جزییات برگزاری دومین کنگره بین‌المللی 17000 شهید ترور در تهران

111دبیر دومین کنگره بین‌المللی 17000 شهید ترور، اعلام کرد: کنگره بین‌المللی 17000 شهید ترور، در تاریخ نهم و دهم شهریورماه در تهران برگزار می‌شود .

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان به نقل از ایسنا، سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد با بیان‌ این‌که در این کنگره بین‌المللی 50 شخصیت علمی و متفکر در این حوزه از قاره‌های مختلف جهان حضور دارند، به پشتوانه علمی این کنگره اشاره و تصریح کرد: در این راستا تاکنون چندین نشست با موضوع ترور با حضور اساتید حقوق بین‌ا‌لملل و علوم سیاسی از دانشگاه‌های مختلف در دانشگاه‌های کشور برگزار کردیم.

وی با بیان این‌که هدف اصلی برگزاری این همایش تبیین ابعاد این جنایت در سطح داخلی و بین‌المللی است، ادامه داد: برای این کنگره به مانند کنگره قبلی که حدود دو سال پیش در سطح داخلی برگزار شد، مقالات خوب و فراوانی در مورد تروریسم از سوی اندیشمندان و متفکران این حوزه، ارسال شده است.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان این‌که مقالات ارسال‌شده برای این کنگره از داخل و خارج از کشور است، تاکید کرد: مقالات برتر در این حوزه در کنگره ارائه خواهند شد و قطعا این کنگره می‌تواند زمینه مناسبی برای پرداختن به این موضوع و انجام اقدامات حقوقی در سطح بین‌المللی برای پیگیری‌های جنایت‌های انجام‌شده در این چارچوب باشد .

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد هم‌چنین از حضور و سخنرانی تعدادی از مسئولان عالی‌رتبه کشورمان در این همایش خبر داد .

شایان ذکر است، دومین کنگره بین‌المللی 17000 شهید ترور با پیام «ایران قربانی تروریسم» برگزار می‌شود و تعدادی از سفرای خارجی و نمایندگی از سازمان ملل و برخی مجامع دیگر به منظور انتقال پیام این کنگره، در کنگره حضور خواهند داشت.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان