برخی کشورها کارخانه داعش‌سازی شده‌اند

Shamkhanialman

نخست‌وزیر هند با تأکید بر ضرورت مقابله همه‌جانبه و مؤثر با ریشه‌های اعتقادی تروریسم تکفیری گفت: در کنار توسعه همکاریهای اقتصادی و سیاسی با ایران می‌بایست همکاری مشترک در حوزه مبارزه با تروریسم نیز در دستور کار نهادهای ذی‌ربط دو کشور قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از تسنیم، علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با «ناریندرا مودی» نخست وزیر هند دیدار و گفت‌وگو کرد.

شمخانی در این دیدار با قدردانی از مواضع ثابت هند در دفاع از حقوق هسته‌ای صلح‌آمیز کشورمان در طول سال‌های گذشته، اظهار داشت: رویکردهای سازنده و جایگاه مستقل جمهوری اسلامی ایران و هندوستان به‌عنوان دو قدرت منطقه‌ای، زمینه‌های قابل ملاحظه‌ای را برای همکاری مشترک به‌منظور پایان‌بخشی به منازعات و بحران‌های منطقه‌ای و همچنین مبارزه با جریان تروریسم تکفیری فراروی دو کشور قرار داده است.

وی با تقبیح اقدامات برخی کشورهای منطقه که با حمایت از تفکرات تکفیری عملاً به کارخانه داعش‌سازی تبدیل شده‌اند، گفت: همکاریهای فرهنگی ایران و هند می‌تواند زمینه نفوذ و فعالیت گروههای تکفیری در جامعه مسلمانان هند را از میان ببرد.

ناریندرا مودی نخست وزیر هند نیز در این ملاقات با ابلاغ سلام‌های گرم خود به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور کشورمان گفت: سفر جناب‌عالی به هند که در ادامه دیدار من از تهران انجام شده است، اقدامی بسیار مهم و نشان دهنده اراده دو کشور برای سرعت دادن به اجرای توافقات مشترک است.

وی رویکرد ایران و هند را محافظت و حمایت از انسانیت عنوان کرد و اظهار داشت: امروز مهمترین خطری که انسانیت را تهدید می‌کند، تروریسم و افراطگری است.

نخست وزیر هند اسلام را دین عطوفت و رحمت عنوان کرد و اظهار داشت: از 1400 سال قبل تاکنون هیچ رخدادی نتوانسته بود به‌اندازه رفتار تروریستهای تکفیری که هیچ نسبتی با اسلام ندارند به این دین لطمه وارد کند.

وی با تأکید بر ضرورت مقابله همه‌جانبه و مؤثر با ریشه‌های اعتقادی تروریسم تکفیری گفت: در کنار توسعه همکاریهای اقتصادی و سیاسی می‌بایست همکاری مشترک در حوزه مبارزه با تروریسم نیز در دستور کار نهادهای ذی‌ربط دو کشور قرار بگیرد.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان