یادمان شهدای «مرصاد» میزبان 370 هزار زائر راهیان نور شد

Yademan Mersadمسئول یادمان شهدای مرصاد در غرب کشور با اشاره به بازدید گسترده مردم از یادمان عملیات مرصاد گفت: از ابتدای سال 370 هزار زائر راهیان نور از منطقه عملیاتی مرصاد بازدید کرده است.

به گزارش ایسنا، رضا علی پناهی با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه این یادمان پربازدیدترین منطقه عملیاتی استان کرمانشاه است گفت: موقعیت آن در مسیر جاده کرمانشاه به اسلام آباد قرار دارد و از ابتدای سال میزبان 370 هزار زائر در قالب کاروانی و خودروهای شخصی و عموم مردم از سراسر کشور بوده است.

در این مکان مزار پنج شهدای گمنام واقع شده است و بازدیدکنندگان از موزه دفاع مقدس با ماکت و تصاویر تمامی شهدای این عملیات آشنا می‌شوند.

وی گفت: شرح کامل عملیات مرصاد به صورت مکتوب بر روی دیواره موزه قرار گرفته است و بازدیدکنندگان می‌توانند آگاهی کامل را از نحوه انجام این عملیات به دست آورند. با توجه به اینکه یادمان مرصاد در مسیر زائرین عتبات عالیات قرار دارد در طول سال میزبان این عزیزان هم خواهد بود.در حسینیه این یادمان شرح کامل عملیات مرصاد که آخرین عملیات جنگ هشت ساله محسوب می‌شود و منجر به شکست و بیرون راندن منافقین شد برای بازدیدکنندگان روایت می‌شود.

این یادمان در محل درگیری رزمندگان اسلام و منافقین ساخته شده است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان