پیام‌تسلیت فلاحت‌پیشه به خانواده شهدای حادثه تروریستی

Felahat Pishe12

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس با صدور پیام تسلیت برای شهادت شهدای حادثه تروریستی دالاهو، گفت: این جنایت نمی‌تواند عزم راسخ ملت و مسئولان را در پیمودن راه عزت و افتخار متزلزل کند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، خودروی حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس که با چند تن از مسؤولان استان کرمانشاه برای انجام یک سفر کاری عازم ریجاب شده بودند امروز توسط افراد ناشناس مورد حمله مسلحانه قرار گرفت.

دو تن از کارکنان خدوم دولتی در این حادثه تروریستی به شهادت رسیدند که به همین دلیل حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی که در این حادثه مورد سوءقصد قرار گرفت و آسیبی ندید، پیام تسلیتی صادر کرد.

وی در این پیام با تسلیت به خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی دالاهو و با اشاره به سوءقصد افراد ناشناس به خودروی حامل دکتر نیک‌عزم از کارکنان اداره‌کل دامپزشکی استان کرمانشاه و کرمی از کارکنان فرمانداری دالاهو، آورده است: درود و رحمت بر پیکر مطهر و پرافتخار این شهدای گران‌قدر می‌فرستیم.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب با جدیت هرچه تمام‌تر پیگیر شناسایی، دستگیری و مجازات عاملان این حادثه خواهم بود و نمایندگان مردم در خانه ملت قطعا در این زمینه همکاری لازم را انجام می‌دهند.

این پیام تصریح می‌کند: این جنایت نمی‌تواند عزم راسخ ملت و مسؤولان را در پیمودن راه عزت و افتخار متزلزل کند و چنین اقدامات ضدانسانی موجب وحدت بیشتر ملت ایران و مسؤولان شده و ایران اسلامی با اقتدار به مسیر رشد و ترقی خویش ادامه می‌دهد.

این پیام می‌افزاید: اینجانب شهادت شهدای این حادثه را به خانواده‌های محترم آنان تبریک و تسلیت گفته و علوّ درجات برای آنان و شفای عاجل برای مجروحان را از خداوند متعال خواستارم.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان