کلید واژه «شهدای ترور جنگل» ترند برتر توییتر فارسی شد

Shohadaye Jangal

همزمان با حادثه ترور شهدای جنگل دالخانی رامسر در سال ۶۱، کاربران فضای مجازی با کلید واژه شهدای ترور جنگل به استقبال این روز رفتند و این هشتگ‌ در جمع داغ‌های توییتر فارسی قرار گرفت و ترند برتر توییتر شد.
به گزارش هابیلیان به نقل از دانا، بهار سال ۱۳۶۱، شهرهای رامسر و تنکابن، شاهد افزایش ترورهای سازمان منافقین بود و درگیری‌های متعددی نیز در همین راستا در شهر و مناطق جنگلی این شهرها انجام گرفت

برخی از منافقین کور دل که از اهالی منطقه بودند و با بافت‌های جنگلی آشنایی داشتند نیز با فعالیت روزانه خود در شهر و ناامن کردن مناطق پایین‌دست شب‌ها در مناطق جنگلی و بالادست اسکان داشتند و در برخی مواقع نیز جاده‌های منتهی به ییلاقات را ناامن می‌کردند.

از این رو بسیجیان و پاسداران سپاه رامسر با توجه به دغدغه‌های خود در دفاع‌مقدس از طرفی در دل شهر و جنگل‌های منطقه خود نیز با حمایت‌های مردمی تلاش می‌کردند تا این ناامنی‌ها را با انجام عملیات‌های شناسایی و دستگیری به اتمام برسانند.

جنگل دالخانی رامسر که در مسیر جاده دهستان جنت‌رودبار قرار دارد و وسعت بسیار زیادی از جنگل‌های شهرستان رامسر را دربر می‌گیرد، یکی از بهترین مکان‌هایی بود که منافقین می‌توانستند در آن مخفی شوند.

اما جوانان و بسیجیان حوزه مقاومت روستای گالش‌محله که به نام شهید نظام‌الدین خلعتبری یکی از شهدای ترور رامسر نامگذاری شده است، بدون ترس و واهمه‌ای با نگهبانی‌ها و گشت‌زنی‌های خود منافقین کوردل را بیش از پیش منزوی کرده بودند.

در بهار رویش برگ‌ها و سرسبزی جنگل دالخانی و در روز ۱۵ خرداد سال ۱۳۶۱ یک دستگاه خودرو لندرور که ۸ نفر بسیجی را از پایگاه مقاومت«گالش‌محله» به جنگل‌های«دالخانی» منتقل می‌کرد تا این بسیجیان با فرماندهی مسئول عملیات وقت سپاه ناحیه رامسر شهید فرجی برخی از مناطق مشکوک را شناسایی کنند، از چهار جهت زیر آتش یک تیم ترور منافقین قرار می‌گیرد و همه سرنشینان آن به جز یک نفر به شهادت می‌رسند.

براستی‌که این شهدا در آن روزهای سخت برای آرامش و امنیت مردم در انقلاب اسلامی ایران پا در عرصه فداکاری و ایثار گذاشتند تا با تقدیم جان خود ثابت کنند در ره عشق ایستاده‌اند و امروز که جنگل دالخانی مکانی برای تفریح مسافران و گردشگران شده چه خوب است در همه حال چه در عمل و چه در باطن خود با یاد این شهدای عزیز رهرو راهشان باشیم.

همزمان با حادثه ترور شهدای جنگل دالخانی رامسر در سال ۶۱، کاربران فضای مجازی با کلید واژه #شهدای_ترور_جنگل به استقبال این روز رفتند و این هشتگ‌ در جمع داغ‌های توییتر فارسی قرار گرفت و ترند برتر شد.

کاربران و فعالان فضای مجازی به فداکاری مردم رامسر در برخورد با منافقین کوردل اشاره کرده و یاد و خاطره شهدای این حادثه را گرامی داشتند.

بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این هشتگ را در صفحات خود منتشر کردند.

در ادامه تنها تعدادی از این واکنش‌ها را مشاهده می‌کنید
Jangal Dalkhani2
Jangal Dalkhani3Jangal Dalkhani4

مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان