گروهک منافقین هیچ تفاوتی با سایر گروه‎های تروریستی ندارد

Modaresi

یکی از علمای عراق از گروهک منافقین به عنوان گروه تروریستی یاد کرد و از جهانیان خواست بدون هیچ تبعیضی به مبارزه با تروریسم بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد تقی مدرسی، از علمای عراق در جلسه هفتگی خود که در دفترش کربلا با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، با اشاره به آخرین رویدادهای این کشور گفت: رهبران مذهبی و سیاسی عراق در همه سطوح باید با گفت‎وگو تدابیر لازم را برای خروج این کشور از بحران اتخاذ کنند.

وی حفظ وحدت ملی مردم عراق را واجب دانست و تصریح کرد: مردم این کشور همچنان از عناصر قدرت زیادی برخوردار هستند.

آیت الله مدرسی افزود: تمسک مردم عراق به ارزش‎های دینی، ملی و فرهنگی یکی از مهمترین امتیازهای آنان محسوب می‎شود و ما باید با حفظ این نقاط قوت آینده عراق را بسازیم.

وی در بخش دیگر سخنانش به حضور 650 تن از سربازان آمریکایی در عراق واکنش نشان داد و خاطرنشان ساخت: اشغال عراق از سوی آمریکا یکی از رویداد‎های منفی در تاریخ عراق بوده و پیامدهای نامطلوب آن از قبیل اختلاف میان مردم همچنان پابرجاست.

این عالم عراقی حمله تروریستی به شهر ساحلی نیس در جنوب شرقی فرانسه که منجر به کشته و زخمی شدن صدها تن از مردم این کشور شده است را به شدت محکوم کرد و ادامه داد: این حمله تروریستی نشان دهنده آن است که تروریسم هیچ رنگی ندارد.

وی خواستار جدیت کشورهای خارجی در مبارزه با تروریسم شد و گفت: منافقین هیچ تفاوتی با سایر گروه‌های تروریستی ندارند و نباید از این گروه حمایت کرده و سایر گروه های تروریستی را محکوم کنیم. همه این گروه ها در جنایت علیه بشریت شریک هستند. همه این گروه ها در قالب وبای تروریسم مشغول به فعالیت بوده و جهانیان باید بدون هیچ تبعیضی به مبارزه با آنان بپردازد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان