ادای احترام میلیونی ‌به سردار شهدای ترور

13981015000267637138170122934355 53942 PhotoN

مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور میلیونی‌ از مردم سراسر خوزستان در اهواز با شکوه خاصی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان، امروز یکشنبه 15 دی ماه مردم از سراسر شهر‌های خوزستان برای حضور در مراسم بزرگ و باشکوه تشییع پیکر سردار سلیمانی خود را به اهواز رساندند‌ تا در مراسم تشییع پیکر این شهید و همراهانش شرکت کنند.

هزاران نفر از مردم ولایتمدار و مومن استان خوزستان از ساعت 7 صبح در میدان مولوی اهواز حضور یافتند ‌تا با پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی وداع کنند.

مردم ولایتمدار استان خوزستان که در هشت سال دفاع مقدس اغلب شهدای جنگ تحمیلی را در این استان بدرقه کردند امروز نیز آمده‌اند تا بار دیگر شهیدی که در مسیر ولایت و اباعبدالله الحسین به دست استکبار به شهادت رسید را بدرقه کنند و با سر دادن شعارهایی ‌علیه استکبار و عواملش، این جنایت هولناک آمریکایی‌ها در عراق را محکوم کردند.

این مراسم قرار بود از ساعت هشت صبح از میدان مولوی اهواز شروع و به خیابان سلمان فارسی منتهی شود، اما به دلیل تجمع زیاد جمعیت در مراسم، ‌تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی از خیابان سلمان فارسی اهواز آغاز شد.

امروز خوزستان بار دیگر فضایی کربلایی به خود گرفت و کسی در خانه نمانده بلکه به احترام سردار دل‌ها، به خیابان‌ها آمده‌اند تا دین خود را به او ادا کنند و بگویند سردار ما نمی‌گذاریم سلاحت بر زمین بماند و تا نابودی کفر راهت را ادامه خواهیم داد.

جوانان خوزستانی با شعارهای حماسی خود خواستار اعزام به عراق و گرفتن انتقام خون سردار قاسم سلیمانی از آمریکا شدند. حضور جوانان در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار قاسم سلیمانی بسیار باشکوه است و در میان جمعیت آنها بیشترین شور را دارند.

نوجوانان و جوانان و بانوان اغلب افراد تشکیل دهنده در این مراسم هستند. مردم با سر دادن شعارهایی ‌علیه استکبار و عواملش، این جنایت هولناک آمریکایی‌ها در عراق را محکوم کردند.

عشایر شهیدپرور خوزستان امروز آمدند تا بگوید سردار دل‌ها تاریخ هیچ‌گاه رشادت‌ها و مردانگی تو را در هشت سال دفاع مقدس و در دفاع از حرم فراموش نخواهد کرد.‌

خواسته‌ امروز مردم خوزستان‌ انتقام سخت از عاملان ترور شهید قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش بود و با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و خوزستان یک کلام انتقام انتقام، خواستار برخورد شدید با عاملان ترور شهید سلیمانی شدند.

پیکر ‌سرداران جهان اسلام‌ پس از تشییع میلیونی در اهواز، در ‌مصلی اهواز مستقر شد تا ارادتمندان مقام شامخ شهادت که از شب گذشته و از ساعت‌های اولیه بامداد امروز خود را به اهواز رسانده‌اند فرصت ادای احترام بیابند.

پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی آمریکا، پس از تشییع باشکوه مردم خوزستان به فرودگاه اهواز منتقل شد تا به مشهد مقدس منتقل ‌شود.

1398101512413994019311454

انتقال پیکر سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش به مشهد مقدس


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان