یادواره شهدای ترور در کردستان برگزار می‌‎شود

Setadekordestan

 

سومین جلسه ستاد بزرگداشت شهدای  ترور استان کردستان با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان کردستان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دبیرکل بنیاد هابیلیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور) محمد سلیمانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در جلسه ستاد بزرگداشت شهدای ترور استان کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در سنندج برگزار شد، گفت: یادواره شهدای ترور در کردستان در راستای کنگره 5 هزار و 400 شهید استان با حضور خانواده های شهدا و مسئولان در سنندج برگزار خواهد شد.

وی افزود: حدود ۲۷۰ نفر از شهدای شاخص کردستان در اقدامات تروریستی به شهادت رسیدند که تعدادی از آن ها روحانیون و علمای اهل سنت هستند.

سلیمانی بیان کرد: هدف از برگزاری این یادواره تکریم و بزرگداشت این عزیزان است که مظلومانه و بدون هیچ دفاعی از خود توسط دشمنان انقلاب به شهادت رسیدند.

وی افزود: شهدای ترور استان بی‌دفاع و در کمال مظلومیت و در مقابل دیدگان خانواده‌هایشان به جرم دفاع از نظام و تفکر انقلابی به شهادت می رسیدند.

این مقام مسئول با اشاره به هزینه برگزاری این یادواره اظهار داشت: برای برگزاری این یادواره اعتباری بالغ بر 115 میلیون تومان نیاز است تا این یادواره به بهترین نحو احسن برگزار شود.

وی افزود: همچنین تهیه لوح تقدیر و هدایای برای خانواده شهدای ترور، تهیه و توزیع بسته های فرهنگی و ... از برنامه‌های تدوین شده برای روز برگزاری این یادواره است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان تصریح کرد: در حال حاضر حدود چهار هزار جلد از یادنامه شهدای ترور در دست چاپ است که در روز برگزاری یادواره بین خانواده های شهدا و شرکت کنندگان توزیع می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای اجرای هر چه بهتر آن نیازمند مساعدت و همکاری همه ارگان ‌های مختلف در سطح استان هستیم.

 

Setadkordestan1

دشمنان به خاطر ناتوانی با نظام اسلامی دست به ترور می‌زدند

آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان نیز که در این جلسه حضور داشت، گفت: دشمنان اسلام چون توان مقابله، با انقلاب اسلامی را نداشتند به همین دلیل دست به ترور در داخل کشور می‌زدند و از به ثمر رسیدن انقلاب تا کنون تعداد زیادی از افراد را مظلومانه به شهادت رساندند.

وی افزود: شهدای ترور مظلوم‌ترین شهدای انقلاب اسلامی هستند، زیرا این افراد بدون دفاع از خود مظلومانه به شهادت رسیدند.

این مقام مسئول اظهار داشت: برای برگزاری یادواره شهدای ترور باید همه باهم نهایت تلاش را انجام دهیم ،زیرا باید مردم به ویژه قشر جوان بدانند که این عزیزان در نهایت مظلومیت شهید شدند.

وی افزود: همه دست اندکاران یادوارهای شهدا باید از ابزارهای فرهنگی و هنری از جمله زبان شعر و نقاشی برای ترویج فرهنگ شهادت و شهید در جامعه استفاده شود.

آیت الله شاهرودی اذعان کرد: امروزه بیشتر جوانان از فضاهای مجازی استفاده می کنند و ضروری که برای تبیین هرچه بیشتر فرهنگ شهادت و آشنایی نسل جوان با این فرهنگ نهایت تلاش در جامعه انجام شود.

وی افزود: رهبر انقلاب فرمودند، شهدا مظهر اقتدار ما هستند، بنابراین برای حفظ ارزش ها و آرمان های این عزیزان نهایت تلاش را انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان خاطر نشان کرد: شهدا حق زیادی به گردن همه ما دارند و باید قدردان ایثار و از خودگذشتگی آنها و خانواده‌هایشان باشیم، زیرا امنیت و آرامشی که امروز داریم مدیون رشادت های این عزیزان هستیم.

 Setadkordestan3

۱۷هزار شهید ترور در کشور وجود دارد

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان از دیگر سخنرانان این نشست بود که با اشاره به قربانی بودن ایران در حوزه تروریسم گفت: 17 هزار شهید ترور در کشور وجود دارد و بنیاد هابلیان این تعداد شهدای عزیز را ثبت کرده است.

وی افزود: بنیاد هابیلیان(خانواده شهدای ترور) سازمانی مردم‌نهاد است که در سال 1384 به‌منظور تبیین پرونده تروریسم در ایران تأسیس شده است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: کشور ما حدود 40 سال که در گیر بحث تروریسم است و کشورهای استکبار جهانی ما را محکوم به تروریسم می کنند در حالیکه ما خود قربانی این پدیده زشت تروریسم هستیم.

وی با بیان شهدای ترور در کردستان افزود: از این تعداد 17 هزار شهید تروریسم در کشور بیش از هزار و 800 نفر در کردستان به شهادت رسیدند.

هاشمی نژاد تصریح کرد: بسیاری از این شهدای ترور به دست گروهک های منافقین و ضد انقلاب در راه اعتلای انقلاب شربت شهادت نوشیدند.

وی افزود: همه ما باید با برگزاری یادواره ها در جهت نکوداشت شهدای ترور نهایت تلاش را انجام دهیم، زیرا این عزیزان مظلومانه و بی دفاع شهید شدند.

مسئول بنیاد هابیلیان اذعان کرد: از همه سازمانها و نهادهای دولتی درخواست داریم که نهایت همکاری در راستای هرچه بهتر برگزار کردن یادواره های شهدای ترور انجام دهند، زیرا برگزاری این گونه یادواره ها باعث هر چه بیشتر ترویج فرهنگ شهادت در جامعه می شود.

وی در پایان با بیان مقام شهیدان خاطر نشان کرد: شهیدان در آخرت جایگاه ویژه‌ای دارند و ضروری است که هرچه بیشتر در راستای ترویج فرهنگ شهدا از هیچ کوششی دریغ نورزیم.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان