پاسداشت خون شهدا کمتر از جهاد در میدان نیست

Deirani

مصطفی الدیرانی عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان با دبیرکل بنیاد هابیلیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش سرویس بین‌الملل پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، حاج مصطفی الدیرانی در ابتدای دیدار با ادای احترام به جایگاه والای شهیدان ترور کشور گفت: این دیدارفرصت مناسبی پدید آورد تا در مقابل شهدا و خانواده‌های آنان سر تعظیم فرود بیاوریم.

الدیرانی سپس سخنان خود را متوجه موضوع رژیم صهیونیستی کرد و گفت: منطقه متأسفانه به دو موضوع اساسی مبتلا شده است. کاشته شدن بذر رژیم صهیونیستی در قلب منطقه عربی و جنگی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی علیه آن آغاز شد که هدف از آن حفظ رژیم اشغالگر قدس بوده است.

الدیرانی با اشاره به ریشه‌های دشمنی رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی ایران افزود: هنگامی که پرچم اسرائیل از سفارت این رژیم در تهران به پایین کشیده می‌شود و پرچم فلسطین برافراشته می‌شود آنها براساس پژوهش‌های مراکز مطالعاتی خود درک کردند که قرار است یک اسلام ناب محمدی ظهور و بروز یابد. ما در زمان اسارت درزندان‌های این رژیم به خوبی این موضوع را می‌دیدیم.

عضو کادر رهبری جنبش مقاومت اسلامی حزب الله در ادامه گفت: لبنان هم در آن سال‌ها عرصه کشمکش بین جریان‌های مختلف بود. جریان‌های مخالف با رژیم صهیونیستی و جریان‌هایی که مانند صدام از حمله او به جمهوری اسلامی حمایت می‌کردند.

این اسیر سابق دربند رژیم صهیونیستی با اشاره به قربانی‌شدن شخصیت‌های بزرگ اسلامی به دلیل اندیشه‌های تبیین گرانه علیه اسرائیل، امام سید موسی صدر را از قربانیان تروریسم سازمان‌یافته دانست و گفت: رفتار شنیع معمر قذافی با سید موسی صدر، شهادت سید محمد باقر صدر درعراق توسط صدام و حمله نظامی به ایران پس از پیروزی انقلاب از منظر ما یک تصادف نبوده است. همه این افراد معتقد بودند که رژیم صهیونیستی محرک اقدامات فتننه انگیز و طائفه گرایانه در منطقه است.

الدیرانی علاوه بر تمجید از نقش کلیدی و جهادی شهید چمران در داخل و خارج از کشور گفت: به خوبی به خاطر دارم که در سال 1979 وقتی برای اولین بار به تهران آمدم دیوار نویسی‌های تندی علیه شهید چمران دیدم. قضیه روشن بود. شهید چمران از بنیانگذاران مقاومت اسلامی در لبنان بود و آن دست‌های خبیث علیه او فعال بود.

این اسیر سابق لبنانی با اشاره به مزدورانی که در کشورهای منطقه در مقابل دریافت مال و سلاح خدمات خود را تقدیم می‌کنند گفت: در بین اینها، حسینی و امثال این حسینی را به خوبی می‌شناسیم. (اشاره به علامه لبنانی) این ها دشمن هستند و از هیچ فرصتی هم دریغ نمی‌کنند. اینها تغذیه کننده این کشمکش‌ها و درگیری موجود در سوریه و عراق هستند افرادی مانند حسینی یا مخالفان سوری طفیلی‌های رژیم سعودی و خدمت گزاران به آن هستند. اما باید دانست که دشمن یک هدف اساسی دارد و آن حفظ رژیم صهیونیستی است.

عضو شورای مرکزی حزب الله در پایان ضد تمجید از فعالیت‌های انجام شده توسط بنیاد گفت: جهاد شما اکنون برای حفظ خون شهدا و کشف جنایات انجام شده، کمتر از عمل برادران مجاهد در میدان‌های نبرد نیست.

برای فعالیت خو باید با بسیاری از افراد و سازمان‌های غربی و غیر غربی گفتگو داشته باشید افرادی که وجدان دارند، احساس انسانی دارند، هستند و باید از وجود آنان استفاده کرد و فضیحت‌های این گروه‌های تروریستی و جنایت هایشان برای آنان بیان شود و ما برای شما آرزوی موفقیت و پیروزی در این عرصه را داریم.

محمد جواد هاشمی نژاد دبیر کل بنیاد هابیلیان نیز با خیر مقدم به این میهمان شرح مختصری از فعالیت‌های بنباد را به وی عرضه کرد.


مطالب پربازدید سایت

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

جدیدترین مطالب

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان