گروهک تروریستی منافقین هیچ الزام و اعتقادی به اسلام ندارد

Mansoori

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه گروهک تروریستی منافقین هیچ الزام و اعتقادی به دین مقدس اسلام نداشت، گفت: این گروه از سویی با سازمان سیا کار کرده و از طرف دیگر نیز با شوروی متحد شده بود؛ چرا که تنها تشنه‌ قدرت بوده و هیچ اعتقادی به دین، استقلال و ملت ندارند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از ایسنا، جواد منصوری در اختتامیه سلسله‌ نشست‌های علمی‌تخصصی اساتید گروه‌های معارف دانشگاه‌های استان، با ارائه مطالبی در خصوص گروهک تروریستی منافقین اظهار کرد: سازمان مجاهدین خلق گروهی با یک عده افراد خاص نیست؛ چرا که این یک جریانی است که 150 سال قبل به تدریج از غرب وارد کشور ما شده است.

وی ادامه داد: سازمان مجاهدین خلق اولین گروه نیست که التقاط را ایجاد کرده و آخرین آن‌ هم نخواهد بود، چرا که گروهک منافقین تنها مصداقی از این جریان است.

وی گفت: سازمان مجاهدین خلق، یک گروه ملی نبوده بلکه گروه آنارشیستی و ماجراجوست.

فرمانده اسبق سپاه که به مدت سه سال اسیر گروهک تروریستی منافقین بوده است، افزود: بنده از شنیده‌ها نمی‌گویم، بلکه تمامی این گفته از روی عینیت بوده و بنده با چشم خود شاهد تمامی این امورات بوده‌ام و سازمان مجاهدین خلق نیز دارای اصول فکری خاصی بود که عبودیت مرکزیت، مباح بودن وسیله‌ برای رسیدن به هدف و از همه مهم‌تر فریب مردم و نمایش اعتقاد به اسلام از جمله برنامه‌های این گروه است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای مجاهدین خلق، رهبران خود را مطلق دیده و مانند بت می‌پرستیدند و از هیچ راهی برای رسیدن به هدفشان فروگذار نبودند و همچنین با فریب مردم خود را معتقد به اسلام و اهل‌بیت (ع) نشان می‌دادند و از این طرق نیز باعث فریب بسیاری از مردم شده بودند.

وی بیان کرد: این گروه با فریب مردم و ظاهرسازی شدید نسبت به اعتقادات خود قوی عمل می‌کردند اما بنیان‌گذار کبیر انقلاب از همان سال 52 فهمید که این گروه چه موجوداتی هستند در حالی که بسیاری از افراد ماهیت این گروه را درک نکرده بودند.

منصوری که در سال 61 توسط گروهک تروریستی منافقین مورد ترور  واقع شده و 13 گلوله خورده بود، با اشاره به فایل صوتی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است، تاکید کرد: در این خصوص می‌توان گفت که این گروه منافق با فریب و ظاهرسازی بسیاری از افراد را فریب داده بود و موضوع عجیبی هم نیست، چرا که در این خصوص به قدری قوی عمل می‌کردند که کمتر کسی می‌توانست پی به باطن‌شان ببرد.

وی با تاکید بر اینکه در سال 76 نیز متن این فایل صوتی منتشر شده بود، بیان کرد: این موضوع توسط رسانه‌های مخالف خارجی، به دلیل تحت‌تاثیر قرار دادن مردم بوده و هر سال در مرداد ماه جریانی را منتشر کرده و بر روی آن مانور می‌دهند که به نوعی بازی تبلیغاتی است و در تلاش برای سوء استفاده هستند.

وی با تاکید بر اینکه این گروه تروریستی یک گروه ملی نیست، گفت: وطن فروشی، پستی، مزدوری، فساد اخلاقی، بی‎اعتقادی، خیانت و ... از جمله ماهیت این گروه بود و بر اساس همین ماهیت بود که باعث شد خباثت این گروه روشن شود.

منصوری خاطرنشان کرد: سازمان مجاهدین خلق از بین نخواهد رفت، چرا که آمریکا، انگلیس، اسرائیل و برخی از کشورهای عربی به خصوص عربستان از این گروه حمایت کرده و هرگز نمی‌گذارند که این گروه عقب بکشد؛ چون این گروه از اهرم‌های بسیار مناسب، در جهت استفاده علیه ایران است.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیویستی روی این گروهک توجه زیادی دارد، بیان کرد: دشمنان ایران، مرکز بسیار مجهزی در آلبانی به این گروه داده‌اند که تماس‌های ما را رصد کرده و با تخلیه‌ی اطلاعاتی، موارد مهمی را به دست می‎آورند.

وی گفت: به طور قاطع نمی‌توان در مورد مرده یا زنده بودن مسعود رجوی حرفی زد، اما بر اساس شواهد موجود و مجموعه‌ی اتفاقات و اخبار، به نظر می‌رسد که مرده باشد و رئیس دادگستری کشور نیز این موضوع را تایید می‌کند.

این فرمانده اسبق سپاه پاسداران در این خصوص ادامه داد: به احتمال زیاد و بر اساس قرائن موجود مسعود رجوی مرده است و یا اگر هم زنده باشد، ممکن است از لحاظ جسمی سالم نباشد، چرا که عملا به مدت 10 سال است هیچ نقشی در سازمان مجاهدین خلق ندارد.


مطالب پربازدید سایت

Error: No articles to display

جدیدترین مطالب

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان