تحرکات جدید سرکردگان گروهک منافقین در آلبانی

Ekhraj Monafeghinگروهک تروریستی منافقین که بخش زیادی از نیروهای خود را از عراق به آلبانی منتقل کرده در تلاش است تا با نیرنگ و فریب و تطمیع مقامات سیاسی این کشور، آن کمپ را به پایگاه ثابتی برای برنامه‌های خود تبدیل کند.

به گزارش سرویس بین‌الملل پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور)، اخیرا تعدادی از جداشدگان از گروهک تروریستی منافقین در گزارشی افشاگرانه، از برخی اقدامات سرکردگان این گروهک در آلبانی پرده برداشته‌اند.

براساس این گزارش، منافقین پس از ورود مرحله‌به‌مرحله اعضای خود از عراق به این کشور ابتدا آن‌ها را قرنطینه و توجیه می‌کنند. موارد توجیهی منافقین شامل ممنوعیت استفاده از موبایل، ممنوعیت دسترسی به اینترنت و ممنوعیت پیگیری شخصی پرونده پناهندگی این افراد ازطریق سازمان ملل است.

به گفته این افراد، اعضای حاضر در آلبانی حق رفت‌وآمد فردی در این کشور را ندارند و بایستی گروهی و با مسئولان خود تردد کنند.

این گزارش با تقسیم اعضای گروهک تروریستی منافقین که در آلبانی حضور دارند به سه دسته، می‌افزاید: دسته اول افرادی هستند که هنوز به تشکیلات منافقین متصل هستند و فکر می‌کنند که اگر از این گروهک جدا شوند نمی‌توانند به زندگی‌شان ادامه بدهند. دسته دوم اعضایی هستند که به دلایلی همچون تهدید و ترس، شرایط اعلام جدایی از این گروهک تروریستی را ندارند و دسته سوم نیز کسانی هستند که کاملاً جدا شده‌اند ولی به‌شدت تحت فشارهای روحی و مالی از طرف منافقین قرار دارند و همواره مورد تهدید قرار می‌گیرند.

در ادامه این گزارش آمده است: سرکردگان منافقین مرتبا با مقامات آلبانی دیدار می‌کنند تا با تطمیع آن‌ها به اهداف خود برسند. چندی پیش این گروه با اجاره یک سالن در شهر تیرانا، پایتخت آلبانی تعدادی از شهروندان آلبانیایی را دعوت کرده و برای آنان سخنرانی ترتیب داده بود و درپایان هدایایی به آن‌ها تقدیم کرده بود.

نویسندگان گزارش می‌افزایند: سرکردگان این گروه با اجاره یک سالن دیگر، نشست‌های اجباری برای اعضای خود تحت عنوان «نشست‌های انقلاب» برگزار می‌کنند. در این جلسات، غسل هفتگی(اعترافات یکایک اعضا به کردارها و اندیشه‌های خود) و دیدن نوارهای آموزشی و سخنرانی‌های سرکرده فراری این گروه، از برنامه‌های تدارک دیده شده برای افراد است.

در بخش دیگری از این افشاگری‌ها آمده است: سرکردگان منافقین برای جایگزینی کمپ تیرانا با پایگاه خود در عراق، ساختمان‌های زیادی را در آلبانی اجاره و خریداری کرده‌اند و به‌طورمستمر جلساتی را با مسئولان دولتی این کشور برگزار می‌کنند.

دولت آلبانی که با شرایط نامطلوب اقتصادی روبروست و همواره تحت فشار دولت آمریکا و دریافت‌کننده کمک‌‌های نقدی این کشور بوده تاکنون صدها تن از اعضای گروهک تروریستی منافقین را برای اقامت در کشور خود پذیرفته است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان