اتحاد منافقین و داعش برای خرابکاری درعراق و سوریه

Daeshmonafegh

یک نهاد مطالعات راهبردی آمریکا از متحد شدن گروهک تروریستی منافقین با گروه تروریستی تکفیری داعش برای انجام عملیات خرابکارانه در عراق و سوریه با حمایت آمریکا پرده برداشت.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از ایرنا، سازمان راهبردی کالچر آمریکا در گزارشی که روز پنجشنبه در رسانه های عراقی بازتاب یافت، نوشت: کشورهای عضو ناتو که مدعی مبارزه با تروریسم هستند، به گروههای تروریستی مثل منافقین این امکان را داده اند که پایگاه هایی برای خود در تعدادی از کشورها از جمله آلبانی، فرانسه و کوزوو ایجاد کنند.

ناتو همچنین آلبانی را متقاعد کرده است که تعدادی از عناصر شکست خورده داعش در عراق و سوریه که خود را تسلیم نیروهای غربی کرده اند دراین کشور بپذیرد.

آمریکا و ناتو همچنین به سازمان تروریستی منافقین برای ایجاد پایگاهی تحت محافظت شدید در آلبانی و در شهر مانز در نزدیکی تیرانا یاری رسانده اند.

گزارش آورده است که بعید نیست عناصر مجاهدین خلق در جنگ علیه دولت های عراق و سوریه به داعش پیوسته باشند چرا که از نظر آنان داعش یک همپیمان طبیعی برای مبارزه با بغداد و دمشق به شمار می آید و دستگاه های اطلاعاتی غرب می دانند که میان داعش و مجاهدین خلق همپیمانی وجود دارد.

آمریکا به آلبانی فشار آورده است که اجازه دهد عناصر این دو گروه تروریستی به هم ملحق شوند و گزارش ها نشان می دهد که تروریست های داعش و خانواده هایشان به ساختمان هایی در منطقه تیرانا که گروهک تروریستی منافقین در آن سکونت دارند، انتقال داده شده اند تا پس از آن به پایگاه مانز منتقل شوند.

عناصر گروهک منافقین نیز آزادانه وارد کوزوو می شوند و حتی پایگاه دیگری در اردوگاه بوندستیل دارند که در اصل متعلق به ناتو است.

این گزارش همچنین حاکی است تعدادی روزنامه نگار که تحت فشار و ارعاب دولت آلبانی نیز قرار گرفته اند، فاش کرده اند که تروریست های گروهک منافقین و مزدوران داعشی حاضر در خاورمیانه، در این دو پایگاه نظامی درحال دیدن آموزش و آماده شدن برای انجام عملیات خرابکارانه در عراق و سوریه هستند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان