روز شمار آمار ترورهای منافقین(مهر ماه)

 

Kabutar

145.آندرانیک مکروچیان در سال هزار وسیصد ونه در تهران چشم به جهان گشود میزان تحصیلات وی دوره ابتدایی بود شغل آندرانیک راننده کامیون بود که در درگیری یازدهم مهر ماه سال هزار وسیصد وپنجاه وهشت توسط سازمان تروریستی مجاهدین خلق "منافقین" در جاده خرمشهر _ اهواز بر اثر اصابت گلوله در سن چهل ونه سالگی به شهادت رسید.

 

دوازدهم مهر

 

146.علی عوض پور در چهارم فروردین هزار وسیصد وچهل وچهار به دنیا آمد . تحصیلات وی دوره ابتدایی بود . پس از پیروزی انقلاب اسلامی به سپاه پاسداران پیوست واز نیروهای انقلابی شهر بندرعباس بود .علی عوض پور در دوازدهم مهر ماه سال هزار وسیصد وشصت مورد شناسایی و سوء قصد نیروهای سازمان مجاهدین خلق "منافقین " قرار گرفت ودر کوی آزادگان بندر عباس براثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

 

147.هادی امت زاده در بیست و نهم مرداد هزار وسیصد وسی وهشت متولد شد.وی تا دوره ابتدایی به تحصیل پرداخت ودر مشهد مقدس زندگی می کرد وی پس از ازدواج به خدمت سربازی اعزام شد وسرانجام در مسجد جامع خرمشهر بر اثر انفجار بمبی که در دوازدهم مهر ماه سال هزار وسیصد وپنجاه وهشت توسط نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق "منافقین" کار گذاشته شده بود در سن بیست سالگی به شهادت رسید.

 

148.محمد رضا عرب شاهی در دوم مهر ماه هزار و سیصدو شانزده در مشهد به دنیا آمد ،وی دارای تحصیلات ابتدایی بود ، همچنین متاهل وبرای امرار معاش به دوره گردی مشغول بود . که سرانجام دوازدهم مهر ماه هزار و سیصد و شصت و یک در فرودگاه سبزوار مورد حمله تروریستی گروهک منافقین قرار گرفت و به شهادت رسید.

 

149.ابراهیم شرافتيان جهرمي در پانزدهم آذر سال هزار وسیصد وچهارده در استان فارس متولد شد و وی تا دوره ابتدایی به مدرسه رفت. ابراهیم کارمند و دارای دو فرزند بود که در تارخ دوازده مهر هزار و سیصد و شصت توسط نیروهای سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد قرار گرفته و بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

 

150.عبدالحسین صالحی ثابت در ششم خرداد هزار وسیصد به دنیا آمد .وی تا دوره ابتدایی به تحصیل پرداخت وی در شهر اهواز سکونت داشت و فروشنده لباس بود واز این راه نیازهای خانواده هفت نفره اش را تامین می کرد .که در درگیری مسلحانه سازمان تروریستی مجاهدین خلق "منافقین" در شهر خرمشهر در دوازدهم مهر هزار وسیصد پنجاه ونه در پنجاه ونه سالگی بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

 

151.رحمت الله ارجمندمزيدي در هفده مرداد هزار وسیصد وسی وهفت در استان فارس دیده به جهان گشود . وی تحصیلاتش را تا متوسطه ادامه داد وبه عنوان معلم به دانش آموزان درس می داد تا اینکه سازمان تروریستی مجاهدین خلق "منافقین"در دوازدهم مهر سال هزار وسیصد وشصت وهفت در رحیم آباد او را مورد سوء قصد قرار داده وبر اثر اصابت گلوله وی را به شهادت رساندند.

 

سیزدهم مهر

 

152.محسن کرمیانی در بیست وسوم مرداد هزار وسیصد وسی وهشت به دنیا آمد . وی تا دوره متوسطه به تحصیل پرداخت وپس از تشکیل سپاه پاسداران به عنوان پاسدار مشغول به کار شد . محسن کرمیانی ازدواج کرده وصاحب سه فرزند شد.سرانجام او در سیزدهم مهر هزار وسیصد وشصت درحوالی منطقه اوین تهران به دست سازمان تروریستی مجاهدین خلق "منافقین " بر اثر اصابت گلوله به شدت زخمی شد وبه علت خونریزی شدید در بیمارستان به شهادت رسید.

 

153.محرم نظم فر در تاریخ اول خرداد هزار وسیصدونوزده در استان آذربایجان غربی چشم به جهان گشود . وی تا دوره ابتدایی تحصیل نمود و با شغل رانندگی هزینه های زندگی خود وخانواده چهار نفره اش را تامین میکرد .محرم در حال انجام امور روزمره در سیزدهم مهر هزار وسیصد و پنجاه وهشت در حال عبور از حوالی شهر بوکان در درگیری های سازمان تروریستی مجاهدین خلق "منافقین" با اصابت گلوله به وی در سن سی ونه سالگی به شهادت رسید.

 

154.محمد علی حسن پور اشکذری در دوم خردادهزار وسیصد وهفده در یزد به دنیا آمد وی تا دوره ابتدایی تحصیل کرد وبا نفت فروشی در محل سکونتش دریزد امرار معاش می کرد. محمد علی بر اثر سوء قصد نیروهای سازمان مجاهدین خلق "منافقین" و شلیک گلوله سلاح کمری در سیزده مهر هزار وسیصد وشصتدر یزد در سن چهل وسه سالگی به شهادت رسید.

 

155.حسین علی ملکی در سال هزار وسیصد وده در کرمانشاه به دنیا آمد ودر روستاهای این شهر به پیشه کشاورزی مشغول بود وی درسیزدهم مهر هزار وسیصد وپنجاه وهشت در منطقه باباهادی شهر قصر شیرین به هنگام درگیریهای مسلحانه سازمان تروریستی مجاهدین خلق "منافقین" بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید

 

156.فریدون رجب زاده در دوم اردیبهشت هزار وسیصد وچهل در تهران متولد شد. وی تا دوره متوسطه به تحصیل پرداخت وهمزمان باتشکیل سپاه پاسداران در این نهاد انقلابی مشغول به کار شد وبه همین علت تحت تعقیب نیروهای سازمان مجاهدین خلق "منافقین " قرار داشت تااینکه در سیزده مهر هزار وسیصد وشصت در تهران توسط این گروه مورد سوء قصد قرار گرفته و به ضرب گلوله به شهادت رسید.

 

 

157.علی مهاجر در سوم آبان هزار وسیصد وبیست وهشت در تهران چشم به جهان گشود . وی تادوره ابتدایی به تحصیل پرداخت ودر بازار آزاد ودر حرفه فروش پوست وچرم فعالیت میکرد وصاحب دو فرزند بود . علی مهاجر در درگیری سازمان تروریستی مجاهدین خلق "منافقین" در منطقه خاتون آباد ورامین در سیزده مهر هزار وسیصد وپنجاه وهشت بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید .

158.حمید مفرحی در بیستم تیر هزار وسیصد وسی و هشت به دنیا آمد و پس از پیروزی انقلاب در سپاه پاسداران به عنوان پاسدار مشغول به کار شد مفرحی پدر دو فرزند بود که در تاریخ سیزدهم مهرهزار وسیصد وشصت در میدان ولی عصر (عج)تهران توسط نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق "منافقین" شناسایی ومورد حمله قرار گرفت که بر اثر اصابت شش گلوله به سینه اش به شهادت رسید

 

چهاردهم مهر

 

159.جا سم چعب در روز اول اردیبهشت ماه سال یکهزار وسیصد وسی وسه متولد شد.تحصیلاتش را در شهر اهواز تا دوره ابتدایی ادامه داد و به شغل کشاورزی مشغول شد. وی متاهل ودارای سه فرزند بود.او درچهاردهم مهرماه سال یکهزار وسیصد و پنجاه وهشت در سن بیست وپنج سالگی در شهرستان خرمشهر مورد شناسایی و سوء قصد سازمان مجاهدین خلق "منافقین" قرار گفت و به شهادت رسید.

 

160.قاسم نقدی در روز چهارم فروردین ماه سال یکهزار و سیصد و چهل و یک متولد شد.تحصیلاتش را تا دوره متوسطه ادامه داد.وی در شهرستان قزوین سکونت داشت.قاسم به عنوان پاسدار مشغول به کار شد. او در روز چهاردهم مهرماه سال یکهزار و سیصد و شصت در خیابان بوعلی توسط سازمان مجاهدین خلق " منافقین" مورد شناسایی قرار گرفت و بر اثر اصابت گلوله شهید شد.

 

 

161.سالم باقرپور در روز دهم بهمن ماه سال یکهزار و سیصد و بیست و یک متولد شد. تا دوره ابتدایی به تحصیل پرداخت و در شرکت نورد اهواز مشغول به کار شد.سالم متاهل ودارای چهار فرزند بود. در روز چهاردهم مهرماه سال یکهزار و سیصد و پنجاه و نه در جریان بمب گذاری تروریستی سازمان مجاهدین خلق "منافقین" در مقر سپاه خرمشهر به شهادت رسید.

 

پانزدهم مهر

 

162.غلامرضا عيمي منشادي در بیست وشش شهریور هزار وسیصد وسی و هفت به دنیا آمد وی تا دوره ابتدایی به تحصیل پرداخت وی پس از پیروزی انقلاب در سپاه پاسداران مشغول به کار شد .وی به همراه همسر ودو فرزندش در شهر شیراز زندگی می کرد تا اینکه نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق "منافقین " در پانزدهم مهر هزار وسیصد و شصت در خيابان هنگ این شهر مورد سوء قصد قرار گرفته وبه ضرب گلوله به شهادت رسید .

 

163.صالح سعادت در فروردین هزار وسیصد و سی وچهاردر استان آذربایجان غربی متولد شد . وی چند سال پس از ترک تحصیل بعد از دوره ابتدایی در یکی از مشاغل آزاد در ارومیه مشغول به کار شد . وی ازدواج کرده وخداوند به او وهمسرش چهار فرزند عطا نمود ، تا اینکه در منطقه راژان ارومیه به دست سازمان تروریستی مجاهدین خلق "منافقین " در پانزدهم مهر ماه هزار وسیصد وهفتاد ویک بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید .

 

164.جواد حسین خواه در دوم آبان هزار وسیصد وبیست ونه در استان آذربایجان شرقی به دنیا آمد وی پس از تحصیلات متوسطه با موفقیت وارد دانشگاه شده وبا موفقیت تحصیلات اکادمیک راهم به پایان رسیاند وی ازجمله جوانان انقلابی بود که برای پیروزی انقلاب فعالیت داشت وی پس از پیروزی انقلاب به عنوان معاون استاندار تهران در خدمت نظام نوپای انقلاب اسلامی بود که نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق " منافقین " در پانزدهم مهر هزار وسیصد وشصت به ضرب گلوله وی را به شهادت رساندند.

 

165.محمود داودآبادي در بیست و هشت اردیبهشت هزار وسیصد وسی وهشت در تهران به دنیا آمد .وی تا دوره ابتدایی به درس و مدرسه پرداخت وپس از پیروزی انقلاب به عنوان پاسدار به سپاه پاسداران پیوست محمود پس از ازدواج صاحب سه فرزند شدو سرانجام در مهرويلاي كرج به دست نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق " منافقین " در پانزدهم مهر هزار وسیصد وشصت مورد سوء قصد قرار گرفته و در بیست ودو سالگی به شهادت رسید .

 

166.سعید جراحی درفروردین هزار و سیصد وچهل وچهاردر شیراز چشم به جهان گشود .وی تا دوره متوسطه به امر تحصیل پرداخت و سپس در سپاه پاسدران مشغول به کار شد سعید نزدیک به هفده سال داشت که به دست نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق "منافقین" درخیابان هن شیراز مورد سوءقصد قرار گرفت وبر اثر اصابت گلوله در پانزدهم مهر هزار وسیصد وشصت به شهادت رسید.

 

167.کریم حیدری در نهم مرداد هزار وسیصد وسی و نه در شیراز متولد شد. وی پس از پیروزی انقلاب وارد سپاه پاسداران شده ودر آنجا مشغول به کار شد.کریم در پانزدهم مهر هزار وسیصد وشصت در منطقه هک شیراز بر اثر تیراندازی نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق"منافقین" در بیست ویک سالگی به شهادت رسید.

 

 

شانزدهم مهر

 

168.ابراهیم تیما در روز هشتم فروردین ماه سال یکهزار وسیصد وسی ونه متولد شد. تا دوره راهنمایی به تحصیل پرداخت. وی برای امرار معاش به کارگری روی آورد. ابراهیم در تهران سکونت داشت. با توجه به لباس و ظاهر اسلامی که داشت ، در روز شانزدهم مهرماه سال یکهزار و سیصد و شصت مورد حمله عناصر سازمان مجاهدین خلق (منافقین) قرار گرفت.و بر اثر اصابت گلوله به صورتش به شهادت رسید.

 

169.محمد کریم دیهیمی در روز اول آذر ماه سال یکهزار و سیصد و هفده تولد یافت. تا دوره ابتدایی به تحصیل پرداخت. وی به شغل کشاورزی مشغول شد. او ساکن شهرستان ارومیه بود. محمد کریم متاهل و صاحب یک فرزند بود.او در روز شانزدهم مهرماه سال یکهزار و سیصد و شصت و سه در حال انجام امور روزمره در جریان عملیات تروریستی بمب گذاری عوامل سازمان مجاهدین خلق(منافقین) در شهرستان تکاب به شهادت رسید.

 

170.احمد کوه کی در روز اول فروردین ماه سال یکهزار و سیصد و سی و هشت به دنیا آمد. تا دوره ابتدایی به تحصیل پرداخت و جهت گذران زندگی به فروشندگی روی آورد. وی ساکن شهرستان اهواز بود. احمد متاهل و دارای سه فرزند بود. او در روز شانزدهم مهرماه سال یکهزار و سیصد و شصت بر اثر اصابت گلوله عناصر سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در مسجد اهواز به شهادت رسید.

 

171.وریا خسروی در روز یکم فروردین ماه سال یکهزار و سیصد و پنجاه متولد شد. تا دوره راهنمایی تحصیلاتش را ادامه داد.وی در شهرستان کرمانشاه سکونت داشت. او در روز شانزدهم مهرماه سال یکهزار و سیصد و شصت و پنج در جریان بمب گذاری تروریستی عوامل سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در شهرستان کرمانشاه به شهادت رسید.

 

هفدهم مهر

 

172.علی محمد سعدونی نژاد در روز هشتم فروردین ماه سال یکهزار و سیصد و بیست و یک متولد شد. تا دوره ابتدایی به تحصیل پرداخت و وارد کادر ارتش شد. علی محمد در اهواز سان بود. وی متاهل و دارای چهار فرزند بود. او در روز هفدهم مهرماه سال یکهزار و سیصد و پنجاه و نه درحال انجام امور روزمره در اهواز در جریان بمب گذاری تروریستی سازمان مجاهدین خلق (منافقین) به شهادت رسید.

 

173.سید ابراهیم فقیهی در روز سوم دی ماه سال یکهزار و سیصد و بیست و شش دیده به جهان گشود. با پشتکار به تحصیل پرداخت و وارد دانشگاه شد. وی به عنوان پزشک مشغول به خدمت به کشورش شد. سید ابراهیم متاهل و دارای یک فرزند بود . در شهرستان شیراز سکونت داشت. او در روز هفدهم مهرماه سال یکهزار و سیصد و شصت در شهرستان شیراز توسط سازمان مجاهدین خلق هدف سوء قصد قرار گرفت و بر اثر اصابت گلوله به فیض شهادت رسید.

 

 

174.ماشااله رجبیان در روز دوم اردیبهشت ماه سال یکهزار و سیصد و سی و یک تولد یافت. با جدیت به تحصیل پرداخت و وارد دانشگاه شد. وی متاهل و دارای یک فرزند بود. ماشااله در شهرستان مشهد ساکن بود. او در روز هفدهم مهرماه سال یکهزار و سیصد و هفتاد و سه در شهرستان تربت جام در پی درگیری مسلحانه با عوامل سازمان مجاهدین خلق(منافقین) بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

 

 

175.حبیب اله سلطان محمدی در روز چهارم بهمن ماه سال یکهزار و سیصد و بیست و شش به دنیا آمد.تحصیلاتش را تا دوره ابتدایی ادامه داد. جهت امرار معاش به شغل آزاد مشغول شد. وی در تهران سکونت داشت. او در روز هفدهم مهرماه سال یکهزار و سیصد و شصت و سه در خیابان محمد علی جناح شهرستان تهران در حال انجام امور روزمره در جریان عملیات تروریستی بمب گذاری عناصر سازمان مجاهدین خلق(منافقین) به شهادت رسید.

 

176.عبدالعظیم شجاعی پور در روز یکم فروردین ماه سال یکهزار و سیصد و چهل و دو متولد شد. تحصیلاتش را تا وره ابتدایی گذراند و به عنوان برقکار وارد بازار کار شد.وی در شهرستان اهواز سکونت داشت. او در روز هفدهم مهرماه سال یکهزار و سیصد و پنجاه و نه در شهرستان دزفول به دنبال درگیری مسلحانه با عوامل سازمان مجاهدین خلق(منافقین) بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

 

هجدهم مهر

 

177.صالح اصل سعیدی پور درروز دوم مرداد ماه سال یکهزارو سیصدو سی وپنج در شهر خرمشهر به دنیا آمد او تا مقطع ابتدایی تحصیل کرده وبه شغل آزاد روی اورد واز راه فروشندگی به تامین نیاز های مادی می پرداخت . او ازدواج کرده وصاحب فرزندی نبود و سرانجام در روز هجدهم مهر ماه سال یکهزارو سیصدو پنجاه وهشت درخرمشهر درجریان عملیات بمب گذاری که توسط سازمان مجاهدین خلق (منافقین) انجام شد به شهادت رسید.

 

178.نعمت الله طاهری در سال هزار وسیصد وپانزده به دنیا آمد .او پس از پیروزی انقلاب اسلامی به سپاه پاسداران پیوست وبه عنوان پاسدار مشغول به کار شد وی به همراه همسر و دو فرزندش در شهر کرمانشاه زندگی می کرد تا اینکه در منطقه ريجاب شهرستان پل ذهاب کرمانشاه مورد سوء قصد نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق"منافقین" قرار گرفت وبر اثر اصابت گلوله در هجدهم مهر هزار وسیصد وپنجاه ونه در سن چهل وچهار سالگی به شهادت رسید.

 

179.سلیمان کرامت در اول آبان هزار وسیصد وچهل وهفت در ارومیه متولد شد . او تا دوره ابتدایی به تحصیل پرداخت و سپس دربازار به کار مشغول شد وازاین راه گذران زندگی می کرد سلیمان در بیست و چهار سالگی درنزدیکی مرز ایران وعراق به دست نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق "منافقین"مورد اصابت گلوله قرار گرفت ودرهمان روز یعنی هجدهم مهر هزار وسیصد و هفتاد ویک به شهادت رسید.

 

180.غلامحسین زند پور در سال هزار و دویست و نود وسه چشم به جهان گشود .وی به عنوان افسر ارتش مشغول به کار شد وبرای افزایش توان نظامی و مدیریتی به دانشگاه رفت غلامحسین تا درجه سرهنگی در ارتش خدمت کرده وبه بازنشستگی رسید وی به همراه همسر ودو فرزندش در شیراز زندگی می کرد تا اینکه در جریان بمب گذاری خيابان قصرالدشت شیراز به دست نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق "منافقین" در هجدهم مهر هزار وسیصد وشصت در سن شصت وهفت سالگی به شهادت رسید

 

181.محمد شریف کریمی در سوم خرداد هزار وسیصد وسیزده در آذربایجان غربی متولد شد .وی تا دوره ابتدایی به مدرسه رفت وسپس به شغل آزاد روی آورد او متاهل وچهار فرزند داشت ودر شهر ارومیه با خانواده اش زندگی می کرد محمد شریف در هجدهم مهر هزار وسیصد وپنجاه ونه در بوکان به دست نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق "منافقین " مورد سوء قصد قرار گرفته وبه ضرب گلوله به شهادت رسید.

 

نوزدهم مهر

 

182.فیروزجونکی نوروزیدرروز اول تیرماه سالیکهزارو سیصدوبیست درشهر آبادان متولدشد اوتا دوره راهنمایی تحصیل کرده وبرای تامین نیازهای مادی شغل رانندگی را انتخاب کرد او ازدواج کرد وبعداز مدتی خداوندبه اووهمسرش دوفرزند بخشید فیروز جونکی نوروزی درروزنوزدهم مهرماه سال یکهزارو سیصدو شصت درشهر اندیمشک درجریان عملیات تروریستی بمب گذاری توسط نیروهای سازمان مجاهدین خلق(منافقین)به شهادت رسید.

 

183.فریبرز رادافزون درروز اول خردادماه سال یکهزاروسیصدوسی وهفت درشهرتهران به دنیا آمد اوتحصیلاتش را تا سطح دانشگاهی ادامه داد وبه عنوان سرپرست دریکی از ادارات مشغول به کارشد اومتاهل بوده وصاحب یک فرزند شده بود .فریبرز رادافزون درروزنوزدهم مهر ماه سال یکهزاروسیصدو شصت درخیابان یوسف آباد تهران با توجه به لباس ساده وظاهر بسیجی موردشناسایی وسوءقصد عناصر سازمان مجاهدین خلق(منافقین) قرارگرفته وبراثراصابت گلوله آنان به شهادت رسید.

 

184.حسین حسین زاده در ششم بهمن هزار وسیصد وسی وسه در آذربایجان غربی به دنیا آمد . وی تا دوره ابتدایی به مدرسه رفت ، حسین دراداره پست ارومیه به عنوان نامه رسان مشغول به کار شد.وی ازدواج کرده وپدر دو فرزند شد و سرانجام در نوزدهم مهر هزار وسیصد وپنجاه ونه در درگیریهای نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق "منافقین" با مردم در ارومیه بر اثر اصابت گلوله در سن بیست وشش سالگی به شهادت رسید.

 

185.خلیل سفید کار در چهارم اسفند هزار وسیصد وچهل ودو در آذربایجان غربی چشم به جهان گشود. او تا دوره ابتدایی به تحصیل پرداخت . وی در جوانی در یکی از ادارات ارومیه به عنوان کارمند استخدام شد. از آنجا که وی در فعالیتهای انقلابی نیز حضور داشت مورد خشم روریستی مجاهدین خلق "منافقین" قرار گرفت ودر یک عملیات تروریستی به دست نیروهای این گروه تروریستی بر اثر اصابت گلوله در نوزدهم مهر هزار وسیصد وشصت وهشت در بیست وشش سالگی به شهادت رسید .

 

186.علیرضا صفایی مرام درروزچهاردهم فروردین ماه سال هزاروسیصدو چهل ویک به دنیا آمد اوتا مقطع ابتدایی تحصیل کرده ودرخدمت مقدس سربازی به سر می برد تااینکه درروز نوزدهم مهر ماه سال هزارو سیصدو شصت ودو علیرضا

صفایی مرام با نیروهای سازمان مجاهدین خلق(منافقین)درگیرشده ودرسن بیست ویک سالگی براثر اصابت گلوله این عناصر به شهادت رسید.

 

187.محمدعلی ترقی جودرروزاول فروردین ماه سال هزارو سیصدو چهل ویک به دنیا آمد تادوره متوسطه به تحصیل پرداخت

اودرشهر ارومیه زندگی می کرد ودرجه دار ارتش بود .

محمدعلی ترقی جو درروز نوزدهم مهر ماه سال یکهزارو سیصدو پنجاه ونه درشهر ارومیه با عناصر سازمان مجاهدین خلق(منافقین)درگیر شده وطی این درگیری مسلحانه مورد اصابت گلوله قرارگرفته وبه شهادت رسید.

 

188.محمود نصیبی درروز چهارم مهر ماه سال یکهزارو سیصدو بیست ویک متولد شد .اوتامقطع ابتدایی تحصیل کرده ودر

یک مغازه اغذیه فروشی مشغول به کاربود او متاهل وصاحب دو فرزند بود .

محمود نصیبی درروز نوزدهم مهر سال یکهزارو سیصدو شصت ویک درخیابان ولیعصر شهر تهران مورد شناسایی وسوءقصدنیروهای سازمان مجاهدین خلق (منافقین)قرارگرفته وبراثر اصابت گلوله این عناصر خودفروخته به شهادت رسید.

 

189.خلیل جلیل زاده در روز اول بهمن ماه سال یکهزار وسیصد و سی وهفت به دنیا آمد. تحصیلاتش را تا دوره متوسطه ادامه داد.و به عنوان کارمند مشغول به خدمت گردید. وی در ارومیه ساکن بود .خلیل متاهل و دارای سه فرزند بود. او در روز نوزدهم مهرماه سال یکهزار وسیصد وپنجاه ونه در خیابان دانشکده شهرستان ارومیه در جریان درگیری مسلحانه با سازمان مجاهدین خلق(منافقین) بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

 

190.کاظم دلیری در روز یکم فروردین ماه سال یکهزار وسیصد وسی زاده شد. تا دوره ابتدایی به تحصیل پرداخت و به عنوان کارمند به کار مشغول شد. وی در شهرستان اهواز سکونت داشت. کاظم متاهل بود ودو فرزند داشت. او در روز نوزدهم مهرماه سال یکهزار وسیصد و شصت وسه در شهرستان اهواز هدف سوء قصد سازمان مجاهدین خلق(منافقین) قرار گرفت و بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

 

191.چراغعلی حق دوست در روز دهم مهرماه سال یکهزار وسیصد وچهارده متولد شد. تا دوره ابتدایی تحصیل کرد و به شغل نقاشی ساختمان روی آورد. وی در شهرستان ارومیه ساکن بود. او در روز نوزدهم مهرماه سال یکهزار وسیصد پنجاه ونه در در شهرستان ارومیه توسط عناصز سازمان مجاهدین خلق (منافقین) مورد سوء قصد قرار گرفت بر اثر اصابت گلوله به فیض شهادت رسید.

 

بیستم مهر

 

 

192.گلاله نام آور در سی خرداد هزار وسیصد وپنجاه وشش در آذربایجان غربی به دنیا آمد.و تا دوره ابتدایی به مدرسه رفت وسپس در منزل و در امور منزل به خانواده اش کمک می کرد وی به همراه خانواده اش در شهر سقز زندگی می کردند که وی به دست سازمان تروریستی مجاهدین خلق دستگیر ودر بیستم مهر هزار وسیصد وهفتاد وشش در بیست سالگی اعدام شد و به شهادت رسید.

 

بیست و دوم مهر

 

 

193.محمد مهدی پاک دل دردر اول فروردین هزار وسیصد وسی ودو ذر شهر شیراز چشم به جهان گشود وی تا دوره ابتدایی در مدرسه به تحصیل پرداخت و پس از ترک تحصیل به مشاغل فنی روی آورد و با تعویض روغن اتومبیلها هزینه زندگی خانواده سه نفره اش تامین می شد تا اینکه سرانجام در بیست ودوم مهر هزار وسیصد وشصت وسه در درگیریهای مسلحانه سازمان تروریستی مجاهدین خلق "منافقین " محمد مهدی به ضرب گلوله در سی و یک سالگی به شهادت رسید.

 

194.خلیل مراد زاده در بیست وچهارم آبان هزار وسیصد وده در کرمانشاه به دنیا آمد وی تا پایان دوره متوسطه به تحصیل پرداخت وبعد از اتمام دوره تحصیل به عنوان کارمند در یکی از ادارات مشغول به کار شد.وبا حقوق کارمندی هزینه های زندگی ساده اش باهمسر و دو فرزندش را تامین می کرد.در روز بیست ودوم مهر هزار وسیصد و.پنجاه ونه به دست نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق "منافقین" مورد سوء قصد قرار گرفته و به ضرب گلوله در چهل ونه سالگی به شهادت می رسد.

 

بیست و سوم مهر

 

195.حسن شهبازی کشتی بان درروز نهم تیرماه هزارو سیصدو دوازده درشهر ارومیه به دنیا امد اوتا مقطع ابتدایی تحصیل کرده وبرای کسب درامد شغل ازاد را انتخاب نمود او ازداج کرده وفرزندی نداشت حسن شهبازی کشتی بان درروز بیست وسوم مهرماه سال یکهزارو سیصدو شصت وچهار درروستای نادی طی درگیری مسلحانه با نیروهای سازمان مجاهدین خلق (منافقین)مورداصابت گلوله قرارگرفته و درسن پنجاه ودو سالگی به شهادت رسید.

 

196.غلامحسین صمدی درروزاول خردادماه سال هزاروسیصدو شانزده به دنیا آمداوبه تحصیل تادوره ابتدایی اکتفا کرده ودر یکی از ادارات دولتی مشغول به کارشد اومتاهل بود وخداوند به اووهمسرش دو فرزند بخشیده بود.غلامحسین صمدی درروز بیست وسوم مهرماه سال یکهزارو سیصدو شصت وچهار درجریان عملیات تروریستی که بمب گذاری توسط عناصر سازمان مجاهدین خلق (منافقین)بود درسن چهل وهشت سالگی به شهادت رسید.

 

197.عطا ءالله اشرفی اصفهانی در پنجم آبان هزار ودویست وهفتاد ونه چشم به جهان گشود وی از همان کودکی به حوزه علمیه رفته و به تحصیل علوم حوزوی پرداخت وپس از سالها تحصیل علوم وتهذیب نفس به درجه آیت اللهی رسید ودر شکل گیری انقلاب اسلامی و پیروزی آن همراه وهمگام رهبر انقلاب امام خمینی (ره)بود وپس از پیروزی انقلاب نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه از سوی امام خمینی معرفی شد تا اینکه در بیست وسوم مهر هزار و سیصد وشصت ویک در محراب نمازجمعه کرمانشاه بر اثر انفجار نارنجکی که یکی از نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق"منافقین"منفجر کرده بود به شهادت رسید .

 

بیست و چهارم مهر

 

 

 

198.اسماعیل جهانگیری درروز هفتم مهرماه سال هزاروسیصدو سی وچهار درشهر اصفهان به دنیا آمد تا مقطع ابتدایی تحصیل کرده وبرای کسب روزی حلال به کشاورزی روی آورد .او متاهل وپدر چهار فرزند بود .اسماعیل جهانگیری دربیست وچهارم مهرماه سال یکهزارو سیصدو شصت در سمیرم مورد شناسایی وسوءقصد نیروهای سازمان مجاهدین خلق (منافقین)قرار گرفته وبراثراصابت گلوله این عناصرخودفروخته درسن بیست وشش سالگی به شهادت رسید.

 

199.علی صیاد رونکار درروز بیست ویکم آذر ماه سال هزارو سیصدو سی وپنج درشهر رشت متولد شد او تادوره راهنمایی تحصیل کرده ودر خدمت مقدس سربازی به سر می برد او ازدواج کرده وپدر دو فرزند بود که درروز بیست وچهارم مهر ماه سال هزارو سیصدو پنجاه وهشت دربندر انزلی طی درگیری مسلحانه با نیروهای سازمان مجاهدین خلق (منافقین)مورداصابت گلوله قرارگرفته ودچار خونریزی شده وبه شهادت رسید

 

200.نادرصفایی درروز شانزدهم تیر ماه سال هزارو سیصدو بیست وهشت دربندرانزلی چشم به جهان گشود.اوتادورهمتوسطه تحصیل کرده ودرسپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مشغول به کار شد.او متاهل بوده وخداوند به اووهمسرش دو فرزند بخشیده بود .نادرصفایی درروز بیست وچهارم مهر ماه سال یکهزارو سیصدو پنجاه وهشت دربندر انزلی مورد شناسایی وسوءقصد نیروهای سازمان مجاهدین خلق (منافقین)قرارگرفته وبراثر اصابت گلوله این عناصر خودفروخته به شدت زخمی ودچار خونریزی شده وبعداز ساعاتی دربیمارستان به شهادت رسید.

 

بیست و پنجم مهر

 

201.قربان نادری فر درروز نوزدهم تیر ماه سال هزارو سیصدو بیست ویک درشهر رشت به دنیا آمد.

اوتا مقطع ابتدایی تحصیل کرده ودر کادر نیروی انتظامی مشغول به کار شد اوازدواج کرده وپدر دو فرزند بود که در بیست وپنجم مهرماه سال هزارو سیصدو شصت مورد شناسایی وسوء قصد عناصر سازمان مجاهدین خلق (منافین )قرارگرفته وبراثراصابت گلوله به شهادت رسید.

 

202.لیلی نوربخش درروز اول فروردین ماه سال هزاروسیصدوپنجاه وهشت درشهر شیراز به دنیا آمد.درروز بیست وپنجم مهر ماه سال هزاروسیصدو شصت این کودک دوساله طی عملیات تروریستی که بمب گذاری توسط نیروهای سازمان منافقین بود به شهادت رسید.

 

203.سید محمود افتخاری سلیمانی در چهارم تیر هزار وسیصد وده به دنیا امد و تا دوره ابتدایی به مدرسه رفت .سید محمود در شغل الکتریکی در تهران ارتزاق می کرد تا اینکه در بیست وپنجم مهر هزار وسیصد وشصت و یک در خیابان بسطامی تهران مورد سو<صد نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق "منافقین " قرار گرفته و به ضرب گلوله به شهادت رسید.

 

204.سید محمد موسوی در روز پانزدهم خرداد سال یکهزار وسیصد وبیست وسه متولد شد. تا دوره ابتدایی به تحصیل پرداخت. وی از شغل کشاورزی امورات می گذرانید و در شهرستان زنجان سکونت داشت. سید محمد متاهل ودارای دو فرزند بود. او در روز بیست وپنجم مهرماه سال یکهزار وسیصد وپنجاه ونه در مائين بلاغ در شهرستان تکاب در جریان درگیری مسلحانه با سازمان مجاهدین خلق بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

 

205.موسی زارعی در روز دوم فروردین ماه سال یکهزار وسیصد وسی ونه متولد شد. تا دوره ابتدایی تحصیل کرد. وی در شهرستان کرمانشاه سکونت داشت. او درروز بیست وپنجم مهرماه سال یکهزار وسیصد وشصت در شهرستان کرمانشاه مورد سوء قصد سازمان مجاهدین خلق(منافقین) قرار گرفت و بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

 

206.علی حاجی زاده نازلو در روز یکم فروردین ماه سال یکهزار و سیصد وچهل وچهار متولد شد. تحصیلاتش را تا دوره ایتدایی ادامه داد. او در روز بیست وپنجم مهرماه سال یکهزار وسیصد و شصت ویک در فروشگاه نازلو شهرستان ارومیه در پی درگیری مسلحانه با عناصر سازمان مجاهدین خلق (منافقین) بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

 

207.یوسف فتاحی در هشتم شهریور هزار وسیصد وسی ونه در آذربایجان غربی متولد شد.وی تحصیلات حوزوی را از همان سنین کودکی آغاز کرده وپس از سالها در لباس روحانیت به خدمت مشغول شد ودر شهر ارومیه به همراه همسر وسه فرزندش زندگی می کرد تا اینکه در پیرانشهر توسط نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق "منافقین" در بیست وپنجم مهر هزار وسیصد وشصت وسه مورد سوءقصد قرار گرفته وبه ضرب گلوله به شهادت رسید.

 

208.باباعلی ارجویی درروز پنجم خردادماه سال یکهزاروسیصدو پنج درشهر ارومیه به دنیا آمد.اوتامقطع ابتدایی

تحصیل کرده وبه شغل آزاد پرداخت اوازدواج کرده وپدرپنج فرزند بودکه درروزبیست وپنجم مهر سال یکهزارو سیصدو شصت ویک طی درگیری با نیروهای سازمان مجاهدین خلق (منافقین)براثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

 

بیست و ششم مهر

 

209.حسین زمانی درروز دوم خرداد ماه سال یکهزارو سیصدو پنجاه ویک درشهر اصفهان به دنیا امد.اوتامقطع ابتدایی تحصیل کرده ودرخدمت مقدس سربازی به سرمی برد اودرروز بیست وششم مهر ماه سال یکهزارو سیصدو هفتادودو درپیرانشهر طی درگیری مسلحانه با نیروهای سازمان مجاهدین خلق (منافقین )مورداصابت گلوله قرارگرفته وبه شهادت رسید.

 

210.عبدالمجید نگابیان درروز بیست وهفتم آذر ماه سال هزارو سیصدو چهل ویک درشهر نوشهر متولد شد او دانش آموز دوره متوسطه تحصیلی بود وبه علت انقلابی بودنش درروز بیست وششم مهر ماه سال یکهزارو سیصدو شصت موردشناسایی عناصر سازمان مجاهدین خلق(منافقین)قرارگرفته وبر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

 

بیست و هفتم مهر

 

211.محسن سلطانی در نهم شهریور هزار وسیصد وسی و نه در مشهد متولد شد و تا دوره ابتدایی در همان شهر به مدرسه رفت وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فعالیتهای انقلابیمی پرداخت و از اعضای فعال بسیج به شمار می رفت تا اینکه در بیست و هفتم مهر هزار وسیصد وپنجاه ونه در چهار راه دکتر اقبال مشهد مورد سوءقصد نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق "منافقین " قرار گرفته وبه ضرب گلوله به شهادت رسید

 

212.اسماعیل محمدیان دردر اول فروردین هزار وسیصد وچهل و پنج در تهران چشم به جهان گشود وپس از پایان تحصیل در دورهراهنمایی به دبیرستان رفته تا تحصیلاتش را ادامه دهد وی دانش آموز سال آخر متوسطه بود که در بیست و هفتم مهر هزار وسیصد و شصت وچهار در 31 متری جی تهران به دست نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق مورد سوء قصد قرار گرفته و بر اثر اصابت گلوله به شدت زخمی شد تا اینکه در بیمارستان به علت خونریزی شدید در همان روز به شهادت رسید.

 

213.محمود خرد پی در اول مرداد هزار و سیصد چهل در تهران به دنیا آمد وتا دوره متوسطه در این شهر به تحصیل پرداخت وی پس از پیروزی انقلاب به عنوان پاسدار در نهاد انقلابی سپاه پاسداران مشغول به کار شد تا اینکه نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق"منافقین" در بیست وهفتم مهر هزار وسیصد وشصت در تهران محمود را به ضرب گلوله اسلحه کمری در سن بیست سالگی به شهادت رساندند

 

214.ابوالفضل علی اکبری در پانزدهم اسفند هزار وسیصد وچهل ودو در تهران چشم به جهان گشود و تا دوره راهنمایی به مدرسه رفت و پس از ترک تحصیل به دنبال شغل مناسبی بود ولی نتوانست به این منظور دست یابد تا اینکه در یک روز پاییزی در حال انجام امورات روزمره مورد سوئ قصد نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق قرار گرفته و در بیست وهفتم مهر هزار وسییصد وشصت در خیابان آیت الله کاشانی تهران بر اثر اصابت گلوله در هجده سالگی به شهادت رسید.

 

215.محمود مولایی در دهم مهر هزار وسیصد وچهل وسه در مشهد متولد شد و تا دوره متوسطه به تحصیل پرداخت وی به عنوان پاسار در سپاه پاسدارن مشغول به کار شد . محمود در بیست وهفتم مهر هزار وسیصد وشصت در سن هفده سالگی در حال عبور از چهار راه اقبال مشهد به دست نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق "منافقین " مورد سوء قصد قرار گرفته وبه ضرب گلوله به شهادت رسید.

 

216.علی اصغر رصاف دراول مهر هزار وسیصد وبیست وهفت در شیراز به دنیا آمد وتا دوره راهنمایی به مدرسه رفت و سپس در پیشه طلافروشی به کست و کار مشغول شد وی متاهل شده و خداوند به او و همسرش سه فرزند عطا فرمود سرانجام در بیست و هفتم مهر هزار وسیصد و شصت در خیابان مشيرفاطمي شیراز به دست نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق "منافقین " به ضرب گلوله به شهادت رسید.

 

بیست و هشتم مهر

 

217.ابوالقاسم حبیبی در اول اردیبهشت هزار وسیصد وسی و نه در تهران به دنیا آمد و تادوره متوسطه به تحصیل پرداخت وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان پاسدار به نهاد انقلابی سپاه پاسداران پیوست ابوالقاسم در بیست و هشتم مهر هزار وسیصد و شصت ویک در بیست ودو سالگی به دست نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق "منافقین " در منطقه جماران شمیرانات تهران مورد سوء قصد قرار گرفته و به ضرب گلوله به شهادت رسید.

 

218.مهدی باغبان در اول شهریور هزار وسیصد وسی ونه در خراسان چشم به جهان گشود وپس از پایان دوره تحصیلی متوسطه به عنوان پاسدار در سپاه پاسداران مشغول به کار شد مهدی در بیست وهشتم مهر هزار وسیصد وشصت در چهارراه دکتر اقبال شهر مشهد مورد سوء قصد نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق "منافقین" قرار گرفت و به ضرب گلوله در سن بیست و یک سالگی جان باخت و به شهادت رسید.

 

219.میرزا میرزاده در اول شهریور هزار وسیصد وچهل در یکی از روستاهای استان هرمزگان چشم به جهان گشود وتادوره ابتدایی به مدرسه رفت وی پس از ترک تحصیل به پیشه کشاورزی روی آورد واز این راه با زحمت وتلاش فراوان در منطقه حاجی آباد امرار معاش می کرد تا اینکه در بیست وهشتم مهر هزار وسیصد وشصت ونه به دست نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق "منافقین " در کوه شاه احمدی حاجی آباد ترور شده و در سن بیست ونه سالگی به شهادت رسید.

 

220.ایوب میرزایی در اول فروردین هزار وسیصد وسی وچهاردر استان گیلان به دنیا آمد و تا دوره متوسطه به مدرسه رفت و پس از پایان دوره متوسطه به عنوان معلم به امر تدریس و تعلیم دانش آموزان می پرداخت ایوب ، همسر ودو فرزندش در رضوانشهر سکونت داشتند و ایوب درمدرسه این منطقه معلم بود و سرانجام به دست نیروهای سازمان تروریستی مجاهدین خلق "منافقین" در همین مدرسه ترور شده ودر بیست وهشتم مهر هزار وسیصد وشصت در سن بیست وشش سالگی به شهادت رسید

 

بیست ونهم مهر

 

221.فاطمه یگانه در روز سوم شهریور ماه سال یکهزار وسیصد وشش دیده به جهان گشود. تحصیلاتش را تا دوره ابتدایی گذراند. وی ساکن شهرستان تهران بود. فاطمه متاهل ودارای یک فرزند بود. او در روز بیست ونهم مهرماه سال یکهزار وسیصد وشصت ویک در محله جوادیه تهران در جریان درگیری مسلحانه ای که بین مردم انقلابی و عناصر سازمان مجاهدین خلق(منافقین) رخ داده بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت وبه شهادت رسید.

 

222.سید عباس رحمت نژاد تهرانی درسال یکهزار وسیصد ودو متولد شد. تحصیلاتش را تا دوره متوسطه ادامه داد و وارد کادر ارتش شد. وی در تهران سکونت داشت. سید عباس متهل بود ونه فرزند داشت. او بیست ونهم مهرماه سال یکهزار وسیصد وشصت در خیابان سوم نیروی هوایی تهران مورد سوء قصد سازمان مجاهدین خلق(منافقین) قرار گرفت و بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

 

223.یحیی محتشم در روز اول اسفند ماه سال یکهزار وسیصد وچهار متولد شد . تا دوره ابتدایی به تحصیل پرداخت و به شغل خیاطی روی آورد. وی ساکن شهرستان تهران بود. یحیی متاهل و صاحب هشت فرزند بود. . او در روز بیست ونهم مهرماه سال یکهزار وسیصد وشصت در خیابان جرجانی تهران هدف سوء قصد عناصر سازمان مجاهدین خلق(منافقین) قرار گرفت و به شدت زخمی ودچار خونریزی شد وساعاتی بعد در بیمارستان به فیض شهادت نائل شد.

 

سی ام مهر

 

224.دولت بامری درروز هفتم بهمن ماه سال هزارو سیصدو سی ونه متولد شد.او درشهر زاهدان زندگی می کرد تحصیلاتش تا مقطع ابتدایی بوده و برای تامین نیازهای مادی وکسب درآمد به شغل کشاورزی پرداخت دولت بامری درروز سی ام مهرماه

سال هزاروسیصدو هفتادو یک طی درگیری با عناصر سازمان مجاهدین خلق(منافقین) که یک درگیری مسلحانه بود براثر اصابت گلوله دربلوچستان به شهادت رسید.

 

225.مجتبی آقایی در روز دوم فروردین ماه سال هزارو سیصدو سی ودو به دنیا آمد او درشهر قزوین می زیسته وتحصیلاتش تا

دوره متوسطه بود وبه عنوان پاسدار درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مشغول کارو خدمت بود اوازدواج کرده وپدریک فرزند بود .

مجتبی آقایی درروز سی ام مهر ماه توسط عناصر سازمان مجاهدین خلق(منافقین)درشهر قزوین ترور شد وبه ضرب گلوله

اسلحه کمری به شهادت رسید.

 

226.قدرت بادی درروز دهم اسفند ماه سال هزارو سیصدو چهل وسه به دنیا آمد او درشهر ارومیه زندگی می کرد .تامقطع ابتدایی

تحصیل کرده ودرخدمت مقدس سربازی به سر می برد .

قدرت بادی درروز سی ام مهرماه سال هزارو سیصدو شصت وچهار موردشناسایی وسوء قصد نیروهای سازمان مجاهدین خلق (منافقین)قرارگرفته وبراثراصابت گلوله درشهر ارومیه به شهادت رسید.

 


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان