ادعا‌ها و اظهارات منافقین خنده دار است

Khatib Zade

گروهک تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) فرزندان این ملت را به گروگان گرفته و در کمپ‌های خود در سختی و رنج آن‌ها را نگهداری می‌کنند و آن‌ها را برای گرفتن یک الی دو دلار در خیابان‌های اروپا می‌گردانند در حالیکه خودشان میلیون‌ها دلار در حساب‌های بانکی شان است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هابیلیان، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه، در نشست هفتگی خود با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در ارتباط با ادعای اخیر گروهک منافقین در مورد فعالیت‌های هسته‌ای ایران گفت: این ادعا‌ها و اظهارات خنده دار است. این گروهک ورشکسته فرزندان این ملت را به گروگان گرفته و در کمپ‌های خود در سختی و رنج آن‌ها را نگهداری می‌کنند و آن‌ها را برای گرفتن یک الی دو دلار در خیابان‌های اروپا می‌گردانند در حالیکه خودشان میلیون‌ها دلار در حساب‌های بانکی شان است.

 

خطیب زاده با بیان اینکه این گروهک تروریستی و خود فروخته از صدام حسین که دشمن ملت ایران است حمایت کرده است، گفت: آن‌ها در زمانی نوکری صدام حسین را انجام می‌دادند و امروز نوکری کشور دیگری را.

 

وی افزود: ادعا‌های آن‌ها خنده دار است و نباید آن را جدی گرفت.

 

خطیب زاده ادامه داد: ما به واقع نگران فرزندان و عزیزان این ملت هستیم که توسط این گروهک تروریستی به گروگان گرفته شده است و همواره دامان این ملت بر روی توابین و فریب خوردگان از سوی این گروهک تروریستی گشوده بوده است.

 

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان