ویژه برنامه «ماجرای بهشتی» پخش می‌شود

Majeraye Beheshti

به مناسبت چهل و یکمین سالگرد درگذشت آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانشان در عملیات ترور هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ ویژه برنامه «ماجرای بهشتی» پخش می‌شود.

به گزارش هابیلیان، «ماجرای بهشتی» ویژه برنامه‌ای است که قرار است به مناسبت چهل و یکمین سالگرد درگذشت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانشان در عملیات ترور هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ از روز شنبه چهارم تیرماه از شبکه سه سیما پخش شود.

این ویژه برنامه پنج قسمتی شامل بخش‌های مختلفی از جمله سرمقاله، گفتگو با مهمان و سخنان منتخب شهید بهشتی است. این سخنان متناسب با موضوع هر برنامه گزینش شده است.

شهید بهشتی و مساله سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، شهید بهشتی و مسئله ولایت‌فقیه، شهید بهشتی و مسئله بنی‌صدر، شهید بهشتی و مساله تشکیلات و شهید بهشتی و مسئله اقتصاد اسلامی موضوعاتی است که در ماجرای بهشتی با حضور مهمان‌هایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

محمدمهدی اسلامی، پژوهشگر تاریخ و روزنامه‌نگار، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و مؤلف کتاب اندیشۀ ماندگار و نیز تألیف مشترک کتاب پرونده مسکوت، جواد منصوری؛ نخستین فرمانده سپاه پاسداران با حکم شهید بهشتی و از اعضای شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی از جمله میهمانان این برنامه هستند.

عطاالله بیگدلی محقق و پژوهشگر علوم‌انسانی و استاد دانشگاه در رشته حقوق اجرای این برنامه را بر عهده دارد. او پیش از این به‌عنوان مجری در برنامه‌های دیگری چون «مصیر» حضور داشته است.

«ماجرای بهشتی» به تهیه‌کنندگی مرتضی روحانی و سردبیری محبوبه رحمتی محصول مشترک مؤسسه فرهنگی هنری سرچشمه نور انقلاب اسلامی و شبکه سوم سیما است که از شنبه چهارم تیرماه تا چهارشنبه هشتم تیرماه هرروز ساعت ۱۶.۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

منبع: مهر


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان