کشف محموله بزرگ سلاح و مواد منفجره از تروریست‌ها در مرز سراوان

Rezaeighasem

مرزبانان هنگ مرزی سراوان روز دوشنبه در درگیری با عوامل گروهک تروریستی و اشرار مسلح در محدوده گدار ناهوک مقادیر زیادی سلاح، مهمات و تله انفجاری کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور) سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی ناجا اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی از قصد معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای برنامه‌ریزی و انتقال محموله عظیم مواد منفجره برای اجرای عملیات‌های انتحاری در فرصتی مناسب به عمق کشور آگاه شدند که بلافاصله با هوشیاری کامل به تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی افزود: غیور مردان مرزبانی پس از کنترل و پوشش کامل منطقه، معاندین را مشاهده کرده و  با آنها درگیر شدند که در این درگیری مسلحانه، با توجه به آتش سنگین مأموران، معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دستیابی به اهداف شومشان ناکام ماندند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: مرزداران در این عملیات مقتدرانه موفق شدند مقادیر قابل توجهی مواد منفجره شامل تله انفجاری، انواع سلاح آرپی‌جی و کلاش، خرج سلاح آرپی‌جی و انواع نارنجک دستی کشف کنند.

این مقام عالی مرزبانی کشور در خاتمه با تقدیر و تشکر از رشادت مرزبانان جان برکف نیروی انتظامی که در سخت‌ترین شرایط، با انگیزه ایثار و رشادت با از جان گذشتگی خود مانع تحقق اهداف پلید معاندین نظام می‌شوند، خاطرنشان کرد: معاندین، تروریست‌ها و سوداگران مرگ بدانند مرزداران همچون گذشته با صلابت و غیرت وصف ناشدنی به پاسداری از سراسر مرزهای جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهند داد و در مقابل هرگونه ناامنی در مرزها ایستادگی خواهند کرد.

در همین رابطه محمد هادی مرعشی معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ماموران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی از ورود تروریست ها، اشرار با محموله مواد منفجره و سلاح به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران حین گشت زنی و مراقبت مقارن ساعت چهار بامداد امروز در منطقه گدار ناهوک با تروریست های مسلح درگیر شده که با توجه به حجم آتش مرزبانان به آن سوی مرز گریختند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار تصریح کرد: در پاکسازی محل درگیری 10 عدد تله انفجاری، 11 قبضه سلاح کلاشینکف، یک قبضه سلاح آرپی جی و تعدادی نارنجک دستی کشف شد.

اعضای گروهک تروریستی پنجم تیرماه جاری نیز از طریق مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان قصد ورود به داخل خاک جمهوری اسلامی و انجام عملیات تروریستی داشتند که با رشادت نیروهای مرزی سپاه و بسیج قلع و قمع و متواری شدند.

در آن درگیری تعدادی از تروریستها به هلاکت رسیده و زخمی و متواری شدند و سه نفر از نیروهای بسیجی نیز به فیض شهادت نایل آمده بودند.

سراوان در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان و همسایگی پاکستان قرار دارد.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان