گروه‌های تروریستی اجازه دارند در آمریکا و اروپا دفاتر رسمی داشته باشند

Sdrt851

اولین سلسله نشست تخصصی 13 آبان با موضوع «واکاوی سیاست‌های خصمانه و امپریالیستی آمریکا در قبال ملت‌های مستقل، افول امپراطوری آمریکا» با حضور شخصیت‌های برجستۀ علمی و سیاسی جهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان به نقل از خبرگزاری قدس (قدسنا)، اولین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی 13 آبان با موضوع «واکاوی سیاست‌های خصمانه و امپریالیستی آمریکا در قبال ملت‌های مستقل، افول امپراطوری آمریکا» با حضور شخصیت‌های برجستۀ علمی و سیاسی جهان از کشورهای لهستان، فرانسه، اسکاتلند، کانادا، بلژیک، ایرلند و ایتالیا برگزار شد.

این نشست با همکاری مشترک انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، اداره کل بین‌الملل مجلس، جنبش عدالت‌خواه، دفتر تحکیم وحدت، موسسۀ بعثت، دبیرخانۀ انتفاضۀ فلسطین و معاونت برون مرزی صداوسیما در ساختمان اداری بقعۀ شیخ طرشتی واقع در محلۀ طرشت تهران برگزار شد.

در ابتدای جلسه «غلامرضا منتظمی» کارشناس و مجری برنامه در رابطه با مستند «فروپاشی نظام خانواده و انقلاب جنسی در آمریکا» که در 15 آبان ماه با حضور میهمانان خارجی در لانۀ جاسوسی سابق آمریکا اکران شده بود، گفت: این مستند علامت روشنی بود که نشان داد آمریکا بیماری لاعلاجی پیدا کرده به‌ویژه در بحث نظام خانواده و علامت این بیماری هم این است که باعث شده که رژیم صهیونیستی در عمیق ترین لایه‌های سیاسی و کلیدی آمریکا نفوذ کند و در سیاست‌گذاری‌هایش نقش پر رنگ داشته باشد. همۀ اتفاقاتی که باعث سقوط اخلاقی آمریکا شده، کمتر از یک قرن رخ داده و آمریکا نگران تاثیرات این تضعیف در جهان است.

در ادامۀ جلسه، کنراد ریکاس از کشور اسکاتلند به تبیین نظراتش در خصوص افول زودهنگام آمریکا پرداخت و گفت: اتفاقی که در خیلی از کشورهای غربی نمی‌افتد آن است که نمی‌توانیم راجع به مهمترین مسائل روز به طور آزادانه صحبت کنیم. ولی ایران این فرصت را آزادانه در اختیار ما گذاشت، در صورتی که آنها ایران را تهدیدی برای صلح و امنیت جهانی می‌دانند! و ما باید این نظریه را مردود اعلام کنیم. جهان در حالت گذار است و همۀ ما به شکل یکسان در خصوص شرایط موجود خوشبین نیستیم و راجع به افول زود هنگام آمریکا سخت است که بگوییم چه زمانی اتفاق می‌افتد. هویت اجتماعی آمریکا و جوامع غربی در حال افول است، مخصوصا در زمینۀ ارزش‌های خانوادگی افولش سریعتر اتفاق می‌افتد و آنها سعی می‌کنند در روند اقتصادی و نظامی پیشتازی کنند ولی افول آمریکا حتمی است.

وی افزود: من به یاد دارم که سال‌ها پیش که خیلی کوچک بودم و در لهستان زندگی میکردم نظرات امام خمینی(ره) برایم خیلی امید بخش بود و پیام انقلابی دانشجویان آن زمان نه تنها در ایران بلکه در جهان تاثیرگذار بود. ما فهمیدیم که نظام اخلاقی دیگری هم وجود دارد. در غرب ما در جهانی زندگی می‌کنیم که تهی از نظام اخلاقی است. سخنان امام خمینی و حرکت دانشجویانی که لانه جاسوسی را تسخیر کردند برای جوامع غربی پیامدهای مهمی دارد ولی به شکل عملی این پیامدها را در بسیاری از کشورهای جهان نمی‌بینیم و یا (به نوعی) این کشورها مانع از شنیده‌شدن و انتشار این پیام‌ها می‌شوند.

تحلیلگر اسکاتلندی گفت: اگر ما اسنادی که از سفارت آمریکا به دست آمده را خوب بررسی کنیم هنوز هم می‌توانیم اسناد جدیدی از آمریکایی‌ها را پیدا کنیم و نیرنگ‌های خصمانه‌ای که به‌طور زیرکانه پیش می‌گیرند را دریابیم. وقتی سیاست‌های آمریکا را در طول همۀ این سالها می‌بینیم، متوجه می‌شویم که سیاست آنها در قبال ایران هیچ تغییری نکرده است. آنان سعی دارند ایدئولوژی خود را در سراسر خاورمیانه (منطقه) پوشش دهند. آنان عمده توجهات‌شان به جوانان جوامع کشورهای اسلامی و منطقه است.

وی ادامه داد: پیام دوری از سیاست که غربی‌ها مروج آن هستند، اصلا درست نیست و آنها بر اساس این ایدئولوژی همیشه تبلیغ می‌کنند. ما از غرب آمده‌ایم و دیدیم که چه اتفاقاتی در جهان ما رخ داده است. اگر رو راست باشیم ما قدرت این را نداریم کاری مثل دانشجویان ایرانی بکنیم و سفارت‌ها را تسخیر کنیم و به این زودی‌ها نمی‌توانیم بیداری را در میان مردم اروپا زنده کنیم. مهمترین درسی که می‌توانیم از این حرکت دانشجویان که انقلاب دوم تعبیر شده است بگیریم این است که با وجود اینکه این رخداد 40 سال پیش اتفاق افتاده اما هنوز هم می‌توانیم اثرش را ببینیم و ما تمام تلاش و کمک خود را برای ادامۀ این روند به مردم ایران میکنیم و به امید خدا بتوانیم این پیام را به کشورهای خودمان هم منتقل کنیم.

Tgfy659

در ادامه جلسه سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد دبیرکل بنیاد هابیلیان با اشاره به جنایات گروهک‌های تروریستی به خصوص منافقین و همچنین این موضوع که ایران قربانی تروریسم است، حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا و برخی کشورهای غربی از تروریست‌ها و منافقین را محکوم کرد.

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد سخنرانی خود را با این موضوع آغاز کرد که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، 37 گروه تروریستی که عموماً از حمایت دولت‌های غربی برخوردار بوده‌اند، بیش از هفده هزار نفر از شهروندان عادی و مسئولین ایرانی، از جمله رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر، رئیس دیوان عالی کشور و نمایندگان مجلس را ترور کرده‌اند. وی با بی‌سابقه توصیف‌کردن این پدیده در کل جهان، از نهادهای بین‌المللی انتقاد کرد که چرا چشمان خود را بر این واقعیت تلخ بسته‌اند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان در ادامه سخنان خود به این نکته اشاره کرد که از میان گروه‌های تروریستی مذکور، گروهک منافقین با ترور بیش از دوازده هزار نفر از مردم ایران، سیاه‌ترین کارنامه را به نام خود ثبت کرده است.

هاشمی نژاد افزود با وجود این کارنامه سیاه، شاهد هستیم که رهبران و اعضای این گروهک، آزادانه در کشورهای اروپایی به‌خصوص در فرانسه به فعالیت می‌پردازند و رهبر آن‌ها دائماً در پارلمان‌های کشورهای اروپایی رفت‌و‌آمد می‌کند. هاشمی‌نژاد این رفتار غربی‌ها را «حمایت آشکار از تروریسم» و موضوعی بی‌سابقه توصیف کرد و گفت: و گفت: نکته جالب اینجاست که گروه های تروریستی اجازه دارند در آمریکا و اروپا دفاتر رسمی داشته باشند و حملات تروریستی در خصوص کشورمان را از آنجا هدایت میکنند، مانند سازمان مجاهدین خلق که اکنون در فرانسه فعال است.

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد که سخنران ویژۀ این نشست بود، در ادامه به این نکته اشاره کرد که آمریکایی‌ها در مقاطع مختلف از منافقین استفاده کردند و هر کجا منافع‌شان اقتضا کند از آنها به عنوان ابزار تروریستی بهره‌برداری می‌کنند. وی با بیان اینکه تفاوت عمیقی بین دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در ارتباط با منافقین وجود ندارد، یادآورد شد: در زمان کلینتون منافقین در لیست گروه‌های تروریستی قرار گرفتند؛ اوباما علی‌رغم شعار دیپلماسی و تعامل با ایران این گروهک را از لیست گروه‌های تروریستی خارج کرد و اتقاقا نزدیک کاخ سفید هم به آنها دفتر داد.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه واسطه اصلی ارتباط گروهک منافقین با کاخ سفید، رژیم اسرائیل است، افزود: نفع متقابلی بین گروهک تروریستی منافقین و رژیم صهیونیستی وجود دارد، به‌طوری‌که در حوزه‌هایی نظیر جاسوسی، جنگ نرم و پیش برد اهداف غیرنظامی در بخش‌های مختلفی مانند اقتصادی و فضای مجازی و مانند آن اهداف خود را دنبال می‌کنند و در واقع پلی دو طرفه بین این گروه تروریستی، رژیم صهیونیستی و افراد تندرو در کاخ سفید وجود دارد.

فرزند شهید هاشمی‌نژاد، در بخش پایانی سخنان خود با بیان این نکته که گروهک منافقین هرگز در کشورهای اروپایی محاکمه نشده است، به حملات همزمان به یازده سفارت‌خانه ایران در ابتدای دهه 90 میلادی اشاره و این پرسش را مطرح کرد که چگونه ممکن است این رشته حملات بدون هماهنگی با سرویس‌های غربی به‌وقوع پیوسته باشد. وی در این‌باره افزود: برخی از این کشورهای غربی عملیات‌های گروهک منافقین برای نابودی رهبران ایران را به عنوان حرکت مقدس می‌شناسند و از ابزار تروریسم به عنوان گزینۀ مهم پیشبرد اهداف سیاسی‌شان استفاده می‌کنند.

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد در پایان با اشاره به سابقۀ چهارده ساله بنیاد هابیلیان در روشنگری درخصوص جنایات گروهک منافقین، از برنامه این مرکز برای آگاه‌سازی مردم آلبانی درخصوص خطرات حضور گروهک تروریستی منافقین در خاک این کشور خبر داد و اعلام کرد: مدارک و اسناد معتبر فراوانی درباره جنایات منافقین موجود است که هابیلیان آن‌ها را در اختیار شهروندان آلبانیایی قرار خواهد داد.

Gtyhj695

جَکُب کُهن نویسندۀ یهودی فرانسوی در ادامۀ جلسه به تشریح عقایدش در خصوص سیاست‌های خصمانۀ آمریکا و تفکرات امپریالیستی آمریکایی‌ها پرداخت و گفت : در شروع قرن بیستم جنگ ایدئولوژیک آغاز شد و همان آمریکایی‌هایی که نمیخواستند به جنگ جهانی بروند، اروپایی‌ها را متقاعد می‌کردند که جنگ برای دموکراسی لازم است. از جمله اتفاقاتی که غربی‌ها تنها برای سود بیشتر، نام آزادی را روی آن گذاشتند تا بر اقدامات ناصحیح‌شان سرپوش بگذارند، این بود که ما چطور می‌توانیم نصف جمعیت جهان را سیگاری کنیم! که در نهایت زیگموند فروید هم کمپین‌هایی در این خصوص راه‌اندازی کرد. آنان برای کسب سود بیشتر زنان را هم به کشیدن سیگار متقاعد کردند و این جریان را تلقی‌ای دروغین از آزادی نام نهادند و صنعت تنباکو هم از این قضیه راضی بود و این حرکت شروع جنبش فمینیسم بود.

 نویسنده فرانسوی در خصوص اهمیت ایدئولوژی در روابط بین‌الملل گفت: به طور مثال همین صنعت هالیوود را نگاه کنید که چگونه دارد ایدئولوژی خود را در سراسر جهان تزریق می‌کند. اگر کمی به این فکر کنیم که قدرت صهیونیزم و یهودی‌ها از کجا می‌آید می‌توانیم بهتر این موضوع را درک کنیم. ما راجع به یهودیان معمولی صحبت نمی‌کنیم. راجع به سردمدارانشان صحبت می‌کنیم. سازمان‌هایی وجود دارند که به عنوان کمک‌کننده‌ها شناخته می‌شوند و در خدمت کمک به صهیونیسم و یهوداند. در فرانسه هم سازمانی در خصوص فیلم وجود دارد که در دست دو یهودی است و نشان می‌دهد که چقدر رسانه‌ها در پوشش اخبار محدود هستند. همینطور در آمریکا مستند اگزتوس به خوبی اینها را نشان می‌دهد. یهودی‌ها نسل جوان را با این‌گونه فضاسازی‌ها وادار به حمایت از صهیونیسم کردند.

وی در خصوص اینکه آمریکا چطور به این مسائل ورود کرد، افزود: مقاله‌ای در سال 1946 چاپ شد و در آن گزارش داد که تمام دولت‌های اروپایی و همچنین کشور مراکش موظف شدند که 2500 فیلم آمریکایی را در طول سال نمایش دهند و پیامدهای این نظام رسانه‌ای این است که دولت‌ها موفق شدند خودشان را به عنوان رهبر آزاد معرفی کنند. آنها بسیاری از برنامه‌های نفوذشان را از طریق فیلم‌ها و سریال‌ها انجام داده‌اند. طبق نظرسنجی که در کشور فرانسه انجام شد حداقل دو سوم مردم فرانسه، هفته‌ای یکبار سریال نگاه می‌کنند.

جَکُب کُهن در پایان سخنان‌اش گفت: نیاز به رویاپردازی و یا خواندن همه مسائل نیست. اگر همین موضع‌گیری‌هایشان در قبال ایران را ببینیم، به راحتی می‌توانیم به سیاست‌های خصمانه‌شان پی ببریم. آنان به قدری در فضاسازی‌های رسانه‌ای موفق عمل کرده‌اند که اگر در فرانسه نام افرادی مثل پوتین و احمدی‌نژاد را ببریم واکنش شدید مردم را در پی دارد. ما باید راهی را برای مقابله با آنان بیابیم که البته این راه، طولانی و دراز است.

در ادامۀ نشست مجید صفاتاج، نویسنده و پژوهشگر مسائل خاورمیانه و جهان اسلام  توضیح داد: آمریکایی‌ها در سال‌های گذشته افول بسیار عمیقی را در عرصۀ نظامی و سیاسی شاهدش بوده‌اند. آنان پس از اشغال عراق در سال 2001 و اشغال‌گری در آنجا، به عقیده کارشناسان نظامی آمریکایی عراق را دو دستی به ایران تحوبل داده‌اند و به طور کامل شکست خورده، بارشان را بستند و رفتند.

اکنون نیز بسیاری از اقتصاددانان آمریکایی و غیرآمریکایی عقیده دارند که اقتصاد آمریکا به‌خاطر بدهی‌های سنگینی که طی سال‌های گذشته متحملش شده، در حال فروپاشی است. جالب است که آمریکا اکنون 60 ترلیون دلار بدهکار است و این در حالی است که ایران در 8 سال جنگ تحمیلی کمتر از 10 ترلیون دلار خسارت دید! اگر آمریکایی‌ها از سال تولد حضرت عیسی مسیح 20 میلیون تومان جمع می‌کردند در سال 2060 به این مبلغ هنگفت دست پیدا میکردند!

وی در پایان بار دیگر تاکید کرد که تا چند سال آینده جهان دو فروپاشی بزرگ را به خود خواهد دید. یکی از آن‌ها فروپاشی و انحلال رژیم صهیونیستی و دیگری ایالات متحده آمریکا است.

در حاشیه این نشست، تولیدات مکتوب هابیلیان به زبان انگلیسی، شامل کتاب‌های «مجاهدین خلق بدون روتوش» و «مجاهدین خلق در اسناد بین‌الملل»، بین میهمانان خارجی در این نشست توزیع شد و مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت.


مطالب پربازدید سایت

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

جدیدترین مطالب

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان