ایرانیان قربانی مظلوم تروریسم هستند

5140283وزیر ارشاد با بیان اینکه جریان ترور به دنبال پیروزی انقلاب حرکت کرد، گفت:‌ ایرانیان قربانی مظلوم ترور در طول چهل سال گذشته هستند و هیچ کشوری به تناسب جمعیتش به اندازه ایران از تروریسم رنج نبرده است.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان‌ سید عباس صالحی،‌ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۱۳ تیرماه در مراسم بزرگداشت شهیدان انصاری و نورانی و ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در گلزار شهدای رشت برگزار شد،‌ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب، اظهار کرد:‌ شهیدان گلگون‌کفن با نوای امام و پس از آن در لبیک به رهبری برای عزت ایران و اسلام و انقلاب جانفشانی کردند.

وی شهیدان انصاری و نورانی را نماد مقاومت و جان‌نثاری کارگزاران نظام دانست و افزود:‌ وقتی که به تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی می‌نگریم می‌بینیم از عقبه‌ها و گردنه‌هایی عبور کردیم که هر یک از آنها می‌توانست یک کشور و یک ملت و یک نظام را به هم بریزد، اما وجود بنیان‌های ایمانی و اعتقادی در ملت دلاور ایران مانع از این شد که نهال انقلاب به درختی تناور مبدل نشود.

وزیر ارشاد با بیان اینکه جریان ترور به دنبال پیروزی انقلاب حرکت کرد، گفت:‌ ایرانیان قربانی مظلوم ترور در طول چهل سال گذشته هستند و ۱۷ هزار شهید ترور داریم. در واقع هیچ کشوری به تناسب جمعیتش به اندازه ایران از تروریسم رنج نبرده است و هیچ نظامی مانند جمهوری اسلامی مسئولان و کارگزاران عالی‌رتبه خودش را از دست نداده است. شهیدان قرنی، مفتح، قاضی‌طباطبایی و... نمونه‌هایی از شهدای ترور در روزهای اول انقلاب هستند.

صالحی ادامه داد:‌ جریان نفاق، رئیس جمهور و نخست‌وزیر، رئیس قوه قضاییه، ائمه جمعه و صدها تن از کارگزاران برجسته نظام را که هر کدام پرچم همراهی با امام را بر دوش داشتند به خاک و خون کشید و شهیدان انصاری و نورانی، استاندار گیلان و معاون عمرانی ایشان از جمله این شهدا هستند.

وی خسارت ناشی از فقدان کارگزاران شهید ایران را که الگوی مدیریت متعهدانه و متخصصانه بودند جبران‌ناپذیر دانست و یادآور شد:‌ شهید انصاری به عنوان تنها استاندار شهید کشور با تدین، تخصص، کارآمدی و تعهد خودش توانست خاطره‌ای پایدار بر جا بگذارد. ایشان فردی جهان‌دیده بود و با شخصیت‌های بزرگواری همچون امام موسی صدر و دکتر چمران نشست و برخاست داشت، اما به دنبال پیروزی انقلاب در بهمن ۵۷، به عشق خدمت به اسلام و انقلاب به ایران آمد و سرانجام به شهادت رسید.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه دشمن با ترور کارگزاران نمی‌خواست نهال انقلاب به شجره طیبه تبدیل شود، گفت:‌ ترورهای کوری که در طول این چهار دهه چه از سوی نفاق، چه از سوی جریان تحجر و چه از سوی ایادی استکباری بر ملت ما تحمیل شد برای به زانو درآوردن انقلاب بود، زیرا بسیاری از نظام‌ها با ترور چند شخصیت از هم پاشیدند، اما این نظام با ترور شخصیت‌های درجه یک و برجسته در سطح ملی و منطقه‌ای و استان به استان و از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب نه تنها از بین نرفت، بلکه با خون شهدا زنده‌تر شد و حیات مجدد یافت.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان