حامیان منافقین تاریخ را تحریف و منتقدین را تخریب می‌کنند

Monafeghinparcham

موضوع تاریخچه تروریستی این گروه همیشه مطرح بوده و همیشه نیز پاسخ یکسانی داشته است. گزارش سرویس تحقیقاتی کنگره در سال 1992 جزئیات سابقه مجاهدین خلق (منافقین) در کشتار آمریکایی‌ها و ایرانی‌ها را مطرح کرده است.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور) دنیل بنجامین، هماهنگ‌کننده مبارزه با تروریسم وزارت‌خارجه آمریکا بین سال‌های 2009 تا 2011 که ماه گذشته در مقاله‌ای طولانی به انتخاب چهره‌های طرفدار گروهک تروریستی منافقین برای تصدی‌گری مسئولیت‌های کابینه ترامپ اعتراض کرده بود، در پاسخ به جوابیه یکی از سناتورهای سابق آمریکایی که از منافقین جانبداری کرده و بنجامین را به ‌فرافکنی علیه این گروه تروریستی متهم کرده بود، بار دیگر با تاکید بر سوابق تروریستی منافقین، این گروهک را فاقد هرگونه پایگاه اجتماعی در ایران دانست و طرفداران آن را به تحریف تاریخ متهم کرد.

بنجامین در بخشی از مقاله خود می‌نویسد: «رابرت توریسلی (سناتور سابق آمریکایی) همان کاری را انجام داده که طرفداران این گروه همیشه انجام می‌دهند؛ تاریخ را تحریف کرده و سپس منتقدان این گروه (منافقین) را تخریب می‌کند.»

وی در بخش دیگری از پاسخ خود موضوع تاریخچه تروریستی منافقین را مطرح کرده و می‌نویسد: موضوع تاریخچه تروریستی این گروه همیشه مطرح بوده و همیشه نیز پاسخ یکسانی داشته است. گزارش سرویس تحقیقاتی کنگره در سال 1992 جزئیات سابقه مجاهدین خلق (منافقین) در کشتار آمریکایی‌ها و ایرانی‌ها را مطرح کرده است. هرچند توریسلی کتمان می‌کند که مجاهدین خلق (منافقین) در سرکوب کردهای عراق توسط صدام نقش داشته است، این گزارش که به منابع دولت آمریکا استناد می‌کند از زبان جلال طالبانی به حضور 5000 نفر از اعضای مجاهدین خلق در سرکوب کردهای عراق اشاره دارد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان