تأکید آمریکایی‌ها بر سرمایه‌گذاری روی منافقین

Julirajavi

آمریکا، عربستان سعودی را به تشدید سرمایه‌گذاری روی گروهک تروریستی منافقین برای انجام اقدامات تروریستی و ناامن کردن ایران تشویق کرده است. این رویکرد جدید را مشاور سابق وزیر دفاع آمریکا توضیح داده است. او مدعی شده اگر تهران به اقدامات بی‌ثبات‌کننده خود در منطقه ادامه دهد، تنها راه باقی مانده پیگیری ایده تغییر نظام ایران است.

عبی شاه بندر، مشاور سابق وزیر دفاع آمریکا منافقین را «منابع واقعی» خوانده و گفته عربستان سعودی باید روی آنها  سرمایه‌گذاری کند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) به نقل از وطن‌امروز، دور جدید همکاری‌های عربستان سعودی با تروریست‌های منافق، به سال گذشته و حضور ترکی الفیصل، رئیس سابق استخبارات عربستان در نشست منافقین در پاریس بازمی‌گردد. اگرچه گروهک تروریستی منافقین در دوران جنگ تحمیلی از پشتیبانی مالی سعودی‌ها بهره می‌برد ولی این برای نخستین‌بار بود که ریاض به صورت علنی از این گروهک تروریستی حمایت می‌کرد. در آن نشست فیصل ضمن تاکید بر حمایت از منافقین از لزوم مقابله با حکومت ایران و تلاش برای سرنگونی آن گفت.

در نشست اخیر منافقین که چند روز پیش برگزار شد، بار دیگر عربستان هیاتی را به این نشست اعزام کرد. امسال نیز بار دیگر فیصل به بیان سخنانی علیه کشورمان پرداخت و ابراز امیدواری کرد بزودی نشست منافقین در تهران برگزار شود. چند روز پس از این نشست اما  مشاور سابق وزیر دفاع آمریکا که در نشست اخیر منافقین در پاریس شرکت کرده است، در سرمقاله روزنامه سعودی عرب‌نیوز به رویکرد جدید عربستان در قبال ایران اشاره کرد. در این سرمقاله نویسنده به حضورش در نشست منافقین در پاریس اشاره کرده و مدعی شده اگر تهران به اقدامات بی‌ثبات‌کننده خود در منطقه ادامه دهد، تنها راه باقی‌مانده پیگیری ایده تغییر نظام ایران است. نویسنده مدعی شده هیچ یک از اقدامات غرب منجر به میانه‌روی در ایران نشده و هرچه ایران بیشتر از سوی آمریکا و اتحادیه اروپایی به رسمیت شناخته شود، اقدامات بی‌ثبات‌کننده‌اش در منطقه بیشتر خواهد شد.

این روزنامه سعودی مدعی شده هر گفت‌وگویی با ایران به بن‌بست خواهد رسید. در پایان عبی شاه‌بندر به توطئه خصمانه به کمک سعودی‌ها در قبال ایران اعتراف کرد و گفت: وقت آن رسیده بر منابع واقعی سرمایه‌گذاری کرده و بر تقویت سازمان مجاهدین (منافقین) تمرکز کنیم. بر اساس این گزارش، این نخستین‌بار نیست که منافقین به‌رغم جنایت‌های خود علیه مردم ایران، توسط کشورهای بیگانه حمایت می‌شوند. عربستان سعودی در دور تازه اقداماتش علیه ایران، تلاش کرده در غرب و شرق کشورمان با تجهیز و تامین مالی تروریست‌ها، مرزها و شهرهای ایران را ناامن کند. در همین راستا، سال گذشته پایگاه خبری المنار فلسطین به نقل از منابع مطلع فاش کرد عربستان گروه‌های تروریستی را برای انجام عملیات‌های خرابکارانه در اختیار گرفته است. به گزارش تسنیم، این منابع همچنین فاش کردند «محمد بن سلمان» فرزند پادشاه عربستان برای هر عملیات تروریستی در ایران حاضر به پرداخت 500 هزار دلار است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان