ادعای استقلال سازمان منافقین

غلام رضا یوسفی

 

 

Gh Yosufi

 

2 _ استقلال از آمریکا :

از آنجایی که ماهیت سازمان این بود که همیشه به کشورها وابسته شود همان طور که روزی عراق و شخص صدام حسین و بعد از استقرار آمریکایی ها در عراق سازمان که بدون وابستگی نمی تواند ادامه حیات داشته باشد از همان ابتدا تمام تلاشش این بود که به هر نحوی که شده خودش را به آمریکایی ها نزدیک کند .

هر چند که در گذشته نیز حمایت سیاسی کنگره و بخشی از سناتورهای آمریکایی را داشت ولی اینبار و از نزدیک با ارتش آمریکا و فرماندهان نظامی آمریکایی سعی به برقراری رابطه کرد .

و در همین رابطه مسعود رجوی در آخرین پیام خودش بعد از سقوط صدام خطاب به کلیه نیروها ابلاغ کرد که تمام فرماندهان شما سفارش کردم که حالا که صدام صاحبخانه قبلی نیست از شما می خواهم که با صاحبخانه جدید نهایت همکاری به ویژه همکاری اطلاعاتی را بکنید ، هر چند که ممکن است همه چیز را از صفر شروع کنیم ، شما بایستی صبرتان را زیاد کنید ، بایستی همه چیز را دوباره و آجر به آجر خودمان بسازیم و یادتان نرود که اعتماد کسب کردنی است .

بعد از این پیام بود که مسئولین سازمان هم زمان با کار اطلاعاتی و جمع آوری اطلاعات از طریق کانال های قدیمی از نقاط مختلف عراق به خصوص استان دیالی و اطلاعات مربوط به ایران و در اختیار گذاشتن آنها در اختیار آمریکایی ها و مهمانی دادن به فرماندهان آمریکایی و کار توضیحی برای نیروهای آمریکایی ، اعتماد سازی کردند که در نهایت منجر به اعلام استاتو از طرف وزارت خارجه آمریکا قرار گرفتند و آنها را تحت حمایت کنوانسیون چهارم ژنو قرار دادند و به این ترتیب تحت حمایت و حفاظت ارتش آمریکا قرار گرفتند .

در غیر این صورت به چه دلیلی نیرو و سازمانی که در لیست تروریستی دولت و وزارت خارجه آمریکا قرار داشت بایستی اکنون حمایت و حفاظت شود ، علاوه بر این که کلیه امکانات صنفی و مواد غذایی و سایر نیازمندی های سازمان به صورت رایگان در اختیارشان قرار می گرفت .

به طور ثابت فرماندهان رده بالای آمریکایی از محل های مختلف از جمله محل های استقرار ، آسایشگاه ها ، سالن های غذا خوری ، آشپزخانه ها ، انبارهای غذایی ، محل آموزش بازدید می کردند و هر چه که کمبود وجود داشت در اختیار آنها به رایگان می گذاشتند و آنها تأمین می شدند .

یک بار یک فرمانده آمریکایی به نام سرتیپ فیلیپ در یک مهمانی شام به افراد حاضر در سالن گفت : فرماندهان شما درخواست کفش های ورزشی داده اند ، ما می دانیم که شما علاقه زیادی به ورزش دارید ما سعی می کنیم بهترین کفش های ورزشی را برای شما تهیه کنیم .

تعدادی از مسئولین در سالن شروع به دست زدن کردند و بقیه نیز آنها را همراهی کردند ، اگر چه افراد رده بالای سازمان سعی در لاپوشانی این کمک ها را داشتند ، اما مثل گذشته نبود ، چون که افراد روغن و برنج و مرغ و گوشت و سایر مواد غذایی با مارک USA را در همه جا می دیدند . ضمن این که ژنرال ها و فرماندهان رده پایین آمریکایی تفاوت شان با نیروهای عراقی در این بود که در هر جلسه ای یا مهمانی بی پرده همه چیز را لو می دادند .

البته که این همه مسئله نیست ، توافق های صورت گرفته در پشت پرده فراتر از این حرفهاست ، چون که مسعود رجوی در پیامی برای روحیه دادن به افراد و توجیه رابطه شان با آمریکایی ها گفته بود ، شما صبر داشته باشید ، انشاءالله در فرصتی مناسب همه چیز را برایتان توضیح خواهم داد .

 

 


فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31