بيانيه نيروي انتظامي در پي کشف، انهدام و دستگيري تيم تروريستي نفوذي گروهک جيش‌الظلم

Entezmiنيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در پي کشف، انهدام و دستگيري تيم تروريستي نفوذي گروهک جيش‌الظلم، بيانيه‌اي صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان به نقل از پايگاه خبري پليس، نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در پي کشف، انهدام و دستگيري تيم تروريستي نفوذي گروهک جيش الظلم، بيانيه‌اي صادر کرد.

متن اين بيانيه بدين شرح مي‌باشد:

سپاس خداوند قادر متعال را که به مصداق بيان شريف آسماني «الذين جاهدوا فينا لنهدينهم سبلنا» و «ان الله يحب الذين يقاتلون في سبيله صفا کانهم بنيان مرصوص» دست انتقام و اقتدار خود را، در صلابت مقتدرانه رزمندگان شجاع و مرزبانان دلير نيروي انتظامي جمهوري اسلامي متجلي ساخت.

بر اين اساس به اطلاع امت قدرشناس مي رساند، سحرگاه 20 تير1394 در پي قصد نفوذ يک تيم تروريستي حرفه‌اي گروهک جيش‌الظلم وابسته به شبکه‌هاي تروريستي خارجي مجهز به انواع سلاح و چاشني‌هاي انفجاري از نوار مرزي منطقه ميرجاوه به داخل کشور اسلامي، مرزبانان جان برکف نيروي انتظامي با هوشمندي و برنامه‌ريزي مدبرانه پس از محاصره و درگيري طولاني، سرانجام تمام اعضاي اين تيم تروريستي را دستگير نمودند و در طي اين اتفاق مهم، افسر رشيد هنگ مرزي جناب سروان منصور توحيدي با رشادت و جانفشاني به درجه رفيع شهادت نائل گرديد.

گفتني است به استناد مدارک و اسناد و تجهيزات مکشوفه قرار بوده اين تيم تروريستي در چندين نقطه از مراکز حساس و تجمعات مردمي با بمب‌گذاري‌هاي مختلف دست به جنايت بزنند که الحمدالله در سايه‌سار دعاي خير شما مؤمنين و روزه داران عزيز و صلابت عمل فرزندان دلير ايران اسلامي تمامي اين مزدوران دستگير شدند.

و ان الله علي نصرهم لقدير


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان