یاد و خاطره شهدای هفتم تیر برای همیشه زنده می‌ماند

Hashemi

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: یاد و خاطره شهدای هفتم تیر برای همیشه در خاطره‌ها زنده و جاویدان خواهد ماند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از ایرنا، سردار سید جواد هاشمی در آستانه سالروز شهادت شهدای هفتم تیر ماه سال 60 در دیدار با خانواده معظم شهیدان این فاجعه تروریستی افزود: ملت ما برای احیای اسلام راستین، حفظ استقلال، آزادی و آرمان ها هزینه های بسیاری داده و شهدای زیادی را تقدیم نموده است.

وی تاکید کرد: کوتاه شدن دست اجانب و سر سپردگان از این سرزمین، خشم آنان از ملت و مسئولانی که خدمتگزار به مسلمین و مخالف استکبار بودند را بدنبال داشته است.

وی اضافه کرد: ملت ایران با نیروی اراده و ایمان و با روحیه ایثار و شهادت طلبی انقلاب اسلامی را تحت رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) به ثمر رساند و دشمنان اسلام و مسلمین را بیرون راند.

هاشمی ادامه داد: دشمن زبون و پست تحمل استقلال یک ملت بر کشورش را نداشت و وقتی دید دست چپاولش از این سرزمین کوتاه شده تلاش کرد تا نهال نوپای انقلاب را با ترور نیروهای مخلص و انقلابی از پای درآورد که در این عرصه با وجود شهادت نیروهای موثری چون شهید دکتر بهشتی و یاران ایشان نتوانست به اهدافش دست یابد.

وی افزود: امروز از ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی ملت بر آرمان های شهدا، ایران اسلامی سربلند و پر افتخار در آسایش و امنیت، مسیر توسعه و پیشرفت را طی می کند.

هاشمی با خانواده معظم شهیدان دانش، طباطبایی نژاد، شهریاری، کریمی بیژنی و هاشمی دیدار کرد.

هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله دکتر سید محمد بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی(ره) با انفجار بمب در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در سال 1360 به دست گروهک منافقین است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان