تناقض رفتاري اتحاديه اروپا در خصوص برخورد با منافقين

تا چندي پيش منافقين از سوي اتحاديه اروپا تروريست معرفي شده بودند؛ اما اکنون مي گويند آنها خوب هستند و پناهشان دهيد

Ebrahimi1

حسين ابراهيمي عضو کميسيون امنيت ملي مجلس در راستاي درخواست اتحاديه اروپا مبني بر پناه دادن گروهک منافقين طي گفتگويي با خبرنگار خبرگزاري موج اعلام کرد: اتحاديه اروپا در حرف ها و اعمالش با ايران تناقض و تضاد نشان مي دهد. تا چندي پيش گروهک منافقين را تروريست معرفي مي کنند و اکنون براي استقرار آنها از کشورهاي مختلف کمک خواسته و خواستار پناهشان شده اند.

نماينده مردم بيرجند با مد نظر داشتن خواسته کاترين اشتون، هماهنگ کننده امور خارجه اتحاديه اروپا مبني بر پناه دادن گروهک منافقين ادامه داد: حمايت اتحاديه اروپا از اين گروهک به معني حمايت از ترورسيم بوده و با اين رفتارشان نشان داده اند که طي سال هاي متمادي از آنان حمايت کرده اند.

وي افزود: ما از دولت عراق سپاسگذاريم که درخواست اخراج اين گروهک را از کشورشان داشته اما تعطيلي کمپ اشرف و فرستادن منافقين به کشورهاي ديگر چه نفعي به حال ايران داشته و چه تهديدي براي منافقين به شمار مي رود؟

ابراهيمي در پايان به نمونه هاي ديگري از تضادهاي رفتاري غرب و اروپا با ايران اشاره کرد و اذعان داشت: اين جا به جايي گروهک منافقين و پناه دادن به آنها نمونه اي ديگر از تضاد رفتاري غرب و اروپا با ايران به شمار مي رود و دشمني آنان را تاييد مي کند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان