اعضای پادگان اشرف، از حقوق اولیه خود نیز بی اطلاعند!

نمایندگان سازمان ملل که وظیفه بررسی پرونده اعضای منافقین در عراق را برای پذیرش پناهندگی به عهده دارند، بزرگترین چالش پیش رو را بی اطلاعی این افراد از حقوق اولیه خود می دانند

Human Trafficking

نمایندگان کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان، بزرگترین مشکل اعضای منافقین را بی اطلاعی از حقوق اولیه خود دانستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، نمایندگان سازمان ملل که وظیفه بررسی پرونده اعضای منافقین در عراق را برای پذیرش پناهندگی به عهده دارند، بزرگترین چالش پیش رو را بی اطلاعی این افراد از حقوق اولیه خود می دانند.

بر پایه این خبر هر چند مراحل بررسی درخواست پناهندگی این افراد هنوز آغاز نشده اما گفتگوهای پراکنده نمایندگان سازمان ملل با اعضای منافقین نشان می دهد که ماحصل سه دهه القائات ذهنی سرکردگان این گروهک و زندگی در زندان اشرف باعث شده که این افراد از کلیه قوانین و مناسبات عرف بین المللی از جمله قوانین مربوط به پناهندگی و حقوق انسانی خود بی اطلاع باشند.

احساس ناامنی پس از خروج از پادگان اشرف و نابودی در صورت جدایی از گروهک منافقین، قالب تفکراتی است که در ذهن اعضای این گروه نقش بسته است.

هر چند متاسفانه مناسبات درون فرقه ای منافقین پس از اخراج از پادگان اشرف و در کمپ ترانزیت نیز ادامه دارد اما یک فرصت کوتاه به هر یک از افراد این گروه برای دیدار با خانواده یا دسترسی به دنیای آزاد اطلاعات می تواند موجب پی بردن این افراد به اشتباهات خود شود.

یکی از جداشده های این فرقه نیز در این رابطه می گوید: اگر امکان جدایی ذهنی و آزادی افکار برای اعضای پادگان اشرف فراهم شود، مراحل پذیرش پناهندگی شتاب بیشتری به خود می گیرد زیرا که بسیاری از این افراد به اختیار خود راه بازگشت به ایران را در پیش خواهند گرفت.

گفتنی است شیوه اداره فرقه ای گروهک منافقین در طول سه دهه که با مغزشویی و کنترل ذهن همراه بوده باعث شده اعضای منافقین که در پادگان اشرف زندگی می کنند موفقیت و آینده خود را به اشتباه در گرو عضویت در این گروهک بدانند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان