تکرار دورغ‌های منافقین این‌بار در کنگره آمریکا

23«مریم رجوی» سرکره گروهک منافقین قرار است از طریق ویدئو کنفرانس در جلسه استماعی که هفته آینده در مجلس نمایندگان آمریکا برگزار می‌شود، شرکت کند.

به گزارش پایگاه اطلا‌ع‌رسانی هابیلیان به نقل از آلمانیتور، مریم رجوی (عضدانلو) سرکرده گروهک تروریستی منافقین قرار است روز 29 آوریل (9 اردیبهشت) از طریق ویدئو کنفرانس در یکی از جلسات استماع کنگره آمریکا شرکت کند.

شرکت وی در نشست «داعش: تعریف دشمن» که در کمیته فرعی «تروریسم، منع اشاعه و تجارت» کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا برگزار می‌شود، به دعوت نمایندگان حامی این گروهک در کنگره صورت می‌گیرد.

گروهک منافقین تا سال 2012 از سوی واشنگتن هم گروهی تروریستی به شمار می‌رفت، اما پس از لابی‌گری گسترده، از این فهرست خارج شد.

تاکنون گزارش‌های متعددی از ارتباط نزدیک منافقین با اعضای ارشد کنگره و پرداخت مبالغ کلان به آن‌ها برای حمایت از منافقین، منتشر شده است. از جمله سناتورهایی که روابط گرمی با منافقین دارد، رابرت منندز است که اخیرا در ارتباط با یک پرونده سوءاستفاده مالی، مجبور به کناره‌گیری از سمت خود در کمیته روابط خارجی سنا شد. علاوه بر عضدانلو، رابرت فورد آخرین سفیر آمریکا در سوریه نیز در این نشست شرکت خواهد داشت.

«تد پو» رئیس کمیته میزبان این نشست و از جمله ضدایرانی‌ترین نمایندگان کنگره، در این مورد به پایگاه خبری المانیتور گفته است: «آن‌ها دیگر در لیست گروه‌های تروریستی خارجی نیستند و باید طوری هم با آن‌ها برخورد شود که در لیست گروه‌های تروریستی خارجی نیستند.»

پو در سال‌های اخیر از اصلی‌ترین دریافت‌کنندگان کمک‌های مالی از منافقین بوده و از مهمترین حامیان این گروهک در کنگره به شمار می‌آید.

اقدام این کمیته در دعوت از رجوی واکنش‌های مختلفی را در میان نمایندگان داشته و برخی از آن استقبال کرده و بعضی دیگر نظیر «جرالد کنولی» برخوردی محتاطانه با آن داشته‌اند.

این اقدام واکنش دولت آمریکا را نیز در پی داشته است. یک مقام دولتی آمریکا به المانیتور گفته است: «آن‌ها بارها و بارها نشان داده‌اند که قابل اتکا‌ترین طرف نیستند.»

این مقام دولتی آمریکا همچنین گفته نباید از این گروهک با عنوان اپوزیسیون ایرانی نام برده شود. وی در این مورد گفته است: «وقتی کسی نیست که بتوان او را اپوزیسیون ایرانی نامید، افرادی را می‌بینید که می‌خواهند او (رجوی) و گروهش را به عنوان اپوزیسیون معرفی کنند. فکر می‌کنم این بخش خطرناک ماجراست.»

پو در دفاع از اقدام خود در دعوت از رجوی، گفته است که می‌خواهد از وضعیت کمپ لیبرتی (محل اسکان موقت منافقین پس از اخراج از اشرف) در برابر «تهدید داعش» اطلاع یابد.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان