این انقلاب ثمره مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران است

IMG 20220317 WA0118

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان در یادواره شهدای تاسوکی گفت: این انقلاب ثمره مجاهدت شهدا و ایثارگرانی است که جان عزیزشان را فدای اسلام و انقلاب اسلامی ایران کردند.

 به‌گزارش هابیلیان به نقل از ایثار سیستان و بلوچستان، با حضور سردار محمد ناظری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان و حضور پرشور آحاد مردم و مسئولین حوزه سیستان، شانزدهمین یادواره شهدای فاجعه تروریستی تاسوکی در محل گلزار مطهر شهدای شهرستان نیمروز برگزار گردید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان‌و بلوچستان در این یادواره ضمن تبریک عید نیمه شعبان گفت: خداوند را شاکریم که در عصر و زمان و فضایی زندگی می‌کنیم که بعد از هزار و چهارصد سال اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه) بر این کشور حاکم است و احکام و شرایع دینی بر جامعه ما جاری است.

 سردار محمد ناظری ادامه داد: این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ثمره مجاهدت شهدا و ایثارگرانی است که جان عزیزشان را فدای اسلام و انقلاب اسلامی ایران کردند.

 وی با تمجید از مقام والای شهدای حادثه تروریستی تاسوکی و تأکید بر بی‌گناهی شهدا جانبازان و گروگان‌های این فاجعه تروریستی گفت: در بین شهدای فاجعه تروریستی تاسوکی نه فرمانده نه مسئول و نه نظامی بودند که دشمن بخواهد تلافی بکند بلکه در این‌ها دو روحانی و طلبه بی‌گناهی بودند که عازم دیدار با اعضای خانواده بوده‌اند و یا در بین این عزیزان جابر قویدل نوجوان یتیم بود که به‌علت درگذشت والدین، تحصیل را ترک می‌کند و برای امرار معاش خانواده شاگرد مغازه‌ای می‌شود و در شب حادثه قصد داشت تا لباس شب عید برادر و خواهر کوچکش را تامین کند و آنان را خوشحال نماید.

 ناظری تصریح کرد: معیار دوگانه جهان غرب در جریان حادثه تروریستی تاسوکی جهان را به بازی گرفته‌است و در جریان این حادثه و شهادت بیست و دو نفر صدای هیچ‌یک از غربی‌ها بلند نشد تااینکه حقایق از زبان یکی از گروگان‌ها در کتاب تاسوکی منتشر شد تا غرب عقب‌نشینی کند.

 در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدای حادثه تروریستی تاسوکی با اهدای لوح سپاس و هدایایی توسط مسئولین حوزه سیستان تجلیل به عمل آمد و مدعوین با حضور بر مزار مطهر سردار شهید حاج حبیب لک‌زایی و شهدای شهرستان نیمروز ضمن قرائت فاتحه و عطرافشانی و اهدای گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.

IMG 20220317 WA0105


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان