پاکسازی عناصر داعش در خط مرزی با ایران

159444916493304300سپهبد ستاد «عبد الامیر کامل الشمری» معاون فرمانده عملیات مشترک عراق، امروز (شنبه)، از آغاز عملیات پاکسازی و تعقیب و گریز عناصر سازمان تروریستی داعش در خط مرزی با ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان به نقل از فارس، معاون فرمانده عملیات مشترک عراق در این خصوص گفت: صبح امروز مرحله چهارم عملیات «ابطال العراق» (قهرمانان عراق) با هدف تعقیب و گریز بقایای تروریست‌ها، برقراری امنیت و ثبات در استان‌ دیالی به اضافه پاکسازی و بازرسی نوار مرزی با جمهوری اسلامی ایران و ورود به عملیات ویژه در مناطقی که عناصر داعش از آن برای اجرای عملیات تروریستی و پناه گرفتن استفاده می‌کنند (مناطق حائل میان نیروهای فدرال و نیروهای پیشمرگه) آغاز شد.

الشمری در ادامه گفت که این عملیات به دستور «مصطفی الکاظمی» رئیس هیأت وزرا و فرمانده کل نیروهای مسلح و با نظارت فرماندهی عملیات مشترک آغاز شده است.

معاون فرمانده عملیات مشترک عراق توضیح داد که در این عملیات هدف پاکسازی مساحتی بالغ بر ۱۷۶۸۵ کیلومتر مربع است. در این عملیات گروه‌هایی از نیروی زمینی، فرماندهی عملیات دیالی، فرماندعی عملیات صلاح‌الدین، فرماندهی عملیات سامراء، فرماندهی پلیس فدرال، نیروهای واکنش سریع، نیروهای الحشد الشعبی، دو تیپ از نیروهای ویژه، تیپ هشتم نیروهای مرزی، سرویس مبارزه با تروریسم/فرماندهی عملیات ویژه دوم، هنگ مبارزه با تروریسم سلیمانیه، فرماندهی پلیس استان دیالی با پشتیبانی هوایی ارتش، نیروهای هوایی و نیروهای هوایی ائتلاف بین‌المللی مشارکت دارند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان