو

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی

ماهیت فرقه منافقین با اسلام در تضاد است

علی بابایی کارنامه نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی

منافقین باید تاوان جنایات خود را به اندازه شأن ملت ایران پرداخت کنند

مصاحبه رادیویی دبیرکل بنیاد هابیلیان در سالگرد حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)

ریشه واقعه شاهچراغ به قدرت های استکباری برمی گردد

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان