ایران نخستین کشور قربانی ترور و تروریسم در دنیاست

81741986 70133446مسوول دفتر علامه سید علی فضل الله از علمای برجسته لبنان، گفت: جمهوری اسلامی ایران نخستین کشور قربانی ترور و تروریست در دنیا به شمار می آید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان و به نقل از ایرنا، شیخ علی حلاوی روز دوشنبه در دومین کنگره بین المللی 17 هزار شهید ترور که در سالن اجلاس سران برگزار شد، این مطلب را در سخنانی با موضوع 35 سال تلاش رژیم صهیونیستی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

وی ادامه داد: مظلومیت ملت سرافراز و پایدار ایران در مقابله و مواجهه با جریان های خاص تروریستی و نظایر آن بر هیچ ملت آزاده ای پوشیده نیست و این اجلاس و کنگره بین المللی با هدف تاکید بر این که ایران نخستین کشور قربانی ترور و تروریست در دنیا است و هنوز هم در معرض این حملات قرار دارد ، برگزار شده است که وجود 17 هزار شهید ترور دلیلی بر این واقعیت است.

مسوول دفتر علامه فضل الله ادامه داد: امروزه تروریست ها در ابعاد و اشکال گوناگونی در دنیا به فعالیت می پردازند اما در این رهگذر، جنایات رژیم اشغالگر قدس در سرزمین های اشغالی و فلسطین به صورتی آشکار قابل مشاهده و پیگیری است.

حلاوی توضیح داد: رژیم صهیونیستی 35 سال در حال تلاش است تا با استفاده از راه های گوناگون و حربه های مختلف با جمهوری اسلامی ایران مقابله کند؛ چرا که جمهوری اسلامی ایران پایگاهی ثابت و مستحکم برای حمایت از مردم ستم دیده عالم و مظلومان جهان است.

وی افزود: رژیم اشغالگر قدس با برنامه ریزی های مختلف درصدد است تمام مقدسات مسلمانان و مسیحیان را مورد تهاجم و تعارض قرار دهد و آن ها را نابود کند.

مسوول دفتر علامه سید علی فضل الله اضافه کرد: رژیم صهیونیستی، از زمان تاسیس جمهوری اسلامی ایران، یک پایگاه مهم و ثابت را که از سوی شاه در منطقه ایجاد کرده بود را از دست داد و این یکی از دلایل دشمنی های این رژیم غاصب و کودک کش با ملت سرافراز و بزرگ ایران است.

حلاوی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در منطقه و جهان از جایگاه مستحکم و مقتدری برخوردار است که این جایگاه خار چشم دشمنان ایران شده است.

وی گفت: مساله فلسطین و حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده این کشور برای جمهوری اسلامی ایران یکی از اولویت های درجه اول به شمار می رود به همین دلیل این کشور از مقاومت مردم فلسطین حمایت می کند.

این مهمان خارجی شرکت کننده در دومین کنگره بین المللی 17 هزار شهید ترور تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بارها مدعی شده است که ایران از ترور و تروریست در منطقه حمایت می کند اما یک ادعای ساختگی و دروغین است چرا که ایران از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین به دلایل مختلف از جمله اهداف بشر دوستانه حمایت می کند.

حلاوی ادامه داد: طبق اطلاعات دریافتی موجود، رژیم اشغالگر قدس از تمام گروهک های تروریستی مخالف و معاند نظام جمهوری اسلامی ایران ، حمایت و پشتیبانی نظامی، آموزشی و مالی می کند و بارها مقامات عالی رتبه این رژیم کودک کش به این مساله اذعان کرده است.

وی تاکید کرد:جمهوری اسلامی ایران همواره به عنوان پشتیبان و حامی مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین در کنار آنان خواهد بود چرا که پایه و اساس پیدایش انقلاب اسلامی ایران حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان است.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان