بازیگردانان صحنۀ تروریسم، ایران را به حمایت از تروریسم متهم می‌کنند!

Norihamedani3

حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی در دیدار با دبیرکل بنیاد هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور)، تأکید کردند در اسلام ترور حرام و ممنوع است و شواهد تاریخی فراوانی برای این موضوع وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور)، مشروح بیانات آیت‌الله العظمی نوری همدانی در دیدار با دبیرکل بنیاد هابیلیان در ادامه خواهد آمد.

در اسلام ترور حرام و ممنوع است

شواهد تاریخی فراوانی برای حرام‌بودن ترور وجود دارد. حضرت مسلم از کشتن ابن‌زیاد در منزل هانی‌بن‌عروه خودداری کرد و گفت این کار در اسلام درست نیست؛ چراکه ترور و کشتن از روی غفلت فرد، حرام است. در جریان انقلاب هم یکی از علمای بجنورد نزد من آمد و گفت که می‌تواند به‌راحتی اسدالله علم را بکشد و از من خواست که از امام‌خمینی(ره) برای این کار اجازه بگیرم. وقتی مسئله را به امام گفتم، ایشان فرمودند: این کار ما نیست. حرکت ما یک حرکت اصیل اسلامی است و ترور صحیح نیست. اینجا عرصۀ زندگی و میدان جهاد است و مشی ما شهادت است و غافل‌کشی نیست.

فرهنگ شهادت بسیار تأثیرگذار و مقدس است

کار شما هم در داخل و هم در خارج از کشور بسیار تأثیرگذار است چراکه نشر این فرهنگ به هر شکلی بسیار لازم و تأثیرگذار است و تنها حربه‌ایست که انقلاب را در برابر دشمنانش پیروز کرده است. شهادت اثری در اسلام دارد که آن را پشتیبان هر حرکت و قیام اسلامی قرار داده است. پس فرهنگ شهادت که کار شماست، بسیار تأثیرگذار و مقدس است.

بازیگردانان صحنۀ تروریسم در جهان، ایران را به حمایت از تروریسم متهم می‌کنند

همان‌طورکه قدرت‌های استکباری تمام رسانه‌های تبلیغی را در دست گرفته‌اند، ما نیز باید از رسانه و ابزارهای تبلیغاتی جهت مبارزه با تروریسم استفاده کنیم و به جهان اعلام کنیم که ایران قربانی تروریسم است. قدرت‌های استکباری و همین کسانی‌که خودشان بازیگردان صحنه‌های تروریستی هستند، افرادی را که در ایران فعالیت تروریستی کردند و به عراق رفتند، پرورش دادند و درنهایت در عربستان شبکه‌ای راه انداختند و در آنجا علیه ما تبلیغ می‌کنند. در فتنۀ 1388  نیز با استفاده از قدرت رسانه‌ها، انقلاب ایران را شورشی بی‌هدف معرفی کردند و به‌دنبال براندازی نظام اسلامی بودند. ما نمی‌توانیم امیدوار باشیم که دنیا به‌نفع ما باشد و منطق و حرف ما را بشنود و تأیید کند؛ چون همۀ این‌ها در قبضۀ آمریکا و صهیونیست و عربستان و قدرت رسانه‌ای آن‌هاست. مشکل‌ترین کار شما نیز همین است که چه‌طور می‌توانید مظلومیت و قربانی‌بودن ایران در حوزۀ تروریسم را در دنیا منتشر کنید؟ چه‌طور و با چه نقشه‌ای می‌توانید این‌ها را در دنیا منتشر کنید؟ این کار بسیار بزرگی است. استکبار جهانی با کمک عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی با استفاده از مراکز تبلیغاتی و رسانه‌های متعدد ایران را تروریست و حامی تروریسم معرفی می‌کند. امروز دنیا، دنیای تبلیغات است و باید بتوانیم در برابر این‌ها هدف خود را منتشر کنیم و این هنر بزرگی است.

Norihamedani2Noorihamedani

 

 


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان