هیچ دلیلی برای نگهداری از منافقین در عراق نداریم!

نخست وزیر عراق با نگارش مقاله ای در روزنامه واشنگتن پست، با تأکید مجدد بر اخراج منافقین از عراق گفت: واقعاً هیچ دلیلی برای ماندن منافقین در عراق وجود ندارد و آنها باید در موعد مقرر خاک کشورم را ترک کنند

Untitled

نخست وزیر عراق با نگارش مقاله ای در روزنامه واشنگتن پست، با تأکید مجدد بر اخراج منافقین از عراق گفت: واقعاً هیچ دلیلی برای ماندن منافقین در عراق وجود ندارد و آنها باید در موعد مقرر خاک کشورم را ترک کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور)نوری مالکی با نگارش مقاله ای در روزنامه واشنگتن پست، با بیان اینکه ساکنان پادگان اشرف موجب جنجال بسیاری در عراق و در آمریکا شده‌اند گفت: من علاقمندم این مشکل پیچیده، با کمک سازمان ملل‌متحد و بطور مسالمت آمیزی حل‌وفصل شود.

وی ادامه داد: ساکنان این پادگان نظامی توسط بسیاری از کشورها به‌عنوان یک سازمان تروریستی طبقه‌بندی شده‌اند، بنابراین هیچ پایه قانونی برای باقی ماندن در عراق ندارند.

وی افزود: هیچ کشوری حضور شورشیان خارجی را در خاک خودش نمی‌پذیرد، اما ما تاکنون آنها را پذیرفته ایم و برای رفتن آنها از عراق نیز درتلاش هستیم تا راه‌حلی مسالمت‌آمیز و بر اساس ارزشهای حقوق‌بشری و بین‌المللی پیدا کنیم.

علی رغم رفتارهای مسالمت آمیز دولت عراق با منافقین، که تا زمان حاضر همچنان ادامه دارد، سرکرده منافقین در پیغام و پسغام های خود همچنان دولت عراق و جامعه بین المللی را تهدید کرده و می گوید: چه در اشرف و چه در هر جای دیگر، مجاهدین هیچ نیروی مسلح عراقی را در داخل سیاج خود نمی پذیرند و دولت عراق باید موقعیت قانونی مجاهدان اشرف را بدون استثناء بعنوان پناهندگان تحت حفاظت قانون بین المللی و پرچم ملل متحد به رسمیت بشناسد.

سرکرده فراری منافقین همچنین مدعی است: محاصره و همه اقدامات محدود کننده وتهدید کننده از جمله کلیه احکام و درخواستهای دستگیری و استرداد، باید لغو شود و اموال و دارایی های مجاهدین باید به آنها برگردانده شود، در غیر اینصورت تنها گزینه در برابر آنها مقاومت و ایستادگی و جنگ صدبرابر است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان