گروهک منافقین یکی از مهم‌ترین گروه‌های نفوذی دشمن است

Hashemishiraz

دبیرکل بنیاد هابیلیان با اشاره به اینکه نفوذ دشمنان همواره بزرگترین ضربات را به جامعه اسلامی زده است، گروهک منافقین را از مهم‌ترین گروهک‌های نفوذی دوره معاصر دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) سید محمدجواد هاشمی‌نژاد در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تبیین مسئله نفوذ از صدر اسلام تاکنون گفت: مهم‌ترین عامل ضربه‌زننده به حاکمیت حق از ابتدای تشکیل حکومت اسلامی در زمان پیامبر تاکنون مسئله نفوذ در ارکان حکومت بوده است.

دبیرکل بنیاد هابیلیان به اتفاقات صدر اسلام اشاره کرد و انحرافات به وجود آمده را تلاش دشمنان برای رخنه عناصرشان در بدنه حکومت دانست.

وی با برشمردن مصادیق نفوذ در دوره معاصر گفت: از مهم‌ترین گروه‌های نفوذی پس از انقلاب گروهک تروریستی منافقین بود. این گروهک با ایجاد اعتماد در میان مسئولین جمهوری اسلامی و حتی برخی از رهبران جریان‌های انقلابی توانست به برخی مراکز قدرت رخنه کند و در نهایت حوادث تروریستی همچون واقعه هفتم تیر و هشت شهریور 1360 را به وجود آورد که منجر به شهادت تعداد زیادی از یاران صدیق انقلاب شد.

هاشمی‌نژاد یکی از نتایج خطرناک نفوذ را ایجاد فتنه در جامعه اسلامی دانست و افزود: امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) می‌فرمایند که تمامی مسلمانان در معرض آزمایش فتنه قرار می‌گیرند و تنها کسانی از این آزمایش سربلند خارج می‌شوند که اهل بصیرت و صبر باشند.

وی در پایان به راهکار مصون ماندن در برابر فتنه‌ها اشاره کرد و گفت: همواره باید به دنبال مصادیق حق باشیم و افراد را با حق بسنجیم و نه حق را با افراد.

گفتنی است در پایان سخنرانی برخی از دانشجویان به اظهارنظر و طرح سؤالات خود پرداختند.

Hashemi Nezhadshiraz


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان