چرا ‌رژیم صهیونیستی و غربی‌ها باید از گروهک‌های ضد‌انقلاب ‌دفاع ‌کنند؟‌

140008201535250124033754

وزیر کشور با طرح این سؤال که چرا باید رژیم صهیونیستی و غربی‌ها از گروهک‌های ضدانقلاب به ظاهر طرفدار خلق کرد دفاع کنند، گفت:‌ کسانی امروز خودشان را طرفدار مردم کُرد معرفی می‌کنند که بیشترین ضربه را به کردستان زده‌اند.

 

به گزارش هابیلیان به نقل از خبرگزاری تسنیم، احمد ‌وحیدی وزیر کشور پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه استاندار کردستان که در سالن سینما بهمن سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: کردستان و مردم آن نمونه‌ای از شرافت، ایستادگی، مقاومت و بصیرت هستند که برای تصدیق آن باید نگاهی کوتاه به تاریخ پرافتخار استان در دوران انقلاب بیندازیم تا بدانیم بودند کسانی که در مقابل دشمنان سینه سپر کرده و با اقتدار از کشور دفاع و در دو جبهه مبارزه با ضدانقلاب و صدام پلید جنگیدند.

 

وی با بیان اینکه گروهک‌های ضدانقلاب مزدور و دشمن نظام هستند، افزود: نقش مردم کردستان در جنگ نرم به‌رغم همه توطئه‌های وسوسه‌برانگیز دشمن نشان دادند که مردمی سخت، فرهنگی، عمیق و بصیر و متوجه به همه ابعاد توطئه‌ها نسبت به کشورشان بودند و در تمام این جبهه‌ها در برابر دشمنان ایستادگی کرده و بیش از 5400شهید تقدیم انقلاب کردند.

 

وزیر کشور با یادآوری اینکه دشمنان همواره با انواع فشار و تهدیدها دنبال ایجاد ناامنی و جلوگیری از توسعه کشور بوده و هستند، تصریح کرد: هرکجا که نا امنی باشد توسعه عقب می‌افتد لذا دشمنان همیشه در صدد ایجاد نا امنی در استان بودند و قبلا تحت حمایت صدام بودند و امروز تحت حمایت رژیم صهیونیستی و رژیم خبیث آمریکا هستند.

وی گفت: چرا ‌رژیم صهیونیستی و غربی‌ها از گروهک‌های ضد انقلاب به ظاهر طرفدار خلق کُرد دفاع می‌کنند؛ رژیم‌هایی که تمام مشکلات کشور را رقم زده و انواع فتنه و تحریم‌ها را به راه انداخته‌اند.

 

وحیدی ادامه داد: کسانی امروز خودشان را طرفدار مردم کُرد معرفی می‌کنند که بیشترین و بزرگ‌ترین ضربه را به کردستان زده‌اند، در حالی‌که هیچ حرفی برای ملت نداشته و نمی‌خواهند مردم کشور در رفاه و امنیت باشند.

 

وی با بیان اینکه کُردها همگام با مردم سراسر کشور با مقابله با توطئه‌ها و زیاده‌خواهی‌های دشمنان، مشت محکمی بر دهان ضدانقلاب زده است، اظهار کرد: البته آغوش مردم همیشه برای آنهایی که از ملت فاصله گرفته‌اند، باز است.

 

وزیر کشور خاطرنشان کرد: ملت کردستان پرافتخار و مقاوم بوده و حق است که الگو باشد و درس‌های زیادی از شرافت، عزت، مقاومت و پایداری آنها آموخته شود.

 

وی بیان کرد: بی‌تردید کردستان و دانشگاه‌های این استان می‌تواند مرکزی مهم برای کل منطقه و پرورش  کُردها و ملت‌های کُرد در خارج از کشور باشد کمااینکه دربِ دانشگاه‌هایمان به روی آنها باز است چراکه ما با ملت‌های کُرد منطقه و اقلیم کردستان عراق رابطه بسیار خوبی داریم.

 

وزیر کشور با اذعان به اینکه کُردهای اقلیم کردستان عراق نیز از صدام و اشغالگران زجر زیادی دیده‌اند، اظهار داشت: دشمنان تلاش‌های زیادی برای تفرقه‌افکندن بین ما و کُردهای عراق و ایران انجام داده که خوشبختانه با درایت مردم کُرد محقق نشد و هیچ‌گاه نخواهند توانست.

 

وی افزود: ملت کُرد همواره با هم متحد و تمدن، فرهنگ و رشادت‌های آنان در دفاع از نظام در طول تاریخ می‌تواند درس‌های خوبی برای دیگران باشد.

 

وحیدی در بخشی دیگر از سخنان خود به برنامه‌های دولت برای توسعه کشور پرداخت و بیان داشت: همت دولت جدید این است که بیش از پیش به استان‌های مرزنشین از جمله کردستان توجه و مسائل، مشکلات و کمبودهای کنونی را برطرف کرد.

 

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندار سابق که در طول دوران مسئولیتش در راستای توسعه استان تلاش کردند، گفت: امروز نیز استاندار جدید و جوان با تمام توان در خدمت مردم کردستان است تا مجدانه در راه شناسایی و رفع نیازهای آنها گام بردارند.

 

وزیر کشور با تأکید بر اینکه استاندار جدید با تمام توان در راستای حل مشکلات مردم تلاش کند، افزود: باید ضمن شناسایی مشکلات، اولویت‌بندی‌ها مشخص و در این مسیر گام برداشت کما اینکه ما نیز حمایت خواهیم کرد.

 

وی عنوان کرد: مهمترین ظرفیت کردستان سرمایه انسانی و فرهنگ است که دو رکن ارزشمند قدرت هر منطقه‌ای است.

 

وزیر کشور اضافه کرد: سرمایه‌های خدادادی، ظرفیت‌های طبیعی و جغرافیایی، کوه‌های سربه فلک کشیده در کنار ظرفیت‌های کشاورزی، دامپروری، صنعتی، معدنی و گردشگری باید بیش از پیش فعال و محرومیت به طور کلی زدوده شود.

 

وی اتمام پروژه‌های عمرانی، کریدور بزرگراهی غرب کشور را ضروری دانست و افزود: مسئله آب شرب سنندج بسیار مهم است که باید هرچه سریع‌تر مرتفع شود.

 

وحیدی تصریح کرد: مرز رسمی باشماق مریوان و منطقه آزاد در کنار منطقه ویژه اقتصادی ظرفیت بسیار خوبی بوده که در راه توسعه استان نقش بسیار مهمی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه تبادلات مرزی 5 میلیارد دلاری در کردستان قابل رشد و باید ارتقا یابد، خاطرنشان کرد: تبادلات مرزی و تعاملات اقتصادی بین عراق و ایران باید تقویت شود.

 

وزیر کشور یادآور شد: توسعه و پیشرفت در استان باید همه جانبه و در همه زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، عمرانی و ... باشد.

 

وی تأکید کرد: باید برنامه‌های مدون با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی برای توسعه استان وجود داشته باشد و محور حرکت استراتژیک در قالب برنامه‌های استانی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت قرار گیرد.

 

وزیر کشور گفت: دولت رئیسی برای استان‌های مرزی و کمتر توسعه یافته از جمله استان کردستان برنامه خاصی دارد و در راه حل این مشکلات با تدبیر، برنامه‌ریزی و توکل به توان مردم و ظرفیت‌های آن استان آن را دنبال خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با تمام توان کار خود را آغاز کرده است، افزود: برنامه‌های خاصی برای به میدان آوردن ظرفیت‌های مردمی، سرمایه‌های ملی، مردمی و خارجی تدوین شده و با گام‌های استوار و برنامه‌ریزی در راستای حل مشکلات مردک گام خواهیم برداشت.

 

وحیدی با یادآوری اینکه به میدان آوردن مردم به صحنه تحقق دولت مردمی است، گفت: کردستان و ایران قوی زمانی تحقق می‌یابد که همه مردم به میدان بیایند.

 

وزیر کشور یادآور شد: استاندار جدید به عنوان محور و میان‌دار کار در استان در راه توسعه استان نقش مهمی داشته و امیدواریم با همراهی همه مدیران، صاحب‌نظران و دلسوزان توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر را در استان شاهد باشیم.


مطالب پربازدید سایت

Error: No articles to display

جدیدترین مطالب

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان