تروریست‌های بازداشت‌شده در ایران اطلاعاتی قیمتی از حمایت سعودی‌ها ارائه کرده‌اند

Boroojerdi

علاء الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تروریست های بازداشت شده در ایران از نقش سعودی و حمایت آن از گروه های تروریستی اطلاعاتی قیمتی به مقامات امنیتی ارائه کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از ایرنا، بروجردی در گفت وگو با پایگاه خبری لبنانی العهد و در پاسخ به سوالی در خصوص بازداشت عناصر گروه های تروریستی مورد حمایت دستگاه امنیتی و اطلاعاتی سعودی در ایران، افزود: آل سعود از همه امکانات در منطقه وجهان علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده و در این چارچوب به گروه های تروریستی برای هدف گرفتن ملت ایران کمک می کند.

همکاری های ایران و روسیه

وی درباره مرحله جدید همکاری های ایران و روسیه برای مقابله با تروریسم خاطرنشان کرد: اتاق عملیات مشترک بین ایران، روسیه، سوریه و عراق در بغداد و دمشق وجود دارد اما هنگامی که احساس کردیم به اتخاذ گام هایی بزرگتر برای ضربه زدن به تروریست ها نیاز داریم، با ارائه برخی تسهیلات مانند سوخت رسانی به هواپیماهای روس در پایگاه هوایی نوژه در شهر همدان در غرب ایران موافقت کردیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: ایران این تصمیم را براساس منافع ملی و امنیت ملی خود و برای حمایت از جبهه مقاومت که امروز با تروریسم مبارزه می کند، اتخاذ کرد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان