وقتی قربانی تروریسم عراقی، سوری و لبنانی باشند صدایی از جهان بلند نمی‌شود!

Jahangiri1

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: اگر اقدامات تروریستی در عراق، سوریه و لبنان قربانی می‌گیرد و کمتر صدایی بلند می‌شود، اما در جای دیگری این اتفاق رخ می‌دهد و صدا بلندتر می‌شود که درست نیست.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز در مراسم تقدیر از برگزیدگان چهارمین دوره جایزه علامه طباطبایی(ره)، با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در منطقه و جهان، اظهار داشت: حوادث تلخ، نگران‌کننده و نفرت‌انگیزی که این روزها در مناطق مختلف دنیا در حال بروز و ظهور است و عملیات‌های تروریستی که صلح و امنیت جهانی را به خطر انداخته، از انسان‌های بی‌گناه چه در عراق، چه در سوریه، چه در لبنان و چه در پاریس قربانی می‌گیرد.

 

وی افزود: مبارزه با تروریسم نیازمند عزم جدی، اراده ملی، هماهنگی بین‌المللی و برخوردی جدی و نه گزینشی است.

 

معاون اول رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: اگر این حوادث در عراق، سوریه و لبنان صدها هزار قربانی می‌گیرد و کمتر صدایی بلند می‌شود، اما در جای دیگری این اتفاق رخ می‌دهد و صدا بلندتر می‌شود که درست نیست و هر جایی که این اتفاق می‌افتد وجدان انسان باید به صدا در بیاید.

 

جهانگیری با اشاره به راهکار مبارزه با تروریسم، گفت: در این ایام در مرحله نخست مبارزه‌ای اندیشه‌ای و تفکری در حال شکل‌گیری است و در این بخش از مبارزه نقش اندیشمندان و علما بسیار مهم است.

 

وی افزود: در مرحله بعد مبارزه با کسانی است که این گروه‌ها  و سازمان‌های تروریستی را سازماندهی و مورد حمایت مالی و تسهیلاتی قرار می‌دهند. نمی‌توان گفت داعش به همین صورت ایجاد شده و ادامه حیات می‌دهد. قطعا کشورهایی در ایجاد آن نقش داشتند و در ادامه حیات آن نیز نقش دارند.

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان